Mehmet Ozyurek 16 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 16 Mayıs 2017 Bence reklam olmasın diye fotoşop yapmışlar. Direksiyon ford. Havalandırma fiat. Saat mercedes. Gösterge lada 5 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 Yok orjinal Lada vaz. Direksiyon modelli süre felandir 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 10 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: araba ne marka? Konuyla ilgili değişik bir bilgi gelecek diye ilgili mesajları takip ettim, henüz çıkmadı ama umutluyum Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 Otobanda mümkün olduğunca hız limitlerine uyarım,üst limite 1 kere oda performansı ölçmek için çıkarım,özellikle izmir aydın otobanında 1-2 yer var illa bas der gibi yol yapmışlar benden bu kadar dediğinde 120'ye sabitlerim her otobana çıktığımda alışkanlık oldu Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 Neyse artık jetle gidip gelicem demek ki... Arabayı bırakıyorum... 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 (düzenlendi) bence yola çıkma harcı çıkarsınlar. sabit tarife olsun misal istanbul -mersin 100 TLdaha kolay olur yolda şimdi hesapmı yapacam bide kaçta girdik diye 17 Mayıs 2017 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 3 saat önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Yok orjinal Lada vaz. Direksiyon modelli süre felandir Lada Vaz'mış gerçekten de. Çok şaşırdım. 124'ten daha güzelmiş içi. 4 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 kurallara uymadan hızlı gitmenin amacı nedir? a) daha kısa zamanda varış noktasına varmak b) hıza göre adrenalinin heyecan yaşamak c) yakıtı fazla yakıp arabayı zorlamak masraf arttırmak cevap a ise neden mola istasyonuna giriyoruz, hem yakıttan dolayı maliyeti arttır hem zaman kaybet, mantıklı değil.. canımızı başkalarının canını tehlikeye atma ve vebalden söz etmiyorum bile... hız konusu bence araca göre de değişir, örn; otoyolda 133 km/h üst limiti diye 75 model x bir markayla o hıza çıkmaya da çalışmamak lazım, kurallar dahilinde aracı en iyi kontrol edebileceğimiz (direksiyon, fren vb.) hız bizim üst limitimiz olmalı.. 1 Yorum bağlantısı
Nuri Güngör 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 İyi güzel o zaman yurt dışı gibi hız limiti olmayan yollar yapsınlar zaten yol musaitligine göre ancak otobanlarda üst limitlere çıkıyoruz herkes istanbul park à mi gitsin hız yapacağım diye bu sefer millet otoban girişi öncesi yüklenecek gaza risk daha da artacak 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 kurala uymak sanırım "avam" kaçıyor arkadaşlar. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 alaman stili hız sınırsız yol istiyoruz aslında, kurala orada uyacağız, hız sınırı yok kuralına tabii 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 Bahçeli'nin konvoylarina da yazık olacak 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 300 bg aracı niye alır insan, kural koyarken işin iki yönünü görmemek bal gibi düşüncesizlik Sürati sevmek ona göre eğitimi tecrübeyi teknolojiyi sahiplenen birinin hakkıdır. Yol yapacaksın onlar için. Ki bunu yazarken kendim için istiyorum. Yada pistler yapacaksın. 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 124 o yüzden iyi oluyor. Uçacam desen 130 yapıyor. Acelem olsa 110 felan . Onun dışında en zevkli 70 civarı. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 Trafiğin akışına göre araç kullanımı diye kural var Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 17 Mayıs 2017 Paylaş 17 Mayıs 2017 alaman stili hız sınırsız yol istiyoruz aslında, kurala orada uyacağız, hız sınırı yok kuralına tabii [emoji4]Yok ona da uymayiz. Zaten öyle olsa bu sefer devlet bizi söğüşlemeye yeni yer buldu deriz. Almanya disinda baska bir yerde yok sanirim boyle birsey. Orada da otoban giris cikislari yakininda hiz sınırı var . Ceza yemistim oradan biliyorum bu arada butun yollar kaymak degil almanyada. Zaten adim basi bozuk zemin isareti koymuslar Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 18 Mayıs 2017 Paylaş 18 Mayıs 2017 Cikistan onceki son istasyon ne para kazanacak su 15tl olur artik orada 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 18 Mayıs 2017 Paylaş 18 Mayıs 2017 avrupada gördügüm uygulamalara göre bu sistem bölünmüs otobanlarda, giris cikis olmayan yerlerde yapiliyor. Bazen kisa mesafe (bir kac km) bazen de iki gise arasinda oluyor ama oralarda giris cikis yok (benzin istasyonlari da yanlis hatirlamiyorsam sadece giselerden önce). Türkiyedeki uygulamanin nasil olacagini ben de merak ediyorum Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 18 Mayıs 2017 Paylaş 18 Mayıs 2017 Cikistan onceki son istasyon ne para kazanacak su 15tl olur artik oradaSu almadan kenarda bekle sende. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk2 18 Mayıs 2017 Paylaş 18 Mayıs 2017 Almanya da belirli bölgelerde otobanlar da hız sınırı yok ancak bu yollarda bir kaza vs. durumunda hızlı olan direk suçlu durumuna düşüyor. Bu bilgiyi de paylaşayım dedim 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2017 3 saat önce, Eren Gökmen yazdı: avrupada gördügüm uygulamalara göre bu sistem bölünmüs otobanlarda, giris cikis olmayan yerlerde yapiliyor. Bazen kisa mesafe (bir kac km) bazen de iki gise arasinda oluyor ama oralarda giris cikis yok (benzin istasyonlari da yanlis hatirlamiyorsam sadece giselerden önce). Türkiyedeki uygulamanin nasil olacagini ben de merak ediyorum Bunu her gişeden yaparlar bence.. Yapması çok basit.. Zaten her giriş ve çıkışta saat tarih bilgisi mevcut.. Veri olarak başka bişey lazım değil.. Zaten bu veriyi işleyecek basit bir yazılım entegre etmek yeter... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Mayıs 2017 Paylaş 18 Mayıs 2017 11 saat önce, Ertan Çabuk yazdı: Su almadan kenarda bekle sende. başkan Vag a biniyor hem de tek kapı, masa bile donatır 13 saat önce, Fatih Keskin yazdı: Cikistan onceki son istasyon ne para kazanacak su 15tl olur artik orada işletmeci kafası budur 2 Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 18 Mayıs 2017 Paylaş 18 Mayıs 2017 işletmeci kafası budur Vag kapıdan mı çalmış.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts