İçeriğe Yönlendir

1.8 ADR ve 1.8t APU Kapak Hakkında


Eşref Ziya

Recommended Posts

Eşref Ziya

slm muhabbetiniz bol olsun arkadaşlar üste belirttiğim 98 model 1.8t passat aracım apu kodlu malesef subap yataklarını çökertmiş bulunuyor bu nedenle üst kapak değişmek zorunda kaldı çıkma bir kapak aldık bu kapak 1.8 düz bir passata ait kodu ADR bu passat ile bizim apu kodlu passata oluyor lakin ne kadar sağlıklı olacak bilemiyorum. bu konu hakkında fikri olan var mı ayrıca kapak ve işçilik toplam 3000tl tuttu arkadaşlar fiyat makul mu.

Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı

Merhaba geçmiş olsun ama eksik bilgi var 1998 Passat 1.8T lerde Apu yok AEB var ve Apu 1999 ların 2.yarısı ve 2000 lerde var sadece. ADR dğz atmosferik için doğru çok sıkıntı olacağanı sanmam ama AEB kapak dolu ve AEB nin portları geniş olduğu için daha güçlü bir kapak sahibi olabilir de....Çok emin değilim ama malum turbo ve basınç etken....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eşref Ziya

evet üzerinde apu kodlu motor vardı. aeb 2009 yılında sizlere ömür olunca sandık motor olarak apu atıldı zaten ruhsatta egm diye başlıyor motor numarası. benim en çok merak ettiğim maliyet normal mi yoksa anormal mi... 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı
evet üzerinde apu kodlu motor vardı. aeb 2009 yılında sizlere ömür olunca sandık motor olarak apu atıldı zaten ruhsatta egm diye başlıyor motor numarası. benim en çok merak ettiğim maliyet normal mi yoksa anormal mi... 

Apuya döndüyse çok şeyin de değişimi olmuştur, sensör vs ekstra aparat çok... Fiyat iyi gibi ama net konuşmak yanlış olur, güle güle kullanın
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eşref Ziya

çok şey hakkında pek fikrim yok çok sevdiğim bir abiden aldım aracı o attırmıştı apu kodlu motoru zamanında.. Apu üst kapak gidince mecburen adr üst kapak takıldı çıkma alındı hemen hemen dolu sayılır üst kapak çünkü eksantrik milleri ve zinciri de vardı üzerinde üst kapak:1600 tl ve yine subap ve yapılması gereken taşlama vb şeyler içi rektefiye :400tl

Yağ+hava ve yağ filtresi+contalar vb işlem:325tl artı birde işçillik:700tl bana işçilik çok geldi lakin başta konuşmadığım için usta ile ve fiyat konusunda bir fikrim olmadığından dolayı pazarlık yaptım lakin düşmesi acaba rektefiyenin işçiliğide burdan alındı bilemiyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı
çok şey hakkında pek fikrim yok çok sevdiğim bir abiden aldım aracı o attırmıştı apu kodlu motoru zamanında.. Apu üst kapak gidince mecburen adr üst kapak takıldı çıkma alındı hemen hemen dolu sayılır üst kapak çünkü eksantrik milleri ve zinciri de vardı üzerinde üst kapak:1600 tl ve yine subap ve yapılması gereken taşlama vb şeyler içi rektefiye :400tl
Yağ+hava ve yağ filtresi+contalar vb işlem:325tl artı birde işçillik:700tl bana işçilik çok geldi lakin başta konuşmadığım için usta ile ve fiyat konusunda bir fikrim olmadığından dolayı pazarlık yaptım lakin düşmesi acaba rektefiyenin işçiliğide burdan alındı bilemiyorum.

Bu rakamlar gayet iyi bence
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eşref Ziya
57 dakika önce, Ömer Türkşanlı yazdı:


Bu rakamlar gayet iyi bence

siz işçilik konusunda fiyatı makul buldunuz öyle mi ömer bey...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...