Bünyamin Dedeoğlu 29 Ekim 2016 Paylaş 29 Ekim 2016 Merhaba genel olarak arabalarda yazilim neden guncellenir neleri etkiler nelerin duzelmesine sebeb olur ? Baski balata debriyaj noktasi tanitimi nedir ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Ekim 2016 Paylaş 29 Ekim 2016 Araciniz edc sanirim. Edc lerde ogrenmeleri gerekiyor zaman zaman. Bir kere yaptirin, sonrasi cok uzun zaman sonradır zaten. Yorum bağlantısı
M.Tuğrul Yücel 29 Ekim 2016 Paylaş 29 Ekim 2016 Yarı otomatik araçlarda söylendiği gibi kavrama noktası yazılım ile konfigürasyon ediliyor. Mcp için de böyleydi, muhtemelen Edc için de böyle. Debriyaj alıştırması da denir. Baskı balata kaçırma, vites geçiş zayıflığı, sarsıntı ve yakıt artışı gibi nedenler oluştuğunda yarı otomatik şanzıman kontrol ettirilmelidir. Ankara / 2007 model 1.5 dci Megane II Expression Faz II Hatchback Yorum bağlantısı
Bünyamin Dedeoğlu 29 Ekim 2016 Yazar Paylaş 29 Ekim 2016 Bunun sebebi acaba sumu oluyor zamanla baski balata kavrama noktasi yeri degisiyor yipranmayla dogru orantili olarak ve araba bunu anliyor fakat bir sey yapamiyor, biz yazilim ile baski balatada yuzey kaybini beyinden yakinlik mesafe range araliklarini yaklastirarak daha guzel kavrama yapmasinimi sagliyoruz Birde bu islemi izmirde kol yapacak ucreti nedir ? Yet.servis yapmiyormus, ayni zamanda sanziman yagini degistiricem Yorum bağlantısı
Misafir 30 Ekim 2016 Paylaş 30 Ekim 2016 Şu otomatiklere halen daha ısınamadım, dsg, powershift, edc aynı vitesin laciverti. Uzun vade de kolaylık mı yoksa baş belası mı bilmiyorum. Yazılımı ayrı dert kullanması ayrı bir dert. Yorum bağlantısı
Erdem Terzioğlu 1 Ocak 2017 Paylaş 1 Ocak 2017 Renault servisine 3 seferdir israrla soruyorum bilgisayara baglayip abi guncel deyip cikiyorlar. Otomatik vitese yazilim yukleten olduysa soylesin nasil basardiniz bu isi. Bende de geri kacirma problemi var yakit tuketimi de biraz fazla sanki. SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Recommended Posts