İçeriğe Yönlendir

İnsignia - Radyatör Çatlağı ve Su Eksiltme


Cem Dilmen

Recommended Posts

Cem Dilmen

Garanti yeni bitmiş. Bu ay. Araç 2015 aralık çıkışlı. O yüzden garantiden değiştirmek istemiyorlar. Doyurucu bilgiler için teşekkür ederim. Antifreezde karışım olayını bilmiyordum. Zaten malum ustalar koyuyor direkt ama karışım mı yada saf mı koyuyorlar bilmiyorum ama tamamını AF koymazlar diye düşünüyorum. Bakalım sanırım ücretli değiştirecem radyatörü. 

Yorum bağlantısı
Ali Uymaz

Şikayet var a falan yazsanız belki bir değişiklik olabilir diye düşünüyorum Şikayetvar performans ina bakarak az çok firma hakkında fikir sahibi olabilirsiniz hocam geçmiş olsun

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
24 dakika önce, Ali Uymaz yazdı:

Şikayet var a falan yazsanız belki bir değişiklik olabilir diye düşünüyorum Şikayetvar performans ina bakarak az çok firma hakkında fikir sahibi olabilirsiniz hocam geçmiş olsun

 

sizce Arçelik şikayeti mi daha fazladır yoksa Miele mi?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

peki miele kaç tane satmış ki ve bu alıcılar iskayet sitesine gidecek tip adamlar? :)

Yorum bağlantısı
Ali Uymaz
3 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı:

 

sizce Arçelik şikayeti mi daha fazladır yoksa Miele mi?

İlk kontrol ettim hocamın beyaz eşya ile sorunu vardı ben mi yanlış yorum yaptım diye ama sorun doğru Opel Insignia radyatör çatlağı .

Şikayet var sitesini biliyorsanız orada gelen şikayet sonucunda memnuniyet oranı vardır yüzde olarak ifade ediliyor bazı firmalar cevaplama yapmadıkları için yüzde sıfır görülür bu tür firmalar için şikayet oluşturmak bişey kazandırmak bunu ifade etmeye çalıştım. Sonuç alamazsınız çünkü firma cevap vermiyor ama bazı firmalar yüzde yüze yakın oranlarda memnuniyet var bu firmalar da sonuç almaniz olası olduğu için yazmak avantajınıza dir.

Arçelik miele sorusu için cevabım ise Arçelik te adet bazinda fazlaca şikayet vardir ama şikayet sonrasi memnuniyet yuksektir tercihim Arçelik tır yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı 12 18 Aralık tutum yatırım Türk malları haftası kutlu olsun. Kamu spotunu da verdim hocam saygılarımla iyi geceler 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Teşekkürler. Burda belirttiğim satış oranına göre şikayet artıyor. satılmayanlar daha az konuşulunca şikayet de az algılanıyor. mesela Volvo şikayetleri pek yok değil mi? Çünkü araç yok.

DSG ise çok şikayet var çünkü araç çok. Powershift'e göre mesela.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Uymaz

Hocam opelin memnuniyet oranı yüzde 16 (441sikayet almış son bir yilda)

Renault yüzde 43(1457 şikayet)

Wolksvagen yüzde 23(1066sikayet) 

Anlatmaya çalıştığım bu Opel Türkiye de 1 yıl içerisinde şikayet varda 441 şikayet almış bunlardan yüzde 16 sini memnun etmiş inşaallah hocam  da yüzde 16 kişi içerisine girer memnun olur.

Sizin söylediklerinizin altına imzami atarım hocam  ama anlatmaya çalıştığımız farklı hocam saygılarımla.

Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı:

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Şikayet var'a pek önem vermiyorum ben.. 

Şikayeti yazın, sonra firmadan biri gelip, servise uğrayın da bakalım desin.. Şikayet çözüldü olarak yorumluyor.. 

 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...