Ali Cihangiroğlu 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 aslında çok dert değil, ayrı tesisat çekeriz, zaten bizde tesisatta yok, mecburuz. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 30 Kasım 2016 Yazar Paylaş 30 Kasım 2016 aslında çok dert değil, ayrı tesisat çekeriz, zaten bizde tesisatta yok, mecburuz. Malzemeyi bir temin edelim Abi tesisat her türlü halledilir. 1 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Alternatör yeterli olacakmı onu da araştırmalı. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Polen filtresi yerine direk takılabilir bence. Arabayı yakma ihtimalini göze alarak denenebilir. Bu bahsi geçen ısıtıcı çok çabuk şekilde ısınıyor. Bildiğimiz resizdans yani. Benim araçta da var. Doğru yerine takılmazsa plastik olan tüm kalorifer sistemini eritir hatta yakar.. Ayrıca kendi orjinal tesisatı yoksa da buna tesisat çok düzgün çekilmeli kablolar ısınıp erir. Malzemeyi bir temin edelim Abi tesisat her türlü halledilir. Tesisat işini yabana atmayın.. 2 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Arabayı yakma ihtimalini göze alarak denenebilir. Bu bahsi geçen ısıtıcı çok çabuk şekilde ısınıyor. Bildiğimiz resizdans yani. Benim araçta da var. Doğru yerine takılmazsa plastik olan tüm kalorifer sistemini eritir hatta yakar.. Ayrıca kendi orjinal tesisatı yoksa da buna tesisat çok düzgün çekilmeli kablolar ısınıp erir. Tesisat işini yabana atmayın.. Üstünden hava geçerken çok fazla ısınacağını sanmam. Bizim clio da var. Dış sıcaklık 8 derece altındayken devreye giriyor 1 dakikada aracın içi epey ısınmış oluyor. 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Üstünden hava geçerken çok fazla ısınacağını sanmam. Bizim clio da var. Dış sıcaklık 8 derece altındayken devreye giriyor 1 dakikada aracın içi epey ısınmış oluyor. Önemli olan hava geçerken ki durumu değil temas ettiği kısım.. Kendi yuvası çok farklı etrafı korunaklı. Bunu polen filtresi yerine takmak çok büyük riskleri beraberinde getirebilir. Ali abi nin yüklediği son fotoğrafta da içeride ki metal kısım gözüküyor zaten.. buna özel yuvası olmalı. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Önemli olan hava geçerken ki durumu değil temas ettiği kısım.. Kendi yuvası çok farklı etrafı korunaklı. Bunu polen filtresi yerine takmak çok büyük riskleri beraberinde getirebilir. Orjinale sadık kalarak monte edilirse sorun olmaz bence. Isınan yüzeyler biryere temas etmiyecek. Zaten 2-3 dakika tam güçte çalışıyor, sonrasında ısısı azalıyor. Yorum bağlantısı
İnan Çınar 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Üstünden hava geçerken çok fazla ısınacağını sanmam. Bizim clio da var. Dış sıcaklık 8 derece altındayken devreye giriyor 1 dakikada aracın içi epey ısınmış oluyor.Clio nun hangi kasa donanım ve paketinde var ptc? clio 4 1.5 dci joy paket te mevcut mu? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Clio nun hangi kasa donanım ve paketinde var ptc? clio 4 1.5 dci joy paket te mevcut mu? Bütün clio 1.5 dci olanlarda olması lazım. Olmayana denk gelmedim. Ama donanım listesinde yazmadığı için çoğu kişi bilmez. Motor çalıştıktan sonra sıcağı açarsanız 10 saniye sonra ( akü yeniyse daha çabuk ) devreye girer ve çıt çıt röle sesi duyulur. Röle sesinden sonra ılık hava vermeye başlar. Dizel fransızların bir çoğunda mevcut kısacası. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Sezgin 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 (düzenlendi) http://www.cakirotomotiv.com.tr/UrunDetay_FORD-F%C4%B0ESTA-KALOR%C4%B0FER-ISITICI-2S6H-18K463-AC-1438#.WD64t9SLTVQ ürün böyle birşey olması lazım montaj nasıl oluyor fiesta da hiç denemedim bu tür yüksek akım çeken malzemelerde orinalden uzaklaşmamak lazım 30 Kasım 2016 tarihinde mehmet sezgin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Bi yanlışlık olmasın, 1500wat 12 voltluk tesisattan 125 amper çeker, tesisat bu kadar yoğun yükü kaldırabilir mi?? yanlış anlaşılmasın diye soruyorum yoksa denyimim yok, bilgiçlik taslamakda istemem2 kw olanlar dahi var. Başlangıç olarak o güçle başlayıp bir kaç dakika içinde 500 watt civarına iniyor güçleri. 1 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Bütün clio 1.5 dci olanlarda olması lazım. Olmayana denk gelmedim. Ama donanım listesinde yazmadığı için çoğu kişi bilmez. Motor çalıştıktan sonra sıcağı açarsanız 10 saniye sonra ( akü yeniyse daha çabuk ) devreye girer ve çıt çıt röle sesi duyulur. Röle sesinden sonra ılık hava vermeye başlar. Dizel fransızların bir çoğunda mevcut kısacası. benim renoda yok sanırsam abi donuyorum Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 benim renoda yok sanırsam abi donuyorum Vardır mutlaka. Sigortasını kontrol et. Benzinli bir arabadan çok daha çabuk ısınıyor içerisi. benim renoda yok sanırsam abi donuyorum Motor soğukken ve sıcaklık 8 derecenin altındayken kalorifer ayarı sıcak konumdayken fanı aç , çıt çıt röle sesini duyarsın. Eski sahibi söküp sattıysa bilemem 1 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Vardır mutlaka. Sigortasını kontrol et. Benzinli bir arabadan çok daha çabuk ısınıyor içerisi. Motor soğukken ve sıcaklık 8 derecenin altındayken kalorifer ayarı sıcak konumdayken fanı aç , çıt çıt röle sesini duyarsın. Eski sahibi söküp sattıysa bilemem Yok artık bakayım diyecem de hava buz gibi çıkmaya üşeniyorum abi ilk zaman da bakicam sigorta tablosunda bakarim 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 benim renoda yok sanırsam abi donuyorum 7 derece ve altında ise, klima çalışmıyorken mutlaka devreye girmesi lazım. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 (düzenlendi) beyhude çabalara falan girmeyin arkadaşlar, heleki naylonlarda, aman diyim erimesin araba satın alın bu arabanın hasından, rahat edin Volvo Odunedışın... 30 Kasım 2016 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Cem Keskin 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Arkadaşlar merhaba. Konu ilgimi çekti. Her sabah kızımı okula götürürken buz gibi arabada zor oluyor. Acaba bu sistem Skoda Fabia 1 lere de uygulanabilir mi?? Bilgisi olan varmı bu konuda?? Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 30 Kasım 2016 Yazar Paylaş 30 Kasım 2016 Arkadaşlar merhaba. Konu ilgimi çekti. Her sabah kızımı okula götürürken buz gibi arabada zor oluyor. Acaba bu sistem Skoda Fabia 1 lere de uygulanabilir mi?? Bilgisi olan varmı bu konuda?? Araç dizel ise olur/olabilir. Yurtdışı paketlerinde veya üst paketlerinde bu tarz parçalar konulabiliyor. Ufak bir araştırma ile bulabilirsiniz diye umut ediyorum. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Bende uzaktan kumandalı ısıtıcı arıyorum. Evden düğmeye basacan aşağı inene kadar içeriyi ısıtacak bişey Şaka bi yana aynı sorun bizdede var ama ben 5 dk önce inip ısıtıyorum aracı. Ne kıymetli canın varmış bilader 2 Yorum bağlantısı
Cem Keskin 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 (düzenlendi) Araç dizel ise olur/olabilir. Yurtdışı paketlerinde veya üst paketlerinde bu tarz parçalar konulabiliyor. Ufak bir araştırma ile bulabilirsiniz diye umut ediyorum. Selçuk Bey, Aracım benzinli. Bu parçanın yakıt ile alakası nedir?? 30 Kasım 2016 tarihinde Cem Keskin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 30 Kasım 2016 Yazar Paylaş 30 Kasım 2016 Selçuk Bey, Aracım benzinli. Bu parçanın yakıt ile alakası nedir?? Benzinli de gerek olmuyor Yorum bağlantısı
Serkan Turan 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Ne kıymetli canın varmış bilader Benim için değil olum. Bana soğuk işlermi ☃️ 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Teorik olarak hee araç elektrik takviyeli ısıtıcı ile ısınır. En basiti kalorifer hattına kestamit silindir yaparak 4 adet kızdırma bujisi koymak. Basit bir otomasyon ile kalorifer hattına giren su çok hızlı ısıtılıp verim alınır. Yapmak isteyenler için elektronik sistem konusunda yardımcı olurum 2 Yorum bağlantısı
Misafir 30 Kasım 2016 Paylaş 30 Kasım 2016 Bazen hanım yada ben tek oluyoruz Abi, çocukta bizle olunca o iş olmuyor[emoji4]Sizin dediğiniz Audi de var. B7 A4 aracıma kodlamıştım. Saat ve Tarih ayarı ile klima panelini dahi açıyor ama webastosu yoktu [emoji16] Yorum bağlantısı
Cem Keskin 7 Aralık 2016 Paylaş 7 Aralık 2016 Teorik olarak hee araç elektrik takviyeli ısıtıcı ile ısınır. En basiti kalorifer hattına kestamit silindir yaparak 4 adet kızdırma bujisi koymak. Basit bir otomasyon ile kalorifer hattına giren su çok hızlı ısıtılıp verim alınır. Yapmak isteyenler için elektronik sistem konusunda yardımcı olurum Servet Bey, Üzerinde çalışmak hatta iyi düşünmek gerekli diye düşünüyorum. Yapılamayacak, olmayacak bir ekleme değil aslında. Kestamid malzemesine rezistans mı sarmak sizin dediğiniz? Yorum bağlantısı
Recommended Posts