Ertuğrul İlhan 17 Ekim 2016 Paylaş 17 Ekim 2016 99 model glx te yaşadığım bi sorunu yaşayanlar veya yardımcı olursanız memnun olurum seyir halindeyken aracın çekişi düştü benzin kokusu gelmeye başladı egzosttan da beyaz duman atıyordu çektim sağa baktım lpg ile çalışan araba benzini de bitirmiş ustaya goturdum enjeksiyonları enjektör cuye gönder di basınç ayarı yapıldı tekrar taktı bi sorun kalmadı dedi ama devir saati sürekli oynuyordu ilk çalışmada 1 in altında zaman zaman da titriyo devir saati hiç sabit kalmıyordu aradan biraz daha zaman geçtikten sonra seyir halindeyken yavaşlama yaptığım esnada taki durana kadar devir saati 2 ve 2 nin üzerinde bağırıyor araç tamamen durunca devir 1 de kalıyor ustaya goturdum hava alıyor dedi rölanti vakfını soktu temizledi tekrr taktı sonuç yine aynı rölanti valfinin değişmesi gerek dedi konuyla ilgili yardımcı olursanız teşekkürler Yorum bağlantısı
Selim Karanca 18 Ekim 2016 Paylaş 18 Ekim 2016 Rolanti valfi değilde tesisat kaynaklı sorun olabilir. Enjektorler potansiyometre rolanti valfi hararet musuru bu parçaların kablosu birdir. Enjektorleri sokerken kablolarin dış izolasyonu soyulmus. Bu yüzden atlatma yapiyo olabilir. Yorum bağlantısı
önder deli 20 Ekim 2016 Paylaş 20 Ekim 2016 Rolanti valfi değilde tesisat kaynaklı sorun olabilir. Enjektorler potansiyometre rolanti valfi hararet musuru bu parçaların kablosu birdir. Enjektorleri sokerken kablolarin dış izolasyonu soyulmus. Bu yüzden atlatma yapiyo olabilir. dediğine katılıyorum abi ayrıca lpg beyninin tesisatıbenzin enjektörlerine seri bağlantı yapar ve lpg de iken benzin enjektörlerini kapalı tutar. anlattığınızdan lpg beynine de bakılması gerektiği çıkıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts