Mete Yaban 4 Eylül 2016 Paylaş 4 Eylül 2016 merhabalar lastik ebatı normalde üstünde olan 195-55-16 ama fiyatlar bu ebatta uçuk geldi bana ama 205-55-16 olunca ucuzluyor acaba öncelikle kuryeye bu ebat olurmu vede artı eksisi ne olur yorumlarınızı bekliyorum saygılar Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 4 Eylül 2016 Paylaş 4 Eylül 2016 Benim fışyona bu şekilde kullanıyorsum sıkıntı olmuyordu, çok fazla çap büyümüyor. Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 4 Eylül 2016 Paylaş 4 Eylül 2016 merhabalar lastik ebatı normalde üstünde olan 195-55-16 ama fiyatlar bu ebatta uçuk geldi bana ama 205-55-16 olunca ucuzluyor acaba öncelikle kuryeye bu ebat olurmu vede artı eksisi ne olur yorumlarınızı bekliyorum saygılar hiç bişey olmaz artı olarak size ilave yol tutuşu sağlar... Yorum bağlantısı
Özgen Acar 4 Eylül 2016 Paylaş 4 Eylül 2016 buradan bakabilirsiniz http://www.lastiknet.com/icerik.asp?inf=25 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 4 Eylül 2016 Paylaş 4 Eylül 2016 Yüzde 3 üzeri sıkıntı galiba, daha düşük bir deger çıkıyor. Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 5 Eylül 2016 Paylaş 5 Eylül 2016 195 55 16 yerine 205 50 16 koymak zorundasınız çap farki az da cok olsa yakıtı kalkısı son hizi etkiler Yorum bağlantısı
Taner Kültüroğlu 5 Eylül 2016 Paylaş 5 Eylül 2016 195 55 16 yerine 205 50 16 koymak zorundasınız çap farki az da cok olsa yakıtı kalkısı son hizi etkiler yanlışınız var arkadaşın verdigi ölçülerde sadece lastik taban ölçüsü değişiyor yani yanak daralmasına gerek yok. Yorum bağlantısı
Cengiz Ertürk 5 Eylül 2016 Paylaş 5 Eylül 2016 (düzenlendi) Günaydın arkadaşlar benim eski aracım doblo idi onun lastik ebadında 195 55 16 idi ben 205 55 16 kullanıyordum sıkıntı yoktu aksine yol tutuşu artıyor yeni aracım courier de kullanmayı düşünüyorum 5 Eylül 2016 tarihinde Cengiz Ertürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 5 Eylül 2016 Paylaş 5 Eylül 2016 yanlışınız var arkadaşın verdigi ölçülerde sadece lastik taban ölçüsü değişiyor yani yanak daralmasına gerek yok.Olcu farki farki far taban genislerse yanak daralmak, zorunda olcu farki cikiyo yanlisiniz var taban daralip yanak ayni birakilirsa capta misal yuzde 2 fark cikiyorsa taban genisleyip yanak inceltirilse captaki dark yuzde 0.3 gibi cikar Yorum bağlantısı
Halil Gecegörür 5 Eylül 2016 Paylaş 5 Eylül 2016 Buradan değişikliğin etkilerini görebilirsiniz: http://www.wheel-size.com/calc/ Yorum bağlantısı
Mete Yaban 8 Eylül 2016 Yazar Paylaş 8 Eylül 2016 50 YADA 55 olması pek farketmiyor gibi ben 55 olandan alacam çünkü genel olarak kullanılan bir ebedı kullanmak isterim marka olarak neyi tavsiye edersiniz yalnız pahalı olmayandan Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 8 Eylül 2016 Paylaş 8 Eylül 2016 yanlışınız var arkadaşın verdigi ölçülerde sadece lastik taban ölçüsü değişiyor yani yanak daralmasına gerek yok. Hocam, 55 yanak demek tabanın %55'i demek yani taban genişledikçe yanak da büyür, 205/55 vs dediğinizde 205 mm tabanın %55 demektir o 55 yüzdedir mm değildir. Yorum bağlantısı
Mete Yaban 25 Kasım 2016 Yazar Paylaş 25 Kasım 2016 bugün kışlık lastik almaya gittim benim kuryeye 195 pahalı geldi 205 alayım dedim oda kuryeye sürter dedi bende çekimser kaldım kullanan ve bilgisi olan varsa yanıt verebilirmi acaba Yorum bağlantısı
Güven Gökdemir 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 195 65 15 yerine 195 60 15 olur mu arac focus 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 elde hazırda kış lastiği vs. varsa değerlendirmek için mi? bugün kışlık lastik almaya gittim benim kuryeye 195 pahalı geldi 205 alayım dedim oda kuryeye sürter dedi bende çekimser kaldım kullanan ve bilgisi olan varsa yanıt verebilirmi acaba sürtüyor maalesef. Yorum bağlantısı
Mete Yaban 13 Aralık 2016 Yazar Paylaş 13 Aralık 2016 yok abi yeni almak içindi ben de orijinal ebatta karar kıldım pahalı olsa bile mühendislerin bir bildiği var sayımıyla hareket ettim Yorum bağlantısı
Recommended Posts