Fatih Duru 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 (düzenlendi) Arkadaşlar merhaba, Fiestanın Düz benzinli, Dizel ve Otomatik versyonlarını severek kullandım ve mutlu şekilde ayrıldım. Ve değişiklik olması sebebi ile fiestanın tek rakibi saydığım POLO aldım. Aracım 2012 Model 1.4 Comfortline 49.000km de Benzinli. Aracımdan memnunun fakat triger olayı kafamı karıştırdı. Yetkili servislerde 90.000km diyen de var 120.000 diyende var Doğuşa sorduğumda 180.000 km dediği bile oldu fotoyu paylaşıyorum Fakat bugün bir sanayi ustası baktı. Ohooo sen çok bile gitmişsin bir an önce değiştir bunu dedi. Az ilerde başka bir usta baktı. Aşırı bi aşınma yok bi sorun görünmüyor dedi. E böyle olunca herzamanki gibi tüketici olarak arada kaldım. Konu hakkında tavsiyeleriniz varsa çok memnun olurum. 18 Kasım 2017 tarihinde Önder Özcan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Eksik bilgi var ama. Yıl bazlı değişim yok mu yoksa VW'de? Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 5 yıl dolduran kayışlar km dolmasa bile değişmesi gereklidir.Riske atılmayıp değiştirmeli bence. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 7 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Eksik bilgi var ama. Yıl bazlı değişim yok mu yoksa VW'de? Onceden 4 yil 90 bin km idi. Ama sonra yila bagli yipranma gozlenmediginden 90 bin km nin baz alinacagini yine de riskin kullanicida oldugunu aciklamisti. Konu sahibi arkadasim triger her zaman risk demektir. Koptumu kopar belirtisi olmaz. 500 lira degisim masrafi olacakken 1500 2000 liraya motoru kucaga alabilirsiniz. Tamam kayis degismese bile gergi rulmani var devirdaimi var osu var busu var. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 1.4 16v motorda erken kayış koparma sorunları okumuştum, erkenden değişmeli. Yorum bağlantısı
Burak Uzel 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 VW artık yıla bağlı olarak triger değişimi yapmıyor. Sadece yapılan kmyi baz alıyor. Belirtilen kmyi doldurduğunuz zaman sadece triger değişiyor. ister 2 senede yapın ister 8 senede yapın. Araç kitapçığınız varsa onda yazan değişim aralığını baz alabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 9 dakika önce, Burak Uzel yazdı: VW artık yıla bağlı olarak triger değişimi yapmıyor. Sadece yapılan kmyi baz alıyor. Belirtilen kmyi doldurduğunuz zaman sadece triger değişiyor. ister 2 senede yapın ister 8 senede yapın. Araç kitapçığınız varsa onda yazan değişim aralığını baz alabilirsiniz. Kimler gelmis kimler gelmis 1 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 mk4 aracımı aldım aradan 2 yıl gecmişti ne triger kayısı ne gergisine nede devirdaime baktırmıştım ve bakım yapmıştım. bir gün günlerden bayramın 2. günü gezerken bir kitler devirdaim 3bine maal olur. ümrünü tamamlayan parca beni değiştir diye sessizce bekler ve bardak taşar cebini ıslatır. diycem o ki günü gelen ömrü biten parcagı değiştir. kafa iiiraatt. Yorum bağlantısı
Burak Uzel 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 Kimler gelmis kimler gelmis [emoji4]Eyvallah Metin hocam Senin takip ettiğin forumları biz de takip etmeye çalışıyoruz. Bazen yardımcı oluyoruz bazen yeni şeyler öğreniyoruz. Takılıyoruz işte 2 Yorum bağlantısı
Fatih Duru 18 Kasım 2017 Yazar Paylaş 18 Kasım 2017 11 saat önce, Burak Uzel yazdı: VW artık yıla bağlı olarak triger değişimi yapmıyor. Sadece yapılan kmyi baz alıyor. Belirtilen kmyi doldurduğunuz zaman sadece triger değişiyor. ister 2 senede yapın ister 8 senede yapın. Araç kitapçığınız varsa onda yazan değişim aralığını baz alabilirsiniz. Evet benzer bilgiye bende ulaştım. Hatta az önce VW canlı destekten aldığım bilgi de 180.000km'de bir şeklinde. İşaretler bunu gösterirken şuanda bu masrafı yapmak ne kadar mantıklı bilemedim. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 Fatih bey, Poloyu bilmiyorum ama genelde araçlarda triger dıştan bakmakla görülmez, kapalı muhafaza içindedir.Gösterdiğiniz ustalar bir takım sökme işi yapılmadan dıştan mı baktı? Peşpeşe 2 usta bakmış, Poloda dışardan görülebiliyor mu? yoksa V kayışına mı baktılar. Yorum bağlantısı
