Mustafa Ümit 24 Nisan 2017 Paylaş 24 Nisan 2017 2004 c max Ghia aracimda 4. Vites ten sonra hiz 100 e ulasinca devir 3000 de sanki motor kendini korumaya aliyor. Gaz pedalina ne kadar basarsan bas araç tepki vermiyor. Bunun üzerine araci tamirciye görürdüm. Turbo değişti sorun devam etti. Turboya giden hava hortumu değişti sorun düzelmedi. Egr iptal edildi(mekanik olarak conta koyularak) ancak sorun düzelmedi. En son selenoid valfini değiştirdik araç kendine geldi. Aradan iki ay geçti simdi ayni sorun yeniden başladı. Ancak bu sefer araci stop edip tekrar calistirinca eski gücüne ve cekisine geri donuyor. Neden yapiyor anlamis değilim. Sizlerden bu sorunun neden kaynaklandigini bilen varsa yardim etsin. Tsk. Yorum bağlantısı
Yalçın Dağlıoğlu 24 Nisan 2017 Paylaş 24 Nisan 2017 Teknik olarak cok bir şey söyleyemeceğim ama İzmir Çınarlı da Ustaeller servis var https://www.google.com.tr/search?q=USTAELLER&oq=USTAELLER&aqs=chrome..69i57.3966j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 konularında duayen Sabri ve Salih abiye aracınızı emanet edip keyfinize bakın . Saygılarımla. 1 Yorum bağlantısı
Sezgin Yılmaz 24 Nisan 2017 Paylaş 24 Nisan 2017 aynı durum 1.9tdi caddy ile başıma 2 ay önce geldi 3 saatlik yolu 7 saatte zor aldık (Bulgaristana bir iş görüşmesi için gitmiştik) bulgaristanda bakan ustalar egr nin değişmesi gerektiğini söylediler . yaptıralım dedik kendilerine güvenemediklerinden yapmak istemediler edirneye o şekilde geldik.(kontağı açıp kapaya açıp kapaya) edirnede 1200 liraya egr yi değiştirdiler sorun çözüldü 2 aydır tık yok Yorum bağlantısı
METİN İŞÇEMEN 25 Nisan 2017 Paylaş 25 Nisan 2017 Merhaba, İzmir'de oturup Ustaeller e gitmemeniz büyük şanssızlık olmuş. Deneme yanılma ile birçok maliyete katlanmak zorunda kalmazdınız. Yorum bağlantısı
Arif Aydın 29 Nisan 2017 Paylaş 29 Nisan 2017 Kızdırma bujileri kontrol edin muhtemel sebeplerden biri de odur. Forumu biraz karıştırırsanız başka önermelerde bulabilirsiniz.SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Sinan Kaya 1 Mayıs 2017 Paylaş 1 Mayıs 2017 gecmiş olsun önce degiştirilecek parca en son degişip sorun cözülmüş usta turboyu degiştirmeden valf den anlaya bilirdi belki turbonun da zamanı geldigi icin degişmiştir diyelim. Yorum bağlantısı
Mustafa Ümit 17 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 17 Mayıs 2017 2004 c max Ghia aracimda 4. Vites ten sonra hiz 100 e ulasinca devir 3000 de sanki motor kendini korumaya aliyor. Gaz pedalina ne kadar basarsan bas araç tepki vermiyor. Bunun üzerine araci tamirciye görürdüm. Turbo değişti sorun devam etti. Turboya giden hava hortumu değişti sorun düzelmedi. Egr iptal edildi(mekanik olarak conta koyularak) ancak sorun düzelmedi. En son selenoid valfini değiştirdik araç kendine geldi. Aradan iki ay geçti simdi ayni sorun yeniden başladı. Ancak bu sefer araci stop edip tekrar calistirinca eski gücüne ve cekisine geri donuyor. Neden yapiyor anlamis değilim. Sizlerden bu sorunun neden kaynaklandigini bilen varsa yardim etsin. Tsk. Yorum bağlantısı
İsmet Keçik 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 Selenoidi değiştiyseniz ısıtma bujisi olma ihtimali çok yüksek forumda konusu var inceliyebilirsiniz. Turbonun kendisinde bişey yoktur emin olun bazı ustalar inat ediyor. Keşke forumdaki bazı ustalara yakın olsak bu kadar uğraşmayız. Yorum bağlantısı
Mustafa Ümit 17 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 17 Mayıs 2017 On 24.04.2017 at 15:54, Yalçın Dağlıoğlu yazdı: Teknik olarak cok bir şey söyleyemeceğim ama İzmir Çınarlı da Ustaeller servis var https://www.google.com.tr/search?q=USTAELLER&oq=USTAELLER&aqs=chrome..69i57.3966j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 konularında duayen Sabri ve Salih abiye aracınızı emanet edip keyfinize bakın . Saygılarımla. Egr değişim maliyeti acaba ne kadardir. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 Tekrar selenoide de yönelin derim. Forumda çokça konusu mevcut. Turbo boşu boşuna değişmiş. 1000-1500TL resmen çöpe gitti Yorum bağlantısı
Mustafa Ümit 17 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 17 Mayıs 2017 Bugün ustaelleri aradim. Onlarda bilgisayara baglanip bakilmasi gerektiğini soylediler. Kizdirma bujisinden kaynaklanabilecegini söylediler. Müsait bir zamanda götüreceğim. Acaba kizdirma bujisi degisimi maliyetli bir Ariza midir. Ne kadar tutar acaba. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 Sökerken kırılmazsa ucuzdur fiyatı. 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 Merhaba @Mustafa umit bey. Konunuz, bütünlük adına daha önce açtığınız aynı konu ile birleştirilmiştir. Lütfen tek başlık altında devam edelim. Saygılarımızla. Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 Bugün ustaelleri aradim. Onlarda bilgisayara baglanip bakilmasi gerektiğini soylediler. Kizdirma bujisinden kaynaklanabilecegini söylediler. Müsait bir zamanda götüreceğim. Acaba kizdirma bujisi degisimi maliyetli bir Ariza midir. Ne kadar tutar acaba. Ben dci de 15liradan 4 tane kızdırma bujisi aldım (60lira) birde termostatı degiştirdim toplamda 70lira işçilik verdim 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Ümit 17 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 17 Mayıs 2017 52 dakika önce, Coşkun Basan yazdı: Ben dci de 15liradan 4 tane kızdırma bujisi aldım (60lira) birde termostatı degiştirdim toplamda 70lira işçilik verdim Nerede yaptirdiniz acaba. Benim arabadaki sorunlar sizdede varmiydi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 Tipik kızdırma bujisi arızası. Turboya ne kadar ödediniz? Ve sonrasında aynı olunca sükuneti nasıl muhafaza ettiniz? 1 Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 18 Mayıs 2017 Paylaş 18 Mayıs 2017 Nerede yaptirdiniz acaba. Benim arabadaki sorunlar sizdede varmiydi.Bende obd ile kızdırma bujisi arızası alıyordum kontrol edilince 2si arızalı çıktı hepsini değiştirdik . 3000 deviri geçmeme bende yoktu Yorum bağlantısı
Mustafa Ümit 18 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2017 11 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: Tipik kızdırma bujisi arızası. Turboya ne kadar ödediniz? Ve sonrasında aynı olunca sükuneti nasıl muhafaza ettiniz? Turbo bakimi zaten kendini belli ediyordu. Yağ kacaklari vardi maf sensorune giden hortum da. O yuzden turbo da aradan ciksin istedik. Turbonun gövdesi dişinda içi komple değişti. Maliyet 650 lira. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Mayıs 2017 Paylaş 18 Mayıs 2017 O hortum daki kalıntılar yağ buharından olmasın? Karter havalandırmadan gelir. Zamanla siyahlaşan egzos gibi? Yorum bağlantısı
Mustafa Ümit 18 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2017 7 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: O hortum daki kalıntılar yağ buharından olmasın? Karter havalandırmadan gelir. Zamanla siyahlaşan egzos gibi? Bilmiyorum artik. Turbocu içinin komple değişmesi lazim dedi. Bizde değiştirdik. Ustanin vicdanina kalmis. Yorum bağlantısı
Mustafa Ümit 23 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2017 Bugün ustaeller Ford servisine gittim. Durumu anlattim. Araci bilgisayara baglayip Ariza kodlarina baktilar. Egr dahil kizdirma bujisi ve birkaç Ariza verdi. Usta önce bujileri değiştirelim bu arizalar ondan kaynaklaniyor olabilir dedi. Fiyat istedim 380 lira fiyat verdi. Biraz yuksek geldi bana. Sizce nasil.... 1 Yorum bağlantısı
Arif Aydın 24 Mayıs 2017 Paylaş 24 Mayıs 2017 Normalde tanesi 110 tl diye biliyordum bana uygun gibi geldi. Zaten sökerken kırılmazsa böyle kırılırsa biraz uğraştırır.SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mustafa Ümit 25 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 25 Mayıs 2017 16 saat önce, Arif Aydın yazdı: Normalde tanesi 110 tl diye biliyordum bana uygun gibi geldi. Zaten sökerken kırılmazsa böyle kırılırsa biraz uğraştırır. SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Orijinal bujinin tanesi 45 lira civari. 10 liraya da var yan sanayi. Tekrar eski ustaya gittim. Bilgisayara bagladilar tabi ki ayni arizalar görünmekte. O da egr dek kaynallandigini söylüyor. İlk problemin başladiginda egr arizasi verdi ancak ben değiştirmek yerine iptaline karar verdim. Daha sonra problem devam edince egr yi arizasini atlayip diğer yukarda yazdigim işlemleri gerçekleştirdik. Şimdi ne yapayim karar veremedim. Buji değişimi riskli geliyor. Galiba egryi değiştirecegim. Yorum bağlantısı
Mustafa Ümit 25 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 25 Mayıs 2017 19 saat önce, Arif Aydın yazdı: Normalde tanesi 110 tl diye biliyordum bana uygun gibi geldi. Zaten sökerken kırılmazsa böyle kırılırsa biraz uğraştırır. SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Orijinal bujinin tanesi 45 lira civari. 10 liraya da var yan sanayi. Tekrar eski ustaya gittim. Bilgisayara bagladilar tabi ki ayni arizalar görünmekte. O da egr dek kaynallandigini söylüyor. İlk problemin başladiginda egr arizasi verdi ancak ben değiştirmek yerine iptaline karar verdim. Daha sonra problem devam edince egr yi arizasini atlayip diğer yukarda yazdigim işlemleri gerçekleştirdik. Şimdi ne yapayim karar veremedim. Buji değişimi riskli geliyor. Galiba egryi değiştirecegim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts