Serkan Aktay 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 İlanlarda sürekli görüyorum. ''Sigorta şirketinden para alabilmek için hasar yüksek gösterilmiş'' diye. Mesela adam yazmış sadece çamurluk boyalı 20,000 hasar kaydı gibi. Bu olay nedir? Aslı astarı ne şekildedir. Bir kere focustayken bana arkadan çarptılar tampon yamuldu boyası döküldü. Tutanak tuttuk resim çektik sonra yaptırdım sigorta şirketi 3 kuruşu ödemedi. ödemeyi reddetti. Nasıl bir dünya 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 İlana yazı yazmak bedava. Oltayı sallayıp balık beklemek gibi 4 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Bu konuyu ben de merak ediyorum. Açıkçası bu tür ilanlardan direk uzaklaşıyorum ama öyle olabilir mi? Benim serviste çamurluk değişti. Servis müdürünün bana söylediği tahmini rakam 3500 gibi bir şeyken tramerde 1500 lira çıkıyor mesela. Çok enteresan işler. Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Sigorta şirketleri hilal-i ahmer cemiyeti değildir. 1.000 TL hasara kimse 10.000 TL ödemez. Çakal komisyoncuların yeni trendi bu. 3 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Hava yastığı açan araçlardır diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 3 saat önce, Serkan Aktay yazdı: İlanlarda sürekli görüyorum. ''Sigorta şirketinden para alabilmek için hasar yüksek gösterilmiş'' diye. Mesela adam yazmış sadece çamurluk boyalı 20,000 hasar kaydı gibi. Bu olay nedir? Aslı astarı ne şekildedir. Bir kere focustayken bana arkadan çarptılar tampon yamuldu boyası döküldü. Tutanak tuttuk resim çektik sonra yaptırdım sigorta şirketi 3 kuruşu ödemedi. ödemeyi reddetti. Nasıl bir dünya % 95 i yalan içeriyor.. Bu şekilde ifade edilen araçlar ya sel hasarlı yada alttan mekanik hasarlı yada çıkma aynı renk araçtan alınan parçalarla parçaları değişmiş.. Hava yastığı açmış. Motor dağılmış. şanzıman patlamış vs.. Evet.. dıştan sadece çamurluk boyanır ama o hasar alınmıştır... Konudaki abartı şu : Servislerde parça ve işçilik pahalı.. Dışarıda 5 bine toplanacak araç, serviste 15 bine ancak toplanıyor.. Bazı servisler o fiyatlara sadece kasko şirketlerine parça satabiliyor.. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Sigorta şirketlerinin avukatları bu ilanları sineye çekiyorsa kaskolarımızda indiirm isteyelim veya engel olsunlar 1 Yorum bağlantısı
Emrah Taşpınar 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Bi bize yapmıyor bu experler bu guzellikleri kılı kırk yarıyorlar , mesela benim aracimda 2011 mondeo kapi camurluk far ve ayna degisti orjinal parca toplam 5900 hasar kaydi cikarken arkadasin bilerek aldigi 2011 volvo s60 kapi ve camurluk boyali 80000 hasar kaydi var , nasil oluyor aklim fikrim almiyor Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 Bi bize yapmıyor bu experler bu guzellikleri [emoji3] kılı kırk yarıyorlar , mesela benim aracimda 2011 mondeo kapi camurluk far ve ayna degisti orjinal parca toplam 5900 hasar kaydi cikarken arkadasin bilerek aldigi 2011 volvo s60 kapi ve camurluk boyali 80000 hasar kaydi var , nasil oluyor aklim fikrim almiyor Bir sıfır fazla yazmış olabilirmisiniz. 80.000 TL tek hasarda olacak bir rakam değil. Birden fazla hasarda ise arladaşınızın arabasının çarpışan oto olması lazım. Zira 2011 model belirttiğiniz araç için 35.000 ve üzeri hasarlarda araç perte gider, sigorta şirketi açısından pert olması onarımdan daha avantajlıdır bu durumda. Yorum bağlantısı
Emrah Taşpınar 29 Mayıs 2017 Paylaş 29 Mayıs 2017 1 saat önce, Mahmut YURT yazdı: Bir sıfır fazla yazmış olabilirmisiniz. 80.000 TL tek hasarda olacak bir rakam değil. Birden fazla hasarda ise arladaşınızın arabasının çarpışan oto olması lazım. Zira 2011 model belirttiğiniz araç için 35.000 ve üzeri hasarlarda araç perte gider, sigorta şirketi açısından pert olması onarımdan daha avantajlıdır bu durumda. Arac expertiz raporunda saticininda beyan ettigi gibi sol arka camurluk ve sag arka kapi boyali gerisi orjinal cikti , 59000 ve 21000 olarak 2 parcali hasar kaydi var aracta toplam 80000 Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 (düzenlendi) Bizim arkadaş cıvıc ile belediyenin dik bir şekilde açık bıraktığı logar kapağına çarptı. Alt taraf pert komple. Kaportada en ufak bir sıkıntı yok ama alt taraf şanzıman v.s dağıldı. 45 bin hasar verdi exper.perte ayrıldı ama şimdi o araç ne olacak bilmiyorum. kaporta full orjinal. 30 Mayıs 2017 tarihinde Ali Ozan Yurtsever tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 Arac expertiz raporunda saticininda beyan ettigi gibi sol arka camurluk ve sag arka kapi boyali gerisi orjinal cikti , 59000 ve 21000 olarak 2 parcali hasar kaydi var aracta toplam 80000Araç ağır hasarlı yani pert. Hasar kaporta aksamındaki boya ve değişen ile ölçülmez. Muhtemelen alt kısımdan hasar almıştır, motor yürüyen aksam ve şanzıman hasarları olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 Bir saat önce, Ali Ozan Yurtsever yazdı: Bizim arkadaş cıvıc ile belediyenin dik bir şekilde açık bıraktığı logar kapağına çarptı. Alt taraf pert komple. Kaportada en ufak bir sıkıntı yok ama alt taraf şanzıman v.s dağıldı. 45 bin hasar verdi exper.perte ayrıldı ama şimdi o araç ne olacak bilmiyorum. kaporta full orjinal. Para almak için anlaşmalı pert olacak Hatasız ,boyasız.. Haftasını görmez satılması 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 10 saat önce, Mahmut YURT yazdı: Bir sıfır fazla yazmış olabilirmisiniz. 80.000 TL tek hasarda olacak bir rakam değil. Birden fazla hasarda ise arladaşınızın arabasının çarpışan oto olması lazım. Zira 2011 model belirttiğiniz araç için 35.000 ve üzeri hasarlarda araç perte gider, sigorta şirketi açısından pert olması onarımdan daha avantajlıdır bu durumda. Valla tek hasarda 90 küsür bin olan 2011 BMW vardı 4-5 ay öncesinde. Kalp krizi geçiren bir Partner kırmızı da geçerek BMW ye çarptı.. Arabanın sadece sol taraftan kaporta boya hasarlı, yan hava yastıkları açık diğer yerlerde sıkıntı yok. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 Sigora şirketleri para kazanmak için kurulmuş ticari firmalar. Hiç bir firma bile bile fazladan para ödemez. O ilanlardaki "sigorta şirketinin şişirmesi" söylemi olduğu gibi yalan. Bilerek fazla para verir mi şirket. Hasarda şişirme olmaz, yetkili serviste yapıldıysa, dışarda 5 e yapılacak iş 10 a yapılmıştır. Sigorta şirketiyle şu olabilir, perte ayrılması veya yaptırılması konusunda anlaşma yapılabilir. Ama hasar hasardır. Şişmez. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 Valla tek hasarda 90 küsür bin olan 2011 BMW vardı 4-5 ay öncesinde. Kalp krizi geçiren bir Partner kırmızı da geçerek BMW ye çarptı.. Arabanın sadece sol taraftan kaporta boya hasarlı, yan hava yastıkları açık diğer yerlerde sıkıntı yok.Sigortacılıkta bu tip hasara pert diyoruz. Kaporta aksamı, aracın temiz ve kazasız olması durumunu vermez. Üzerinde çizik olmadan pert ettiğimiz araçlar var. Kaporta aksamındaki değişen ve boya bir ölçüt kesinlikle değildir. Yada aracın hiçbir yerinde darbe ve değişen olmaz ancak su hasarı yemiştir, araç yine pert. Dünyada ülkemizde uzun yıllardır oto poliçeleri düzenleniyor. Bu konuda inanılmaz bir global deneyim söz konusu, sanayideki usta veya servislerin deneyimleri devede kulak bile olmaz. Sigorta şirketlerinin elinde milyarlarca istastiki veri var. Kasko poliçelerinizin fiyatları kullanıcı profili, araç profili, yedek parça ve işçilik maliyetleri gibi daha saymakla bitiremiyeceğim birçok veriye göre tarifelendirilir. Yetkili servis ile kendine özgün çalışan tamirhaneler arasındaki fark, işçilik ücretleri ve parça onarımından dolayı çıkmaktadır. Yetkili servis parçayı onarmaz değiştirir, sanayi ustası onarır. Ancak değişecek bir parçanın maliyeti yetkili ve özel serviste aynıdır, çünkü parça tedarik işlemini sigorta şirketi yapar. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 sigorta şirketi 1 tane stop değişecek olsanız exper gönderiiyor. resim istiyor vsvs. hasarı olmayan bir arava sigorta şirketi 20 bin tl ödeyecekse enayi olması lazım ki hiçbiri değil. Yorum bağlantısı
Selim Kaya 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 Bu ilanlarda asıl dikkatimi çeken, "sigorta şirketinden para almak için yüksek gösterilen rakamlar" hep daha önceki sahiplerinde oluyor. Hiç kimse çıkıp ben sigorta şirketinden para almak için hasarı yüksek göstermesini istedim eksperden demiyor. Bu arada hasar gerçekten az rakam yüksek ise, tam kusurlu kazada karşı tarafın hasar bedeli de eklenmiş olur mu? Yorum bağlantısı
Tahir İlter 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 Hepsi ihbar niteliğinde zaten Bu ilanlara uyulsa piyasada eksper kalmaz Yorum bağlantısı
Emrah Taşpınar 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 Bir saat önce, Recep Selim Kaya yazdı: Bu ilanlarda asıl dikkatimi çeken, "sigorta şirketinden para almak için yüksek gösterilen rakamlar" hep daha önceki sahiplerinde oluyor. Hiç kimse çıkıp ben sigorta şirketinden para almak için hasarı yüksek göstermesini istedim eksperden demiyor. Bu arada hasar gerçekten az rakam yüksek ise, tam kusurlu kazada karşı tarafın hasar bedeli de eklenmiş olur mu? Karsi tarafın bedeli eklenmiyor , başıma geldi % 0 di benim suc oranim aracim 5900 liraya yapildi ve ayni tutar benim aracima yazıldı 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 7 saat önce, Metin Akbal yazdı: Valla tek hasarda 90 küsür bin olan 2011 BMW vardı 4-5 ay öncesinde. Kalp krizi geçiren bir Partner kırmızı da geçerek BMW ye çarptı.. Arabanın sadece sol taraftan kaporta boya hasarlı, yan hava yastıkları açık diğer yerlerde sıkıntı yok. Metin hocamın bahsettiği aracı bende biliyorum. Sağ ön kapı ve ön çamurluktan hasarlı 2 kapılı 4.20. Araç perte ayrılmadı, Borusan'da tamir edildi. 94.000TL tek parça hasar kayıtlı. Aracın kasko bedeli 250.000TL imiş. Hatta çarpan araç kusurlu olduğu için sigortası 31.000TL ödemiş. Kalan tutarı sürücüden tahsil etmek için kasko şirketi mahkemeye vermiş. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 Metin hocamın bahsettiği aracı bende biliyorum. Sağ ön kapı ve ön çamurluktan hasarlı 2 kapılı 4.20. Araç perte ayrılmadı, Borusan'da tamir edildi. 94.000TL tek parça hasar kayıtlı. Aracın kasko bedeli 250.000TL imiş. Hatta çarpan araç kusurlu olduğu için sigortası 31.000TL ödemiş. Kalan tutarı sürücüden tahsil etmek için kasko şirketi mahkemeye vermiş.Detaylar sende faturayi falan sen atmistin Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 Hatta o kazayı gördükten sonra trafik sigortamda araç başına teminat tutarını artırmak istemiştim ama mümkün değilmiş. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 Bunlar ekstrem örnekler. Ona bakarsanız Jaguar XF ön tamponu 18.000 TL altı üstü plastik. Bahsettiğiniz araç 4.20 2 kapılı spor bir araç, Aracın sovtaj bedeli düşük geldi ise sigorta şirketi onarıma gitmiştir. Verilen örnekler konunun dışına çıkıyor. Sigorta şirketinin şişirmesi gibi bir durum söz konusu değildir. Ayrıca kaskonuz yok ise trafik sigortanıza ek olarak İMM alabilirsiniz. Bunu yapan birçok şirket var sigortacınıza bir daha sorun eğer yok diyorsa sigortacınızı acilen değiştirin hocam. SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Mayıs 2017 Paylaş 30 Mayıs 2017 Hatta o kazayı gördükten sonra trafik sigortamda araç başına teminat tutarını artırmak istemiştim ama mümkün değilmiş. Mümkün. Haricen ihtiyari mali mesuliyet poliçesi yapılabilir Yorum bağlantısı
Recommended Posts