Ümit Kaan 2 Kasım 2016 Paylaş 2 Kasım 2016 Mrb. 1,5 ay önce 1996 model mondeo glx otomatik vites bir araba satın aldım, ilk gün istanbula gelirken conta yakarak bismillah dedik, arabamız yolda kaldı, conta ve kapak taşlaması yapıldı, o günden beri, hararet müşürü, fan müşürü, rölanti motoru, degiştirildi, gaz kelebek boğazı temizlendi, elektrik tesisatı soketlerini bir kısmı revize edildi, lpg ayarı test cihazı ile birlikte yapıldı, bunlar benim yaptıklarım, arabayı aldığım arkadaş 7000 km önce triger seti ve devirdaim motoru'nu değiştirmiş, bujiler ve kabloları motorcraft marka yeni setle değiştirilmiş, gelelim başlıkta açmış olduğum stop sorununa, araba giderken, gaz pedalına basarken sorun yok ama durma kıvamında yavaşladığımda yada geri viteste gaz pedalına basmadan, fren pedalına bas çek yaptığımda bi müddet sonra stop ediyor, her zaman yapmıyor ama günde 7-8 defa oluyor bu durum, özellikle frene bas çek yaparken oluyor bu durum, gaz yada benzin farketmeksizin iki yakıtta da durum aynı, sizin tavsiyelerinizi rica ediyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Kasım 2016 Paylaş 2 Kasım 2016 Egr iptal edildi mi. AyrıcaTüm vakum hortumları kontrol 1 Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 2 Kasım 2016 Yazar Paylaş 2 Kasım 2016 (düzenlendi) Egr kontrolü hiç yaptırmadım, bu parça sebep olabilir mi? 2 Kasım 2016 tarihinde Ümit Kaan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 4 Kasım 2016 Yazar Paylaş 4 Kasım 2016 EGR Valfini kendimiz iptal edebilirmiyiz, bunun için yararlanabileceğimiz görsel dökümanlar varmıdır ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Kasım 2016 Paylaş 4 Kasım 2016 Basittir. Egr de 2 civata söküp araya metal kör tapa yapıp takarlar Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 4 Kasım 2016 Yazar Paylaş 4 Kasım 2016 Peki, egr iptali motorun ısısını arttırır mı ? Benim arabamda birde hararet sorunu var. Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 5 Kasım 2016 Yazar Paylaş 5 Kasım 2016 Başka hiçbir hortuma, boruya ve sokete dokunmadan, sadece aşağıdaki resimdeki gibi bir parça koymamız, egr iptali için yeterli mi? 2 Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 23 Ocak 2017 Yazar Paylaş 23 Ocak 2017 On 02.11.2016 at 20:43, Ümit Kaan yazdı: Mrb. 1,5 ay önce 1996 model mondeo glx otomatik vites bir araba satın aldım, ilk gün istanbula gelirken conta yakarak bismillah dedik, arabamız yolda kaldı, conta ve kapak taşlaması yapıldı, o günden beri, hararet müşürü, fan müşürü, rölanti motoru, degiştirildi, gaz kelebek boğazı temizlendi, elektrik tesisatı soketlerini bir kısmı revize edildi, lpg ayarı test cihazı ile birlikte yapıldı, bunlar benim yaptıklarım, arabayı aldığım arkadaş 7000 km önce triger seti ve devirdaim motoru'nu değiştirmiş, bujiler ve kabloları motorcraft marka yeni setle değiştirilmiş, gelelim başlıkta açmış olduğum stop sorununa, araba giderken, gaz pedalına basarken sorun yok ama durma kıvamında yavaşladığımda yada geri viteste gaz pedalına basmadan, fren pedalına bas çek yaptığımda bi müddet sonra stop ediyor, her zaman yapmıyor ama günde 7-8 defa oluyor bu durum, özellikle frene bas çek yaparken oluyor bu durum, gaz yada benzin farketmeksizin iki yakıtta da durum aynı, sizin tavsiyelerinizi rica ediyorum. Bunlara ek olarak EGR iptal edildi, araba tam düzeldi stop etmiyor derken, kar yağınca çalıştırmadım akü bitti, aküyü şarj ettirdim, eski sorunlar geri döndü, araba yine stop ediyor, P de iken yada D de R de iken farketmiyor, gaza basmadığım müddetçe araba stop ediyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ocak 2017 Paylaş 23 Ocak 2017 Westinghouse a giden vakum hortumunu kontorl ettirin Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 23 Ocak 2017 Yazar Paylaş 23 Ocak 2017 Bir saat önce, Çağlar Bayur yazdı: Westinghouse a giden vakum hortumunu kontorl ettirin Hiç frene, gaza basmazkende ilk çalıştırdıktan sonra, hızlıca devri düşüyor ve stop ediyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ocak 2017 Paylaş 23 Ocak 2017 Bu ayrı bir tarif tabii. Rölanti kontrol valfi baş şüpheli ve maf kontrol Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 23 Ocak 2017 Yazar Paylaş 23 Ocak 2017 Bir saat önce, Çağlar Bayur yazdı: Bu ayrı bir tarif tabii. Rölanti kontrol valfi baş şüpheli ve maf kontrol Rölanti valfi orjinali ile değiştirildi, ben gazı düğmeden iptal ettim, yine aynı şey devam etti, sonra hava akışmetreyi söktüm taktım, 1 ay boyunca benzinde stop etmeden kullandım. ne zamanki aküyü söktüm taktım aynı sorunlar peydahlandı. Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 23 Ocak 2017 Yazar Paylaş 23 Ocak 2017 1 saat önce, Ümit Kaan yazdı: Rölanti valfi orjinali ile değiştirildi, ben gazı düğmeden iptal ettim, yine aynı şey devam etti, sonra hava akışmetreyi söktüm taktım, 1 ay boyunca benzinde stop etmeden kullandım. ne zamanki aküyü söktüm taktım aynı sorunlar peydahlandı. Birde maf sensöründen çıkan kalın hortumun altında 2 kablosu olan bir sensör var, o nedir, onun kablolarından biri sökülmüş, ben taktım ama oldumu bilmiyorum, Yorum bağlantısı
Derviş Dursun 23 Ocak 2017 Paylaş 23 Ocak 2017 1 saat önce, Ümit Kaan yazdı: Birde maf sensöründen çıkan kalın hortumun altında 2 kablosu olan bir sensör var, o nedir, onun kablolarından biri sökülmüş, ben taktım ama oldumu bilmiyorum, Ahhaaa baş şüpheli. Bence olduysa düzelir. Onu yaptirman baktirman lazım. Devir düşmesi dengesizlik tekleme gibi sorunlar yapar o küçücük parça Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 23 Ocak 2017 Yazar Paylaş 23 Ocak 2017 (düzenlendi) Bir saat önce, Derviş Dursun yazdı: Ahhaaa baş şüpheli. Bence olduysa düzelir. Onu yaptirman baktirman lazım. Devir düşmesi dengesizlik tekleme gibi sorunlar yapar o küçücük parça O parçanın adı nedir ? 23 Ocak 2017 tarihinde Ümit Kaan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Derviş Dursun 23 Ocak 2017 Paylaş 23 Ocak 2017 Adını net bilmiyorum ama o da havayla ilgili bir parça. Maf sensörü gibi düşün. Yandaki büyük soketli olan parça 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Ocak 2017 Paylaş 23 Ocak 2017 30 dakika önce, Ümit Kaan yazdı: O parçanın adı nedir ? IAT sensöründen bahsediyorsunuz sanırım. Emilen havanın sıcaklığını ölçüyor. 2 Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 23 Ocak 2017 Yazar Paylaş 23 Ocak 2017 Bir saat önce, Sani Gerşon yazdı: IAT sensöründen bahsediyorsunuz sanırım. Emilen havanın sıcaklığını ölçüyor. bu sensör düzgün çalışmazsa arabanın devrinin düşüp stop etmesine neden olabilir mi? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Ocak 2017 Paylaş 23 Ocak 2017 Tabi, sensör dereceyi düzgün okuyamazsa yakıt karışımı değişir. Stop eder etmez %100 ondandır diyemem ama, düzgün bir yakıt karışımının olmayacağını garanti eder bu sensörün işlevsizliği. 1 Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 23 Ocak 2017 Yazar Paylaş 23 Ocak 2017 Bir saat önce, Sani Gerşon yazdı: Tabi, sensör dereceyi düzgün okuyamazsa yakıt karışımı değişir. Stop eder etmez %100 ondandır diyemem ama, düzgün bir yakıt karışımının olmayacağını garanti eder bu sensörün işlevsizliği. Bu sensör piyasada yok sanırım, internette bulamadım. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Ocak 2017 Paylaş 23 Ocak 2017 Merkez oto ve kirazcioğlu ile şase numaranızla bi sordurun derim. IAT sorunlu ise araç bilgisayara bağlantığında hatayı okumanız gerekir. Bunu gördünüz mü? Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 23 Ocak 2017 Yazar Paylaş 23 Ocak 2017 Bir saat önce, Sani Gerşon yazdı: Merkez oto ve kirazcioğlu ile şase numaranızla bi sordurun derim. IAT sorunlu ise araç bilgisayara bağlantığında hatayı okumanız gerekir. Bunu gördünüz mü? Usta bilgisayara bağladı ama bu sensörle ilgili birşey söylemedi, hata vermedi demekki, yanlız kablolar sensör soketine, giriş soketi olmadan bağlanmış, geçen gün kablolardan biri düştü, kablo telini yuvarlayıp, sensör soketine tutturmuşlar, bende aynı şekilde geri taktım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts