Oktay Demirağ 16 Mart 2017 Paylaş 16 Mart 2017 45 dakika önce, Serkan Toker yazdı: Siboplarda lastik basınç izleme sistemi varsa arızalı olabilir. Dördü birden tesadüf olarak biraz fazla ama olabilir.. Komşu ? Sormayın Serkan Bey, Yukarıdan rüzgardanmıdır nedir birinin balkonundan domatesler düşmüş arabaya, arka bagaj üstü fren lambasıda artık yanmaz oldu. Domatesten mi acaba diye düşünür oldum. Hayırlısı artık. Ha bu arada lastik basınç izleme elektronik yok ama ben izleyebiliyorum 45 dakika önce, Gökhan Albayrak yazdı: Kedidir kedi. Kediyi bilmem ama daha geçen hafta hemen yanında koca bir fare ceseti gördüm. O mu ki Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 16 Mart 2017 Paylaş 16 Mart 2017 Bir saat önce, M.Fatih Yüce yazdı: aynı anda 4 sübab bozuk + 4 jant yamuk olma ihtimali milyonda kaçtır acaba ?Beton üstünde hareketsiz olarak yatınca 1-2 haftada 2-3 psi inmesi normaldirde bu biraz fazla iniyor.Lastikler değişince subablar değişmedimi acaba? Abi bizim arkadaşın freemontta 4 lastik havası aynı anda iniyordu. Jantları kontrol edildi Lastik jant arasında kaçırıyormuş. Söküldü temizlendi ilaç sürüldü takıldı düzeldi. Yorum bağlantısı
Ali Gök 16 Mart 2017 Paylaş 16 Mart 2017 komşu fikri en akla yatanı lastik bariz çöküyormu yere yoksa petrol pompasında denenerekmi yorum yapılıyor petrolde 10 ps flan yanlış olabilr hatta inik lastiği tam hava bile gösterebilir alayı yanlış Yorum bağlantısı
Bekir Memur 16 Mart 2017 Paylaş 16 Mart 2017 Bende bir kere tekeri yamuk bir yerde bıraktım ertesi gün 10 ps lere kadar inmişti Yorum bağlantısı
Misafir 16 Mart 2017 Paylaş 16 Mart 2017 Aracı kıskanan biri var. Gece yarısı gidip lastiklerin havasını indiriyor. Sizde işi çözemeyip gıcık oluyorsunuz. O da kıs kıs gülüyor. Lastik ile jant arasından kaçırıyor gibi. Başka bir lastikçiye gidip kontrol ettirin. Patlak olsa 23 ünde altına inmez mi? Yorum bağlantısı
Hikmet Türker 16 Mart 2017 Paylaş 16 Mart 2017 Hem yazlık hemde kışlık lastikler haftalık 4-5 psi düşüş oluyordu. Siboplar her lastik değişiminde değiştiği için onları elemiştik.Jant kontrolleri sonucunda bir şey çıkmayınca sıkıntının jant lastik birleşimdeki kirlenmeden kaynaklanabileceği düşündük.Jant ve lastik birleşim yerlerinin temizliği sonrası sorun giderildi.Belkide sizin sorununuzda bundan kaynaklı olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Emrullah Aydoğdu 17 Mart 2017 Paylaş 17 Mart 2017 12 saat önce, Bülent Tarakçı yazdı: Aracı kıskanan biri var. Gece yarısı gidip lastiklerin havasını indiriyor. Sizde işi çözemeyip gıcık oluyorsunuz. O da kıs kıs gülüyor. Lastik ile jant arasından kaçırıyor gibi. Başka bir lastikçiye gidip kontrol ettirin. Patlak olsa 23 ünde altına inmez mi? Son zamanlarda bir arkadaşınız ısrarla almaya çalışıyorsa en büyük şüpheli odur. Ço dizi izliyorum bu aralar da Yorum bağlantısı
Oktay Demirağ 17 Mart 2017 Paylaş 17 Mart 2017 Vakit bulduğumda göstereyim bari bir lastikçiye tekrar, 23 psi 2 haftada düşen değer muhtemelen 1 ay veya 1 buçuk ay sonra hiç bakmazsam yere tam oturacaktır diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Misafir 17 Mart 2017 Paylaş 17 Mart 2017 Yazlık kışlık lastik uygulaması nedeniyle artık lastikler hiç olmadığı kadar fazla sökülüp takılıyor. Bu işlem hem lastiğe, hem de janta zarar veriyor. Eğer jant lastik birleşim yerlerinden değilse işiniz zor. Lastiğe saplanmış bir vida vs. yerinden çıkmadıkça böyle azar azar inmeye sebep olur. Yorum bağlantısı
Oktay Demirağ 18 Mart 2017 Paylaş 18 Mart 2017 Sorun jant lastik kenarlarından kaçırması çıktı. 4 jant tornaya verildi. Ozel yapıştırıcı sürüldü, nitrojen basıldı iş bitti. Bakalım 2 hafta sonra tine inecekmi artik. 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 18 Mart 2017 Paylaş 18 Mart 2017 (düzenlendi) Bir saat önce, Oktay Demirağ yazdı: Sorun jant lastik kenarlarından kaçırması çıktı. 4 jant tornaya verildi. Ozel yapıştırıcı sürüldü, nitrojen basıldı iş bitti. Bakalım 2 hafta sonra tine inecekmi artik. Lastikleri satın aldınız yerdeki değişim yapan kişi işinin ehli değilmiş.Böyle insanlara bir yaptırım gerekiyor ama bir türlü yolunu bulamadım. Lastik değişiminde yada tamirinde her zaman güzelce çelik tel fırça ile temizlenir sonra tozu alınır ve kanarına ilaç gibi bir sıvı sürülür ve takılır ve şimdiye kadarda hiç bir zaman sorun çıkmamıştır. Adam ne kadar bakar kör yada beceriksizmişki 4 'ü birden kaçırmış... 18 Mart 2017 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Mart 2017 Paylaş 18 Mart 2017 Geçmiş olsun Vesile ile nitrojenin görevi ısınan lastik ile ilgili. Duran lastik te işlevi yok 1 Yorum bağlantısı
Hayrettin Gücin 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 Çaglar bey nitrojende lastik daha da geç inebiliyor ayrıca nemsiz oldugu için lastik içi hava tellerde paslanma olmuyor.Oktay bey sipop olarak bir daha ki degişimde size önerim ÇELİK SİPOP olacak anahtarla somunları sıkılır, derdiniz biter sibop ile tavsiye ederim. Yorum bağlantısı
Rüzgar Atay 25 Temmuz 2022 Paylaş 25 Temmuz 2022 M.Fatih Yüce yazdı: Lastikleri satın aldınız yerdeki değişim yapan kişi işinin ehli değilmiş.Böyle insanlara bir yaptırım gerekiyor ama bir türlü yolunu bulamadım. Lastik değişiminde yada tamirinde her zaman güzelce çelik tel fırça ile temizlenir sonra tozu alınır ve kanarına ilaç gibi bir sıvı sürülür ve takılır ve şimdiye kadarda hiç bir zaman sorun çıkmamıştır. Adam ne kadar bakar kör yada beceriksizmişki 4 'ü birden kaçırmış... 6-7 yıldır bu şekilde lastik değiştiren bir yer hiç görmedim. 2 farklı ilde lastikçiye gittim. bununla 3. farklı il olacak. burada da göreceğimi sanmıyorum. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Temmuz 2022 Paylaş 25 Temmuz 2022 Jant yamuksa da hava sürekli iner Yorum bağlantısı
Recommended Posts