Mustafa Tüfekçi 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 Atmosferik daha yüksek devir çevireceği için 150 ile giderken tsi daha az yakar bence o iş öyle olmuyor. şanzıman oranına bakar devir durumu. az yakma işi anca hızlanırken yakıtı verimli kullanmasıyla alakalı. blok içine basılan hava ne kadar ise yakıtta o oranda. mevzu sadece silindirin küçülmesi değil verimin arması. yüksek basınçlı hava benzin dizel gibi yüksek sıkıştırma olunca az yakması ordan oluyor. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 Tsilerde vites oranları çok uzun 1.6 4000 devirde iken bu 3000 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 Bende düşünüyorum bu aracı hatta öğlen maslak doğuşu aradım ancak ne test aracı nede showroom'da 1.0 aracımız yok dediler. Suanki aracım 2011 dizel focus şehirlerarası yolda 110-130 arası seyrederim nadirende olsa 130'un üzerine çıkarım 4.7 lt-5.0 lt arsı tüketimim var. Yıllık 12.000 km yol yapıyorum.Bu araç bana gidermi sizlere sormak isterim.Test etmeden de emin olamıyorum belki forumda test aracı bulup test eden birileri çıkar. Kiralama firmalarını araştırın.Bünyesine katan vardır belki.Günlük veya saatlik kiralayıp doyasıya test etme şansınız olur. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 ben 1.6 tdi dsg sini kullandım yaklaşık 500 km aracın yol hakimiyeti mükemmeldi. viraja giriş fren mesafesi yüksek hızla yol tutuş vs hızlanma vs bilgi veremiycem nasıldır valla bende çok kullandım uzun yol felanda yaptım, 140-150 den sonraki hakimiyet güvensizliği ön planda idi, arkasının dingil olmasının dezavantajları oldukça fazla bunun yanı sıra 1.0 makina alıyor isem tek mantığının şehir içi dur kalk trafiğinde az tüketmesi yüzünden alırım. Yüksek hız ve performans beklentilerim açısından üzer beni 2 Yorum bağlantısı
Ali Gök 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 valla bende çok kullandım uzun yol felanda yaptım, 140-150 den sonraki hakimiyet güvensizliği ön planda idi, arkasının dingil olmasının dezavantajları oldukça fazla bunun yanı sıra 1.0 makina alıyor isem tek mantığının şehir içi dur kalk trafiğinde az tüketmesi yüzünden alırım. Yüksek hız ve performans beklentilerim açısından üzer beni senin yüksek hızınla bizim yüksek hızımızın arasında 100 km fark var 1 Yorum bağlantısı
İlyas Baykal 5 Kasım 2016 Yazar Paylaş 5 Kasım 2016 61 lira nerden aldınız fiyatı bana 63 dediler aralığa kadarda araba yokmuş İstanbul Çakıroğlu Skodadan Berrin Hanım verdı fıyatı ellerındede şu anda mevcut benim adımı verırsenız yardımcı olurlar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Kasım 2016 Paylaş 5 Kasım 2016 Sah kom da sıfır jetta lar var 63bin tl. Doğuş çıkışlı valla bende çok kullandım uzun yol felanda yaptım, 140-150 den sonraki hakimiyet güvensizliği ön planda idi, arkasının dingil olmasının dezavantajları oldukça fazla bunun yanı sıra 1.0 makina alıyor isem tek mantığının şehir içi dur kalk trafiğinde az tüketmesi yüzünden alırım. Yüksek hız ve performans beklentilerim açısından üzer beni Anaokuluna çocuk taşımak için cupra aldık şehir içi için ideal mesela Yorum bağlantısı
Misafir 5 Kasım 2016 Paylaş 5 Kasım 2016 Vag grubunda 1.4 tsi'in sonra çıkan 1.2'ye genel bakış açısı biraz teredutluydu. Her ne kadar büyük motorlu araclari sevmesek de kullanıcı için 1600 motor denge noktasındayken, 1.4 tsi bu algıyı yıktı ve alt sınırı 1.4'e indirdi. 1.2'den memnuniyet 1.4'e göre daha da fazla olunca 1.0 konusunda bekleyiş üst seviyede. 68bg'lik dizellerde istedigi gucu bulan kullanıcı 100bg'lik araçlardan az yakmasını bekliyor sadece. 1.0 bu arayışı sonlandıracak. Ford ecoboost konusunda 1.6'da olumlu bir noktaya gelemedi ki 1.0'ı kullanıcıya kabul ettirebilsin. 1.0'in fiyatına baktığımda 1.6'dan pahalıydı şimdi bilmiyorum. Bu piyasada 2 motorla yer alıyorsan tüketici 1.0'a bakmaz. Uzun dönemde ecoboost hararet sorunu degismeyen hortuma bağlanmaya çalışılıyor ama sadece bu kadar mı sorun bilmiyoruz. Sonuçta Vag grubu 0.7lt tsi çıkarsın, 75bg desin. Ben bu araba gitmez demem; 1.0 şu kadar yakarsa 100km'de bu 3lt yakar herhalde diye düşünürüm. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Kasım 2016 Paylaş 5 Kasım 2016 Yumuşak çalışması, sessizliği, yeterli torku, çabuk ısınması , dpf olmaması , uygun fiyatı ile tdi ye tercih edilebilir . Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 5 Kasım 2016 Paylaş 5 Kasım 2016 Sah kom da sıfır jetta lar var 63bin tl. Doğuş çıkışlı Anaokuluna çocuk taşımak için cupra aldık şehir içi için ideal mesela Dünya bir yana sen bir yana abicim 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar 5 Kasım 2016 Paylaş 5 Kasım 2016 1.6 Tdi dsg şanzıman ve 1.2 Tsi manuel şanzıman deneyimim oldu. İkisi de c segment idi, 1.0 Tsi arkasında Vag olduğu sürece tutar. Size tavsiyem 1.0 için kesinlikle dsg tercih etmeniz olur, manuel düşük hacimli motorlarda bıkkınlık oluştuyor. Ayrıca tüketim noktasında hiç bir atmosferik motor, 1.0-1.2 tsi'a göre daha iyi netice vermez. 6-6,5 litre ortalama tüketimle gezersiniz. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts