Arif Aydın 4 Eylül 2016 Paylaş 4 Eylül 2016 Arkadaşlar merhaba. Uzun zamandır aracımda sabah ilk çalıştırma esnasında yavaş kalkıyor. Hatta hafif rampayı sıcakta olsa hiç çıkmıyor. Ne geri ne ileri araç kalıyor. Araca ne kadar basarsan basayım 3bin devir çok az geçiyor. Araba 140 km hızı hiç geçmiyor. Otomatik vites aracımın arızası nedir anlayamadım. Egr iptali aklıma geldi forumu araştırınca ustam CVT şanzuman araçlarda egr iptali yapılmaz deni ne kadar doğrudur? GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2016 Paylaş 4 Eylül 2016 tdci mı? kzıdrıma bujisini değişin öncelikle 1 Yorum bağlantısı
Ümit Yapıcı 5 Eylül 2016 Paylaş 5 Eylül 2016 Aynı sorun bende de vardı, EGR değişimi ve sensörlerin temizlenmesi ile araç kendine geldi. Tuncay usta sağolsun. Yorum bağlantısı
Arif Aydın 7 Eylül 2016 Yazar Paylaş 7 Eylül 2016 tdci mı? kzıdrıma bujisini değişin öncelikle Çağlar abi kızdırma bujisi sadece ilk çalışma esnasında aracın kolay çalışmasını sağlamıyor mu? öğrenmek için soruyorum Aracın hızlanmasına ne gibi bir etkisi var? Yorum bağlantısı
Arif Aydın 7 Eylül 2016 Yazar Paylaş 7 Eylül 2016 Evet araç tdci GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 comon raild e yolda da devereye girip çıkar. zaten bozuksa da 3000d/d geçmez 1 Yorum bağlantısı
Arif Aydın 7 Eylül 2016 Yazar Paylaş 7 Eylül 2016 comon raild e yolda da devereye girip çıkar. zaten bozuksa da 3000d/d geçmezAbi Manuel kullanımda 1. 2. 3. Viteste araba 4000 devir buluyor ama hızlandıkça devir çıkmıyor ne kadar basarsam basayım 140 geçmiyor. En büyük sıkıntım bazen araba eğimi yüksek yerde ileri geri farketmiyor araba yerinden bile kıpırdamıyor. Bu gün sıfırdan 100 e denedim 20 sn de ancak çıkıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 sebepi çok olabilir. en basiti turbo selenoid valf göz ile kontrol ile başlanır. sonrası devam... 1 Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Çağlar Bayuru dinle turbo basınç sensörümüydü neydi bide ona baktır. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Abi Manuel kullanımda 1. 2. 3. Viteste araba 4000 devir buluyor ama hızlandıkça devir çıkmıyor ne kadar basarsam basayım 140 geçmiyor. En büyük sıkıntım bazen araba eğimi yüksek yerde ileri geri farketmiyor araba yerinden bile kıpırdamıyor. Bu gün sıfırdan 100 e denedim 20 sn de ancak çıkıyor.Hız arttıkça harcanan kw değeri artar. Motor bir sebeple güç üretmiyor Yorum bağlantısı
Arif Aydın 7 Eylül 2016 Yazar Paylaş 7 Eylül 2016 sebepi çok olabilir. en basiti turbo selenoid valf göz ile kontrol ile başlanır. sonrası devam...Tamam abi ben selenoid valfden başlayım şu Turbonun orda ki kahverengi olan herhalde, ısıtma bujisi ni ikinci sıraya alalım o zaman.sebepi çok olabilir. en basiti turbo selenoid valf göz ile kontrol ile başlanır. sonrası devam... Yorum bağlantısı
Arif Aydın 8 Eylül 2016 Yazar Paylaş 8 Eylül 2016 Bu sabah eldivenleri giydim aracın başına geçtim. Aracı çalıştırmadan daha ilk resimdeki kırmızı ile işaretlediğim vidanın gevşek olduğunu farkettim. Turbonun ucundaki hortum oynuyordu tabi hemen vidayı sıktım. Çağkar abi turuncu okun gösterdiği parça selenoid valf mi? Gözle kontrol derken neye bakılmalı? Sonra hava filtresini temizlemek aklıma geldi. Turbo ya giden hortumu çıkardım ve aşağıda ki tablo ile karşılaştım. Sorun teşkil ediyor mu bilemiyorum. Şimdilik hava almayacak şekilde sardım tekrar deneyeceğim birazdan. Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 8 Eylül 2016 Paylaş 8 Eylül 2016 Turuncu ok ile işaretlenen selenoid valften benimde aracım arıza yapmıştı. Sağolsun Servet abi sorunu teşhis etti ve turbocuya gittim, vakum hortumunda ki küçük delik onarıldı sonrasında araç yine eski formuna döndü 2 Yorum bağlantısı
Selmani Tepeli 8 Eylül 2016 Paylaş 8 Eylül 2016 Eskişehir Konya arasında yolculukta fark ettiğim çekişten düşüş problemi bugün Konya özford serviste turbo selenoid valfi değişimi ile çözüldü. Aracım 120 km hızı geçmeyip rampada bayılıyordu. Arıza bilgisayara bağlanınca gözükmüyor, mekanik olarak test edip valf değişimi yapıldı. Test sürüşünde gücü tekrar hissettim. 1 Yorum bağlantısı
Arif Aydın 9 Eylül 2016 Yazar Paylaş 9 Eylül 2016 Valfi kontrol ettiğimde yukarı aşağı oynadığını gördüm. Sanırım benim sorunum şimdilik turbo çıkış vidasının gevşek olması ve hava hortumundaki patlak gibi duruyor. Yolda tekrar 0 dan 100 e ve max hız denemelerini radar cezası yemeden bakmak gerek Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 9 Eylül 2016 Paylaş 9 Eylül 2016 (düzenlendi) Hortumdaki yarıktan iceriye hava girer. Maf sensoru dogru olcemedigi icin az yakit gonderiliyordur. Performans kaybi normal. Hortumu degistirin bence. Yirtik cok buyuk. Pek pahali degildi yanlis hatirlamiyorsam. Degisimi kendiniz basitce yaparsiniz zaten Degisimden sonra duzelmezse diger ihtimalleri dusunursunuz 9 Eylül 2016 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Sezgin 10 Eylül 2016 Paylaş 10 Eylül 2016 aracımdaki maf sensörünü marketlerde satılan yağ çözücü spray ile temizledim inanılmaz fark gördüm temizlerken kesinlikle sensör içerisine başka bir nesne sokmayın malzeme çok hassas aracımda hantallık kalmadı çok seri oldu. 1 Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 10 Eylül 2016 Paylaş 10 Eylül 2016 aracımdaki maf sensörünü marketlerde satılan yağ çözücü spray ile temizledim inanılmaz fark gördüm temizlerken kesinlikle sensör içerisine başka bir nesne sokmayın malzeme çok hassas aracımda hantallık kalmadı çok seri oldu. mümkünse elektronikçilerin kullandığı yağsız sprey ile temizleyin. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Sezgin 10 Eylül 2016 Paylaş 10 Eylül 2016 mümkünse elektronikçilerin kullandığı yağsız sprey ile temizleyin. spreyler ile temizlerken dikkat edilmesi gerekenlerden birisi şudur ki sprey çıkan sıvı akışkan hale geçerken çok soğuk olur sıcak motordan sökülen sensörler soğumadan sprey ile temizleme işlemi yapılırsa sensör içerisindeki çok hassas olan bazı metaller çatlayıp kırılabiliyor mümkünse motor soğuk iken temizlik yapılmalı veya sprey çok yakından tutulmamalı 1 Yorum bağlantısı
Furkan Akyol 12 Eylül 2016 Paylaş 12 Eylül 2016 aracımdaki maf sensörünü marketlerde satılan yağ çözücü spray ile temizledim inanılmaz fark gördüm temizlerken kesinlikle sensör içerisine başka bir nesne sokmayın malzeme çok hassas aracımda hantallık kalmadı çok seri oldu. Maf sensörü neresi kendimiz çıkarıp temizleyebilirmiyiz. Gosterebilir misiniz? Yorum bağlantısı
Mehmet Sezgin 12 Eylül 2016 Paylaş 12 Eylül 2016 hava filtresinin çıkışı ile turbo hortumu arasındaki para kendiniz rahatlıkla söküp temizleyebilirsini yukarıda temizlik ile ilgili yazılanlara dikkat ettiğiniz sürece hiç bir sıkıntı çıkmaz Yorum bağlantısı
Mehmet Sezgin 12 Eylül 2016 Paylaş 12 Eylül 2016 Maf sensörü neresi kendimiz çıkarıp temizleyebilirmiyiz. Gosterebilir misiniz? resim yabancı bir siteden alıntıdır 1 Yorum bağlantısı
Furkan Akyol 12 Eylül 2016 Paylaş 12 Eylül 2016 Teşekkür ederim birde neyle hangi spreyle temizlediniz onuda yazarsanız aliriz Yorum bağlantısı
Mehmet Sezgin 12 Eylül 2016 Paylaş 12 Eylül 2016 maf sensörü için özel sprayler var fakat çok pahalı marketlerde satılan kaliteli yağ çözücü spray ile temizledim. gayet güzel ve ekonomik oldu. Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 12 Eylül 2016 Paylaş 12 Eylül 2016 Yagsiz elektronik spreyle temizleyebilirsiniz Yorum bağlantısı
Recommended Posts