Fatih Duru 18 Kasım 2017 Yazar Paylaş 18 Kasım 2017 (düzenlendi) 26 dakika önce, Önder Özcan yazdı: Fatih bey, Poloyu bilmiyorum ama genelde araçlarda triger dıştan bakmakla görülmez, kapalı muhafaza içindedir.Gösterdiğiniz ustalar bir takım sökme işi yapılmadan dıştan mı baktı? Peşpeşe 2 usta bakmış, Poloda dışardan görülebiliyor mu? yoksa V kayışına mı baktılar. Bende onlar bakınca farkettim gayet kolay biyerde polo benzinli 1.4 motorda. Hemen sol tarafta bi plastik koruma altında. Fiestamdaki gibi gizli biyerde değil. Bilgi amaçlı aşağı foto paylaşıyorum. Kırmızı halka içinde. 18 Kasım 2017 tarihinde Fatih Duru tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Önder Özcan 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 Ama yine de muhafaza içinde. O plastiği söküp mü baktılar, kolayca sökülüyor mu o plastik. Yorum bağlantısı
Fatih Duru 18 Kasım 2017 Yazar Paylaş 18 Kasım 2017 7 dakika önce, Önder Özcan yazdı: Ama yine de muhafaza içinde. O plastiği söküp mü baktılar, kolayca sökülüyor mu o plastik. Aynen ufak bir iki tırnak tutuyor. Sigorta kutu muhafazası gibi birşey. Yarın bide ben kendim inceliycen yıpranma varmı diye. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 Sadece km ye bağlı olması mantıklı gelmedi. Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 bende görüneşe göre ( o araba daha cammıs cıncıkmışş motora yığılma yapmayın yeterli. Yorum bağlantısı
Fatih Duru 20 Kasım 2017 Yazar Paylaş 20 Kasım 2017 4 saat önce, Okay Kaygusuz yazdı: bende görüneşe göre ( o araba daha cammıs cıncıkmışş motora yığılma yapmayın yeterli. Okay bey tam anlamadım yazdığınızı ? ama zaten motora yüklenmek söyle Dursun trafik olan yerlere bile girmemeye çalışıyorum. Malum benzin 5.68 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 20 Kasım 2017 Paylaş 20 Kasım 2017 (düzenlendi) 33 dakika önce, Fatih Duru yazdı: Okay bey tam anlamadım yazdığınızı ? ama zaten motora yüklenmek söyle Dursun trafik olan yerlere bile girmemeye çalışıyorum. Malum benzin 5.68 motorun temizligine bakarak yorumladım. yani motor freni roterdam vites kücülterek frenleme durma... yapmayınız. o sekilde kayış kopar sente atlar 20 Kasım 2017 tarihinde Okay Kaygusuz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 21 Kasım 2017 Paylaş 21 Kasım 2017 ilk marşta kayış kopup subap yakalamayan kartal görmüştüm. Adam ne sevinmişti çalışınca Yorum bağlantısı
Fatih Duru 21 Kasım 2017 Yazar Paylaş 21 Kasım 2017 Ben inatla sordukça onlar da aynı şekilde bilgi veriyorlar. Gerçi bu sefer 90.000km'ye düşürdüler Ama o km'ye kadar bir değişim gerekmediğini yazdılar. Görüntü aşağıdaki gibidir. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 21 Kasım 2017 Paylaş 21 Kasım 2017 VW de 2012 den sonra zaman sınırı kalktı. Kilometre dikkate alınıyor. Ama yine de en fazla 5 sene de bir değişmesi garanti olur Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 22 Kasım 2017 Paylaş 22 Kasım 2017 10 saat önce, Fatih Duru yazdı: Ben inatla sordukça onlar da aynı şekilde bilgi veriyorlar. Gerçi bu sefer 90.000km'ye düşürdüler Ama o km'ye kadar bir değişim gerekmediğini yazdılar. Görüntü aşağıdaki gibidir. diger mesjın fotografını veya yazısını kopyalayıp ona gönderecen caprazlama ben kime inanacagım yaa nekadar sahtesiniz diyecen 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Kasım 2017 Paylaş 22 Kasım 2017 180 bin abartı idi zaten.. 90 bin iyidir Yorum bağlantısı
Fatih Duru 22 Kasım 2017 Yazar Paylaş 22 Kasım 2017 2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: 180 bin abartı idi zaten.. 90 bin iyidir Bende öyle düşündüm ki 180.000 i sanırım 10 yılda falan yaparım ben. Bunlarda kayışlarımın fotoları Evet bakma ile anlaşılmaz yinede yıpranmış gibi gelmedi bana. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts