Cem Işık 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 On 27.07.2017 at 16:55, Okan Tansel yazdı: Noterden babanız sizin adınıza bu işle ilgili kapsamlı bir vekalet verdi zaman her işi siz takip edersiniz.Avukat yönlendirir zaten. Eğer burda amaç mahkemede iş takibi ise, avukat olmayanlar vekalet ile dahi mahkemede iş takip edemez. Ancak fordda vs geçerli olur o vekalet. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Merhaba forum ahalisi buraya fordun bana yaşattığı bu rezilliği resmetmek için girdim eğer yanlış bölümde konuyu açtıysam özür dilerim. Arac 2011 model ford connect. Aracin çatısında çok büyük bir çürüme var. Fotoğraflarını aşağıda paylaşacağım. Konuyla alakalı olarak aracı servise götürdüm ve inceleme yapıldı son durum aşağıdadır Dipnot:, araçta şimdiye kadar tek bir boya kaza vs hiçbir sey yoktur. Bugün servisin çektiği fotoğraflar üzerine Ford'dan gelen mesaj şu şekildeymiş Aracın boyasının kalktığı için paslanma oluşmuş ve bu oluşan paslanma boya kalktığından dolayı paslanmazlık garantisine girmiyormuş. 3yıl/100.000km normal garantiye girer diye cevap gelmiş . Bir aracın paslanmaması için zaten boya ile kaplı olması gerekiyor. Boyasız olan bir yerin nasıl bir paslanmazlık garantisi olacak.? Şuan ellerim titriyor mesajın tutarsızlığı ve müşteriyi salak yerine koymaları yüzünden. Ford genel merkezi arayıp tekrar kayıt oluşturdum durumun boya ve paslanmazlık garantisine girmesi ve bu kapsamda mağduriyetin giderilmesi adına. Ayrıca büyün aynı hizada bulanan başka boya atmaları da fark ettik. Firma yaptığı üretim hatasını tamamen kullanıcıya yüklemektedir. Bu konuda desteklerinizi bekliyorum Aracınız yüksek tavan mı Yorum bağlantısı
Koray Demir 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Hatalı bilgi. Kuş serisi derken belli bir hakaret mi var narkaya karşı? Haşa. Doğrusu nedir? Siz hiç paslanmazlık garantisi dolmadan çürüyen, normal şartlar altında boyası verniği pul pul dökülen Ford araçlar görmediniz galiba bir fanatiklik mi var markaya karşı? Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 On 20.07.2017 at 20:18, Koray Demir yazdı: Fordların korozyon mukavemeti genellikle zayıftır ve kuş serisinden hallicedir. Muhtemelen o bölgedeki su birikintisi çürümeye yol açmış. Bu durum darbe ile boya hasarı dışında kabul edilemez. Red cevabı kesinleşirse tüketici mahkemesine müracaat edin. Bilirkişi gerekli raporu dosyaya sunacaktır. Etrafta birçok arabada kaputta veya başka bölgelerde taş çarpması sonucu boya kalkarak sac gözükür. Bu durumda olan arabaların %80'inin boyasız sacı 1 ay içinde kızararak paslanırken fordların boyasını kazıyayarak yağmurda bıraksanızda 10 yıl paslanmaz. (türkiyede üreyilen connect ve transitler haric) 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Renault ve Ford en son pas yapacak araçlardır. Ww firması 2001 yılına kadar boya ve saç malzeme konusunda tek idi. Şimdiyi demiyorum, kelimeler yetmez 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Benim gördüğüm. Connectler bu konuda iyi değil. Ancak bir focus için bu söylenemez. Marşpiyelde boya kalmamıştı benim. Ama yıllarca paslanmamıştı. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Etrafta birçok arabada kaputta veya başka bölgelerde taş çarpması sonucu boya kalkarak sac gözükür. Bu durumda olan arabaların %80'inin boyasız sacı 1 ay içinde kızararak paslanırken fordların boyasını kazıyayarak yağmurda bıraksanızda 10 yıl paslanmaz. (türkiyede üreyilen connect ve transitler haric)Vakti zamanında İspanya Valencia fabrikası metalik boya bandında üretim hatası olduğunu bu nedenle açılan davalar nedeniyle sorun yaşadıklarını zımnen kabul etmişti. Yorum bağlantısı
Koray Demir 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 1 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Benim gördüğüm. Connectler bu konuda iyi değil. Ancak bir focus için bu söylenemez. Marşpiyelde boya kalmamıştı benim. Ama yıllarca paslanmamıştı. Mehmet abi Focusların ön kapı tarafı fitillerin altındaki macunlu bölgeye bakın kesin pas içindedir keza bagajdaki Ford logosu ile kromajın aralığındaki bölge, çamurluk marşpiyel birleşim yerleri ve sunroof çerçevesiyle tavan sacı birleşim bölgesi de öyle kroniktir önlenemez. 2012 ye kadar vernik atmasından kaynaklı tavan çürüme sorunu halen devam ediyordu. 5 yıllık focusun arka tampondan eğilip bakınca siyah renk olan ana taşıyıcıları nokta nokta pas içerisinde çok kötü görünüyor. Ha eski ford arabası ise escort Taunus vs alttan çürür kanser gibi. Yorum bağlantısı
Osman Ünal 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 3 tane Focus 1 kullandım, her üçünün de bagaj kapağı ve kapı kenarı meges altından çürüdü. Focus 3 aracımı 2.5 sene kullandım onda problem görmedim, boya akıntıları, çift kat boya ve vernik altı 5 parmak izi hariç 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Benim okuduğum Fiesta 5. Kasaya kadar pas konusunda zayıf, focus lar iyi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Forum da ford sahibi olan çok.. Paslandım diye konu açan var mı diye bakılabilir... Ayrıca hatalı bilgi Korozyon dayanımı konusu. Türkiyedeki en çok okunan yazılan forumumzda açılmış Korozyon konusu var mı bakılır. İngiltere fabrikasında boya üstünde sorun çıkmıştı o da fabrika dan değil yanındaki tren garı kaynaklı idi. Türkiye deki servis bültenini ben hazırlamıştım. Ayrıca tofaş fabrikası da dünyada ilkleri başaran bir yerdir. Markalar ile bizim forumumuz da dalga geçilemez 4 Yorum bağlantısı
Koray Demir 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Aşkın gözü kördür derler. Ford tutkusu bazı handicapları görmezden geldirebiliyor. Işte bende bunu diyorum çoğu kimse farkında değil veya yediremiyor. Misal geçenlerde Tuncay ustada bakıma gelen bir forumdaşımıza denk geldim araç hazır liftteyken gizli paslanma yapan noktaları tek tek gösterdim haklısınız ama araçtan çok memnunum müthiş yol tutuyor şeklinde cevap vererek geçiştirmişti. Evveliyattan çamurluktan çürüyen escortları siz benden daha iyi bilirsiniz. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Koray, tan otoya boya şikayetiyle gelen varmı? Yorum bağlantısı
Koray Demir 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Koray, tan otoya boya şikayetiyle gelen varmı? Parça parça boyalı, boya hatası, akması ya da renk ton farklılığı olan veya çift kat vernik atılmış çok gördüm de pas konusunda şikayet varsa da bilgim yok. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Hareketli parçaları bol olan, karda kışta sokakta yatan, yoldaki tuza plajdaki rutubete, kuma, tuza maruz kalan, yazın güneşin altında yatan, yağmurda doluda kalan, su dolu alt geçitten geçen arabalarımız bence gayet güzel mukavemet gösteriyorlar. Zaman zaman paslanma kontrolü yapılabilir erken teşhis ile bu hale gelmeden önlenebilir diye düşünüyorum.. 2 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 7 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Çok düşünceli gördüm seni bayım Bu aralar tüm yılı hurdacı çatısında geçirmiş araçlar içinde vakit geçiriyorum. Sabit duran araçlar bir yerlerinde su biriktirebiliyor. Günlük kullanilan araçlar bu konuda daha şanslı. Örneğin bir hafta kıpırdamasın fren diski bile paslı bir görüntüye kavuşabiliyor. Araçlarımızı günlük gezdirelim, yatan araba sıkıntı çıkarır, işleyen demir pas tutmaz, yuvarlanan kaya yosun tutmaz vs. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Etrafta birçok arabada kaputta veya başka bölgelerde taş çarpması sonucu boya kalkarak sac gözükür. Bu durumda olan arabaların %80'inin boyasız sacı 1 ay içinde kızararak paslanırken fordların boyasını kazıyayarak yağmurda bıraksanızda 10 yıl paslanmaz. (türkiyede üreyilen connect ve transitler haric)Bu araç 4 yıldır bu şekilde kullanılıyor hergün yanından geçiyorum 2 günde bir hortum bulaşık deterjanı ve fırçayla yıkanır herhangi bir kızarma görmedim. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 40 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Dağa çıkan suv ne olur? Çamur olur.. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 6 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Benim gördüğüm. Connectler bu konuda iyi değil. Ancak bir focus için bu söylenemez. Marşpiyelde boya kalmamıştı benim. Ama yıllarca paslanmamıştı. Sorun sac hammadde başlıyor abi, maalesef bizde Karabük'ten temin edilen sac çok kalitesiz, herşey kaportanın üretildiği sac ile başlıyor, bu kaltesizlik ulusal anlamda ihracatı ve dış ülkelerin markları ile rakabeti de çok zorlaştırıyor, örneğin sacı presi soktuğunuzda sıvama denilen kenar bölgeler iyi çıkmıyor ya aşıyı yükseltmek ya da çinden sac getirmek gerekiyor. Sonra rekabet nasıl olsun. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Ağustos 2017 Paylaş 27 Ağustos 2017 (düzenlendi) 8 saat önce, Hüseyin Sönmez yazdı: Sorun sac hammadde başlıyor abi, maalesef bizde Karabük'ten temin edilen sac çok kalitesiz, herşey kaportanın üretildiği sac ile başlıyor, bu kaltesizlik ulusal anlamda ihracatı ve dış ülkelerin markları ile rakabeti de çok zorlaştırıyor, örneğin sacı presi soktuğunuzda sıvama denilen kenar bölgeler iyi çıkmıyor ya aşıyı yükseltmek ya da çinden sac getirmek gerekiyor. Sonra rekabet nasıl olsun. +1 Wolfsburga giden demir cevheri de Çin'den ithal ediliyor gemilerle. Şu an 70'li yıllardan farkımız yok halen demiryolu ray üretim mantığı ile araç imal etmeye çalışıyoruz. 27 Ağustos 2017 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 27 Ağustos 2017 Paylaş 27 Ağustos 2017 Bir şeyi merak ettim bu boya bu hale gelene kadar hiç dikkatınizi çekmedimi uzun bir zaman geçmiş olsa gerk bu hale gelinceye kadar , başta belkı küçük bir taş atığıydı? Yorum bağlantısı
Fikret Özsoy 27 Ağustos 2017 Paylaş 27 Ağustos 2017 Öncelikle geçmiş olsun. Okuduklarımdan anladığım kadarıyla araç alındıktan sonra garanti de dahil olmak üzere hiç servise gidilmemiş ve hiç bir kontrol sağlanmamış. Hal böyle olunca o paslanma ne zaman ve hangi sebeple oluşmuş ispatlamak biraz zor. Kuş pisliğinin boyayı yakmasından, bir yaprağın orada uzun süre kalıp boyayı kaldırmasından olabileceği gibi gerçekten boya hatasından da olabilir. Boya ve pas garantisinin devam etmesi için yıllık kontrollerinin serviste yapılıp onaylanması gerekir ve bu 3 yıllık garantiden farklı bir garantidir. Hatta bazı markalar 6 ayda bir cila yapılmasını da isterler. (Daha önce kullandığım Marea da bu şart vardı hatırladığım kadarıyla.) Onun için yasal olarak bir sonuç alınabilemeyeceği kanısındayım. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 29 Mayıs 2018 Paylaş 29 Mayıs 2018 servislerde çok yakın arkadaşınız ahbapınız yoksa her şekilde aradan sıyrılmaya çalışıyorlar. dedem ait bir jetta var. 2007 model di sanırım. araç 3 yaşındayken ve 32000 km deyken ve garantisi yeni bitmişken aracın tavan döşemesi kenara atılmış 50 senelik araba gibi dökülmeye başladı. sunroofu olmayan arabaya su almıştır dediler çıktılar. olurmu öyle deyince indirim yapalım başka bir şey olmaz çünkü yağ değişimine yetkil servise gelememişsiniz dediler. yağ değişseydi tavan çökmeyecekti tabi salaklık bizde. ford için daha iyi hizmet beklerdim açıkçası. okudukça gözüm korktu. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts