İçeriğe Yönlendir

Dacia Sandero Stepway 0,9 Turbo 2017


Okan Tansel

Recommended Posts

Onur Doğan
Onur kardeşim araç şuan 1100 Km oldu tüketim 100 km 6 ile 6,5 km arası geziyor lakin dahada düşer kesin. biz çift kişi kullandımız için aracı yakıt tüketimi oynuyor babam  bu tür motorlara uzak daha öncesin de 5,20 turbolu kullanıyordu bunu da öyle sanıp gaza ani yüklenmeler yaptı için litreler bu seviyede ki o halde bile harika tüketim ilerleyen zamanlarda 6 lt altına düşek sanırım.


Şuan bile gayet iyi. Konunun takipçisiyim :)
Mesajın linki
Ahmet Aktaş

Focus almadan önce sıfırına epey baktım ilgilendim. Bi türlü kendimi ikna edemedim ama güle güle kullanın. Fas üretimi bu 0.9 tce ler diye biliyorum

Mesajın linki
Okan Tansel

Gelelim yeni taze bilgilere .

 

 -  Aracın anahtarıda makyajla beraber değiştiği için görsel ekleyim dedim . Çünkü nette bulamadım .Kibar olmuş sustalı olaydı tadından yenmezmiş .Tek sıkıntısı anahtalık takma yeri dar ve ince, taktığınız anahtarlıklar zedeleyebilir. Kumaş tarzı bir şeyler kullanılmalı.

 

QaV6ag.jpg

X0Pa0D.jpg

 

-   Araka camlara 3 numara ön sağ,sol camlara 2 numara film çektirilmiştir .Filmler garantili ve belgelidir. 260 TL  yaptırılmıştır. ( not çingene pazarlığı vardır. ) 

 

brBnrj.jpg

dPO1Pn.jpg

5gDZgd.jpg

AL19Lq.jpg

01EY1L.jpg

4PaEPq.jpg

 

- Geri görüş kamerası montaj edilmiştir.

 - Artık soket tipi girişler kullanıldığı için kablo tespiti gerekli bu nedenle dizilimdeki kabloda hangi renk ne işe  yarıyor yazıyorum. ( Dış kenardaki mavi kablo  sinyal kablosu ,Siyah olansa gece geri farlarına, yeşil olan geri vites lambalarına ,kahverengi olan fren lambalarına, ortadaki mavi kablo ise şase olarak kullanılmış ).

 

Not : Montajda kablosuz alıcı verici kullanılmıştır. önde ekran elektriği ve alıcının elektriği çakmak adaptörü ile alınmıştır. yani hiç bir şekilde garantiyi etkileyecek kesme biçme , ekleme işlemi yapılmamıştır. Kameramız Aynı zamanda sensörlüdür yani hem görsel olarak geriyi gördüğümüz gibi, sesli ikaz da mevcuttur. ekranda temas mesafesi rakamsal olarak çıkmaktadır. Toplam Maliyeti Kamera ,Ekran,Kablosuz Alıcı,verici dahil .245 TL dir. Ürünlerin tamamı ülkemizden temin edilmiştir. Bu maliyete ürünleri bulmak zor. Diğer aracım için kamera daha kapsamlı olarak aynı seti 160 TL yurt dışından sipariş çektim.

 

gqO7qN.jpg

9Qmnd8.jpg

[![image](http://i.hizliresim.com/M0dOv9.jpg)](http://hizliresim.com/M0dOv9)

QaV67g.jpg

X0PaXD.jpg

brBnGj.jpg

 

 

-İç kullanım alanlarında bazı görsel eksiklikler vardı bence,  oralara ince dokunuşlar yaptım ve kapı altı eşiklerine kalın folyo çektim çünkü çok zedelemeye müsait .

 

-Kapı eşikleri için kullanılan malzeme Kapı koruma folyosu olarak geçiyor siyah seçildi. 

- Diğer süet kısımlar için İç cephe duvar kaplamaları var tek tarafı yapışkanlı, bu malzeme kullanıldı gayet kalın ve başarılı ve ucuz.

 

kbOqOy.jpg

R0nWnZ.jpg

p06d6J.jpg

 

aLzVz7.jpg

NpZzZQ.jpg

YDgYgA.jpg

DP7Q7Z.jpg

m32Q2Y.jpg

EgPXPv.jpg

O0oG4Z.jpg

z306oY.jpg

GB9dM2.jpg

yE0BZL.jpg

 

 

 

 

  • Beğen 7
Mesajın linki
Okan Tansel
4 dakika önce, Doğuş Bağ yazdı:

kuryeden çok bunu mıncıklıyorsun abi bakıyorumda :D

Doğuşum kuryeninkiler yolda geliyor. :hohoho:

da kurye zaten dolu napayım. Bu herşeye açık .

Mesajın linki
Misafir
Şimdi, Okan Tansel yazdı:

Doğuşum kuryeninkiler yolda geliyor. :hohoho:

da kurye zaten dolu napayım. Bu herşeye açık .


kuryeyi kendi haline bırak abi zaten trimleriyle yalnız kalmak ister o :D

Mesajın linki
Okan Tansel
1 dakika önce, Doğuş Bağ yazdı:


kuryeyi kendi haline bırak abi zaten trimleriyle yalnız kalmak ister o :D

Huhaaaaaa tirim can candır. 

Mesajın linki
Misafir
Şimdi, Okan Tansel yazdı:

Huhaaaaaa tirim can candır. 

 

bu arada sustalı bir anektar yaptır bence abi yakışır :keyifli:

Mesajın linki
Okan Tansel
4 dakika önce, Doğuş Bağ yazdı:

 

bu arada sustalı bir anektar yaptır bence abi yakışır :keyifli:

Hımmm şişt verme coçkuyu bak. :D masraf çok oluyor.

Mesajın linki
Misafir
11 dakika önce, Okan Tansel yazdı:

Hımmm şişt verme coçkuyu bak. :D masraf çok oluyor.


olurmu yaa hiç olmuşmu şimdi o anektar bu arabaya lütfen ama yani :D

Mesajın linki
Okan Tansel

:hohoho:

Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Rengi muhteşem...  :nazar:

Mesajın linki
Servet Aydın

Okan, rizede gördüm. Adam buna bf goodrich lastik atmış. Akıllara ziyan olmuş. Mini suv imansız :)

  • Beğen 1
Mesajın linki
Okan Tansel
Bir saat önce, Servet Aydın yazdı:

Okan, rizede gördüm. Adam buna bf goodrich lastik atmış. Akıllara ziyan olmuş. Mini suv imansız :)

Aboo abi bir bakayım çok merak ettim nette görseli varmı acaba :exc1:

Mesajın linki
Sertaç Karginer

Okan'ım iyi günlerde kullan yapılanlar çok güzel olmuş yanlız dikkat et bütçe fazla açık vermesin

Mesajın linki
M.Fatih Yüce

Konuyu geçte olsa şimdi gördüm.Çok hoşuma giden bir araç tam dağ bayır köy demeden acımadan kullanıp dolaşılacak bir araç. Geçen gün Hanım'a gösterdim C-max'i satıp sana böyle bir şey alayım altıda yüksek anadoluyu karış karış gezeriz bunun ile dedim.Çok güzel tercih yapmışsınız güzel günlerde kazasız sorunsuz kullanmanı Allah'tan temenni ederim...

Mesajın linki
Osman Bilgin
18 dakika önce, M.Fatih Yüce yazdı:

Konuyu geçte olsa şimdi gördüm.Çok hoşuma giden bir araç tam dağ bayır köy demeden acımadan kullanıp dolaşılacak bir araç. Geçen gün Hanım'a gösterdim C-max'i satıp sana böyle bir şey alayım altıda yüksek anadoluyu karış karış gezeriz bunun ile dedim.Çok güzel tercih yapmışsınız güzel günlerde kazasız sorunsuz kullanmanı Allah'tan temenni ederim...

sana artık yakışacak araç outback Abi..

Mesajın linki
Adnan Çakır

Okan benimde şu kadifemsi ürün hoşuma gitti marka falan yok mu ? Kapı ceplerine torpidoya bende düşünüyorum .

Mesajın linki
Sani Gerşon
4 saat önce, Adnan Çakır yazdı:

Okan benimde şu kadifemsi ürün hoşuma gitti marka falan yok mu ? Kapı ceplerine torpidoya bende düşünüyorum .

Ben de tam böyle bi şey arıyorum. Nereden temin edebiliriz @Okan Tansel ?

Mesajın linki
Okan Tansel

Meşhur oldu dacia .:hohoho: filim kaplayan firmanın sitesinde

 

br6DBd.jpg

  • Beğen 1
Mesajın linki
Okan Tansel
(düzenlendi)
15 saat önce, M.Fatih Yüce yazdı:

Konuyu geçte olsa şimdi gördüm.Çok hoşuma giden bir araç tam dağ bayır köy demeden acımadan kullanıp dolaşılacak bir araç. Geçen gün Hanım'a gösterdim C-max'i satıp sana böyle bir şey alayım altıda yüksek anadoluyu karış karış gezeriz bunun ile dedim.Çok güzel tercih yapmışsınız güzel günlerde kazasız sorunsuz kullanmanı Allah'tan temenni ederim...

ALLAH razı olsun . Abi şaşırtacak şekilde bir memnuniyetim var.şuan

tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi
Mesajın linki
Çağlar Bayur

Yakışmış eklentiler ve faydalı

Yeni tip onay filmlerde nasılmış

Mesajın linki
Okan Tansel
(düzenlendi)
13 saat önce, Adnan Çakır yazdı:

Okan benimde şu kadifemsi ürün hoşuma gitti marka falan yok mu ? Kapı ceplerine torpidoya bende düşünüyorum .

Abi ürün şu ( 

YAPISKANLİ FOLYO GEKKOFİX 45CM-1MT

http://www.mykagitcim.com/yapiskanli-folyo-gekkofix-45cm-1mt-10011-Siyah_UD131943

9 saat önce, Sani Gerşon yazdı:

Ben de tam böyle bi şey arıyorum. Nereden temin edebiliriz @Okan Tansel ?

Site bu kardeşim  .lakin süratli olmak gerekli stoklar tükeniyor bazen birde fiyatı iyi. 31.90 TL  ölçüleri 45cm x 1 mt

 

http://www.mykagitcim.com/yapiskanli-folyo-gekkofix-45cm-1mt-10011-Siyah_UD131943

4 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

Yakışmış eklentiler ve faydalı

Yeni tip onay filmlerde nasılmış

Abi görsel olarak ve işlevsel olarak faydalı hoşuma gitti ama başka bir sır soruyorsan bilemedin oni ben.:D

tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi
Mesajın linki
Çağlar Bayur

Filmler onaylı olanlardan mı. Yeni yasadakilerden

Mesajın linki
Erdal Aydın

Hepsi gayet yerinde olmuş, fakat kapı eşiklerine folyo yerine krom kapı eşiği kullanılsaydı keşke. Hem daha şık olurdu hem altındaki delikler izler falan belli olmazdı hem de çok uzun ömürlü olurdu.

Mesajın linki
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...