Fatih Taş 22 Nisan 2017 Paylaş 22 Nisan 2017 bugün birşey farkettim, araç benzinde çalışırken motor ısısı 90 civarı gezinirken, lpg ye geçince 82 derece civarlarında geziniyor, bunun sebebi ne olabilir? araç 2000 model opel astra, lpg sistem sıralı atiker, enjektör ve regülatör yeni. Yorum bağlantısı
Tahir Ak 22 Nisan 2017 Paylaş 22 Nisan 2017 lpg ye geçince regülatör de soğumak için soğutma sıvısını kullanıyor bu nedenle olabilir. ama lpg de değil iken de regülatör de su devir daimi oluyor mu o konuda bilgim yok 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Nisan 2017 Paylaş 22 Nisan 2017 Lpg de değilken de devir daim yapıyordur. Yorum bağlantısı
Fatih Taş 22 Nisan 2017 Yazar Paylaş 22 Nisan 2017 cevaplarınız için teşekkür ederim, lpg de aracın daha soğuk çalışması bir sorun mudur? sorun ise termostatdan kaynaklanabilir mi? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Nisan 2017 Paylaş 22 Nisan 2017 90 ve 82 ölçümünü nasıl yaptınız ? Yorum bağlantısı
Fatih Taş 22 Nisan 2017 Yazar Paylaş 22 Nisan 2017 araçtaki hararet göstergesine baktım, verdiğim değerler burada okuduğum değerler... Yorum bağlantısı
Halit Demir 23 Nisan 2017 Paylaş 23 Nisan 2017 Lpg regulatorunune giriste t ile paralel gecis li baglanmistir(regulatoru isterse pas gecebilir sicak su yani ) .regulator cikisinda tekrar t ile birlestirilip tek boruya baglamislardir.normalde t olmayacak .ayni sorun bizdede oldu arac isinmiyordu regulatorun ordaki t ler kaldirilip devirdaim tek hat tan gitmesi saglandi. Tabi sizinki farkli bi sorunda olabilir ama arac lpg de veya benzinde ayni isida olur 1 Yorum bağlantısı
Fatih Taş 23 Nisan 2017 Yazar Paylaş 23 Nisan 2017 bugün iyice dikkat ettim, hava da biraz soğuktu, aracı bir süre rölantide çalıştırdım moto normal olarak 90 dereceye geldi ama hareket halinde sürekli 80 derecelerde kalıyor, çok araştırdum bu durum termostatın sürekl açık kalması sonucu oluşabiliyormuş, bir termostatı değişip deneyeceğim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Nisan 2017 Paylaş 23 Nisan 2017 40 c lerde iken zaten lpg ye geçiyor. Siz sıcaklığı takip ederken en çok 90 a çıkıp sonra 82 ye düşüp orda mı kalıyor. Öyle ise termostat açık kalıyor olabilir Yorum bağlantısı
Fatih Taş 23 Nisan 2017 Yazar Paylaş 23 Nisan 2017 hayır araba hareket ederken 90 a çıkmıyor hep 80 ler civar geziniyor ama 10 dk gibi sürekli rölantide durunca ısı 90 gibi yükseliyor. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 25 Nisan 2017 Paylaş 25 Nisan 2017 Termostat aynen. Şehir içi dur kalk trafik kullanımda 90 a ulaşıp, uzun süre sabit hız kullanımda 90 dan düşüyors akesinlikle termostat. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Taş 26 Nisan 2017 Yazar Paylaş 26 Nisan 2017 evet termostat arızalanmış, değiştim düzeldi, meğer bir süredir arabayı soğuk kullanıyormuşuz... termostatın üzerindeki depoya giden plastik parçaya dokunur dokunmaz koptu, uzun süredir değişmemiş demekki.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts