Utku Deniz Arpacı 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Merhaba forum ahalisi buraya fordun bana yaşattığı bu rezilliği resmetmek için girdim eğer yanlış bölümde konuyu açtıysam özür dilerim. Arac 2011 model ford connect. Aracin çatısında çok büyük bir çürüme var. Fotoğraflarını aşağıda paylaşacağım. Konuyla alakalı olarak aracı servise götürdüm ve inceleme yapıldı son durum aşağıdadır Dipnot:, araçta şimdiye kadar tek bir boya kaza vs hiçbir sey yoktur. Bugün servisin çektiği fotoğraflar üzerine Ford'dan gelen mesaj şu şekildeymiş Aracın boyasının kalktığı için paslanma oluşmuş ve bu oluşan paslanma boya kalktığından dolayı paslanmazlık garantisine girmiyormuş. 3yıl/100.000km normal garantiye girer diye cevap gelmiş . Bir aracın paslanmaması için zaten boya ile kaplı olması gerekiyor. Boyasız olan bir yerin nasıl bir paslanmazlık garantisi olacak.? Şuan ellerim titriyor mesajın tutarsızlığı ve müşteriyi salak yerine koymaları yüzünden. Ford genel merkezi arayıp tekrar kayıt oluşturdum durumun boya ve paslanmazlık garantisine girmesi ve bu kapsamda mağduriyetin giderilmesi adına. Ayrıca büyün aynı hizada bulanan başka boya atmaları da fark ettik. Firma yaptığı üretim hatasını tamamen kullanıcıya yüklemektedir. Bu konuda desteklerinizi bekliyorum 2 Yorum bağlantısı
Buğra Höngül 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Reklamcıdan güzel bi yazı çıkarın aracı fordun önüne çekin bence 4 Yorum bağlantısı
Cem Işık 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Tavan boyanmış olabilir mi?size satılmadan önce yani,bayide?? Yorum bağlantısı
Murat Demir 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Oluklar dışında var mı?sadece oluklarda mı? Yorum bağlantısı
Okan Tansel 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 pazlanmazlık garantisi dışı kalması saçma . Yorum bağlantısı
Tahir İlter 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Geçmiş olsun. Başlıktan aracın modeli 2017 gibi anladım. Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Boya kalktığı için paslanmış diyor, bir sonraki adımda "Boya kalktığı zaman gelseydiniz onu garantiye sokardık. Boyanın hangi sebepten kalktığını bilemeyiz." der çıkar işin içinden.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Garantiye girseydi şayet ne yapacaklardı.. Bunu biliyor musunuz ? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Aracın boyanmasını mı istiyorsunuz, talebinizi ne bu durumda Yorum bağlantısı
Murat Demir 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 2 dakika önce, Murat Atagenç yazdı: Boya kalktığı için paslanmış diyor, bir sonraki adımda "Boya kalktığı zaman gelseydiniz onu garantiye sokardık. Boyanın hangi sebepten kalktığını bilemeyiz." der çıkar işin içinden.. Boyanın hangi sebeple kalktığını uzman bir kişi gayet iyi anlar.Bu daha çok uygulama hatasına benziyor bence.o bölgede boya kalın olabilir..Ve orada biriken su kışın buz olur.ve o buz erirken boyayı kaldırmaya yeterlidir.Ve boya kalktıktan sonra 6 saat içinde korozyon oluşur.Ve kısa sürede yayılabilir. Şahsi fikrim mahkemeye verilse ve bir bilirkişi tayin edilse bu ihale forda patlar. 1 Yorum bağlantısı
Özgen Acar 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 aracı sıfır mı aldınız ikinci el mi? Yorum bağlantısı
Koray Demir 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 (düzenlendi) Fordların korozyon mukavemeti genellikle zayıftır ve kuş serisinden hallicedir. Muhtemelen o bölgedeki su birikintisi çürümeye yol açmış. Bu durum darbe ile boya hasarı dışında kabul edilemez. Red cevabı kesinleşirse tüketici mahkemesine müracaat edin. Bilirkişi gerekli raporu dosyaya sunacaktır. 20 Temmuz 2017 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Aracımda fitil altında pas farkettim. Derhal Renault ile görüştüm, fotoğraflar çekildi. 2 gün sonra arandım, dilediğim zaman boyatabileceğim bilgisi paylaşıldı. Bende teslim ettim ve boyandı. Ford bu ülkede çok yakında filo dışında araç satamayacak. 6 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Almayın abi Ford, bırakın sadece filo ve ticari satsın. 2 Yorum bağlantısı
Arif Aykın 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Araç sıfır olsa bile fabrikada tekrar boyanma ihtimali var. 2014 eylül ayında almış olduğumuz honda civic marka aracımızın fiyat anlaşması yapılırken bizlere söylemiş oldukları bir husus vardı. Biz 70000 tl ye alırken aynı araba herşeyi aynı olan arabayı 65000 tl ye verebileceklerini söylediler tabi şaşırdık hayırdır ne oluyoruz dedik. Fark ne? Arabalar fabrika üretim sonrası dışarıda bekleme yaptırılıyor o esna da yağan dolu arabaların tavanlarında göçük meydana getiriyor. Fabrikada bu göçükleri çektirerek tekrardan boyama işlemi yapıyorlar. Diyeceğim o ki sıfır da alsanız boyanmama garantisi yok. Tabi biz dolu hasarsız olanını aldık Yorum bağlantısı
Utku Deniz Arpacı 21 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 21 Temmuz 2017 Merhaba, Ben paslanmazlik kapsamaninda catidaki bölgelerin boyanmasini aracın curumemesini istedim. Fakat biraz önce genel merkezden aradilar ve verdikleri cevap araç garanti sonrası servise gelmemiş (yani serviste size bir güzel gecirememişiz) bu durumun nasıl kaynaklandığını bilemeyiz paslanmazlik garantisine de girmez dediler. Böyle bir saçmalık olamaz . Oluşan bölgelerde hiçbir hasar yok. Carpma vb hiç yok. Konuyla alakalı tüketici mahkemesi acaba ne kadar sürer ? Çürüme devam ederse cati delinecek Yorum bağlantısı
Recep Güney 21 Temmuz 2017 Paylaş 21 Temmuz 2017 Vakit kaybetmeden tüketici mahkemesine başvurun.çok uzun süreceğini sanmam. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 21 Temmuz 2017 Paylaş 21 Temmuz 2017 10 yıl paslanmazlik garantisi var ama her servis periyodunda paslanmazlik kontrolü adımı var. Yapar yapmaz servis o başka. O maddeyi kullanıyor. Haksız mı? Hakkı var. Doğru bir uygulama mı? Müşteri memnuniyeti adına yanlış elbette. 4 Yorum bağlantısı
Utku Deniz Arpacı 21 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 21 Temmuz 2017 9 saat önce, Recep Güney yazdı: Vakit kaybetmeden tüketici mahkemesine başvurun.çok uzun süreceğini sanmam. Hocam bende başta bu durumu düşündün fakat 8-10-12 yıllık paslanmazlik garantileri tamamen firmalarin verdiği garantiler ve kanunen herhangi bir geçerliliği yok. Bütün sartlar ve uygulama onlara kalmış. Bu konu fordun kalitesizliği olarak kalacak malesef Yorum bağlantısı
Koray Demir 21 Temmuz 2017 Paylaş 21 Temmuz 2017 Hocam bende başta bu durumu düşündün fakat 8-10-12 yıllık paslanmazlik garantileri tamamen firmalarin verdiği garantiler ve kanunen herhangi bir geçerliliği yok. Bütün sartlar ve uygulama onlara kalmış. Bu konu fordun kalitesizliği olarak kalacak malesefKanunen geçerli olmadığını nerden çıkardınız ayıplı mal şeklinde geniş bir kavram var. Bu konuda emsal kararlar var ayıplı mal konusunda bir karar meşhurdur 1997 Porsche içtihatı olarak geçer [emoji3] İmalat hatası olduğu yönünde rapor oluşursa vay Fordun haline. Yorum bağlantısı
Utku Deniz Arpacı 21 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 21 Temmuz 2017 3 saat önce, Koray Demir yazdı: Kanunen geçerli olmadığını nerden çıkardınız ayıplı mal şeklinde geniş bir kavram var. Bu konuda emsal kararlar var ayıplı mal konusunda bir karar meşhurdur 1997 Porsche içtihatı olarak geçer İmalat hatası olduğu yönünde rapor oluşursa vay Fordun haline. Evet hocam güzel yazmışsiniz fakat bu işin için harcanan para masraf vb şeyleri çok düşündüm eger benim lehime bir karar bile çıksa ford buna eminim itiraz eder ve dava devam eder. Araç babamin üstüne ve babam 57 yaşında sizce onu bu kadar yormamın manevî yorulmasinin vb şeylerin tazmini olabilecek mi. Araç benim üstüme kayıtlı olsa Zaten Bilkentte öğrenciyim odtu ve kendi universitemde oldukça fazla akademisyen bilir kişi var. Kendim olsam gerçekten uğraşacağım fakat yaşlı başlı adami yormak ... Ben olabildiğince bu kalitesizliği bütün ayrıntıları ile ınternet ortamında paylaşıp Ford'un kalitesizliğini gözler önüne serebilirim. Bunun haricindeki seylerin getirisi götürüsünden fazla olacak. Emin olun aracın davasi en az 2 yıl surer ve ben o çatıyı yaptirmazsam iki yilda curuye çürüye delinecek Yorum bağlantısı
Koray Demir 22 Temmuz 2017 Paylaş 22 Temmuz 2017 Rezaletin farkındayım forumda Fordu boya konusu da dahil en fazla eleştiren benimdir herhalde. ? O zaman ya araca bu şekilde razı olan alıcıya satılıp muadili alınacak ya boyatıp binmeye devam ya da babanızdan araç noterden satış ile devralınıp Otosanın canına okunacak. Yorum bağlantısı
Okan Tansel 27 Temmuz 2017 Paylaş 27 Temmuz 2017 On 21.07.2017 at 23:49, Utku Deniz Arpacı yazdı: Evet hocam güzel yazmışsiniz fakat bu işin için harcanan para masraf vb şeyleri çok düşündüm eger benim lehime bir karar bile çıksa ford buna eminim itiraz eder ve dava devam eder. Araç babamin üstüne ve babam 57 yaşında sizce onu bu kadar yormamın manevî yorulmasinin vb şeylerin tazmini olabilecek mi. Araç benim üstüme kayıtlı olsa Zaten Bilkentte öğrenciyim odtu ve kendi universitemde oldukça fazla akademisyen bilir kişi var. Kendim olsam gerçekten uğraşacağım fakat yaşlı başlı adami yormak ... Ben olabildiğince bu kalitesizliği bütün ayrıntıları ile ınternet ortamında paylaşıp Ford'un kalitesizliğini gözler önüne serebilirim. Bunun haricindeki seylerin getirisi götürüsünden fazla olacak. Emin olun aracın davasi en az 2 yıl surer ve ben o çatıyı yaptirmazsam iki yilda curuye çürüye delinecek Noterden babanız sizin adınıza bu işle ilgili kapsamlı bir vekalet verdi zaman her işi siz takip edersiniz.Avukat yönlendirir zaten. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Fordların korozyon mukavemeti genellikle zayıftır ve kuş serisinden hallicedir. Muhtemelen o bölgedeki su birikintisi çürümeye yol açmış. Bu durum darbe ile boya hasarı dışında kabul edilemez. Red cevabı kesinleşirse tüketici mahkemesine müracaat edin. Bilirkişi gerekli raporu dosyaya sunacaktır.Hatalı bilgi. Kuş serisi derken belli bir hakaret mi var narkaya karşı? 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts