Misafir 17 Eylül 2016 Paylaş 17 Eylül 2016 Ülke de yakıttan alınan vergiler yüzünden insanlar ya lpg yada dizel kullaniyor , burada insanları da fazla suçlayamam gerçekten , dünyada petrolün varil fiyatı dip yapmış olduğu halde halen pahalı akaryakıt kullanıyoruz . 2. Durum ise devlet halen motor hacmine göre vergilendirme yapmaya devam edip emisyona göre yapmadığı için vergilendirme de dizel araçlar avantajli olduğu için dizel kullanan insanlara kızmak gereksiz . Burada devlete normal vatandaştan daha çok görev düşüyorBence de dizelin tesvik edildigi bir ulkede kullanicilari dizel tercihlerinden dolayi sorgulamak yanlis. Devlet dogayi kendi ulkesinde yasayanlar icin korumali. Bireysel faaliyetlerden once kamusal faaliyetler cevreyi koruyabilir ancak. Cok daha kapsayici olmasi kamusal tedbirler ve tesviklerle olur.Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Eylül 2016 Paylaş 17 Eylül 2016 https://www.otopark.com/2016/09/dusseldorfda-dizel-araclar-yasak/ Dizel yakıt zararlıdır. Diyorum birtek ülkemizde dizel e olan ilgi bu kadar fazla bir tek ülkemizde ucuz bir tek ülkemizde bu kadar çok dizel araç var http://www.duh.de/uploads/media/Hintergrundpapier_Klagen-fuer-Saubere-Luft_2016-06-07_01.pdf vesile ile, bu yazının kaynağında bu belge var... kısaca elektrikli ve hibrit araç kullanıp, kullnılan yerlerin temiz kalmasını vurgularken, elektriğin üretildiği yerler ne olacak bu soruyu hibritçi pazarlamacılara sormalı. ayrıca dpf nin yeni türü olan scrt sistemi de ayrı maliyet olacak motorlarda.... amerikada gaz çıkaran bizonlar ne kadar kirletiyor onu da ölçsünler. 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts