Murat Sürmeli 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Adaptif hız sabitleme, şehir içi güvenlik sistemleri, adaptif far sistemleri bence her araçta zorunlu olmalı. Kullanmak da zorunlu olmalı bence 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Valla tuketim kismina katilmiyorum. Eski aracimda 5.5 ile tamamladigim yolu cc ile 5 litrede tamamliyordum. Yeni aracimda oyle bir gozlemim olmadi lakin.Limitör ile 4.5 ile tamamlasın cnm 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Limitör ile 4.5 ile tamamlasın cnm Simdikinde var limitor eskisinde yoktu Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 20 dakika önce, Emre Usta yazdı: Hiz sabitleyici olmazsa olmazim viraja girerken iptal edip virajdan cikarken aktif etmek gibisi yok Hastasıyız, s maxte resume ile cancel ayrı tuş olarak tasarlanmış, focus 2 deki tek tuşta daha pratikti. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 22 dakika önce, Emre Usta yazdı: Hiz sabitleyici olmazsa olmazim viraja girerken iptal edip virajdan cikarken aktif etmek gibisi yok Süper o tepki.. Ama virajda kendi haline bırakmak çok tehlikeli.. Yoksa çok yanlış zamanda gaz kesip, çok yanlış zamanda gaz verebiliyor.. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Hiz sabitleyici olmazsa olmazim viraja girerken iptal edip virajdan cikarken aktif etmek gibisi yok [emoji1]Rampa cikarken kucuk viteste Resume deyince de acaip keyifli oluyor 2 Yorum bağlantısı
İbrahim Arslan 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Son iki Cmaximde otomatik park var, denemek için bile kullanmadım. Hız limitleyiciyi şehirler arasında hep kullanıyorum , çok tasarruf saglıyor, sayesinde 5 yıldır radara girmedim. Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Ben tüm özelliklerin alışıldıktan sonra çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Otomatik park alıştıktan sonra mükemmel bir özellik bence insanı tembelliğe itiyor resmen. Ben artık normal park etmiyorum neredeyse. Mesela adaptif cruise alışınca uzun yolda çok güzel bir şey. Bazen sizin atladığınız şeyleri algılıyor. Şerit takip mesela ; Özellikle gece yolculuklarında dikkat dağınıklığı olduğunda çok güzel ve hayat kurtarıcı bir özellik, mesela kör nokta; sollamaya çıkarken kör noktayı her defasında başımı hafif çevirip göz ucu ile bakma ihtiyacı hissediyorum ama kör nokta uyarı varsa mükemmel bir özellik ve kolaylaştırıcı oluyor. Mesela aktif şehir içi fren desteği; 2 kez önüme ani çıkan bir araç için kez benden önce fren yaparak ciddi bir kazanın önüne geçtiğini hatırlıyorum. Çapraz trafik uyarı sistemi; Bence mükemmel bir özellik sadece arabanın arkasını yada burnunu çıkarıyorsunuz görmediğiniz her şeyi gösteriyor. Yanınızdaki yada arka koltuktakine bir bak araç geliyor mu diye sormanıza gerek kalmıyor. Bunları muhabbet ortamında anlatınca genellikle insanların tepkisi ya o kadarına da gerek var mı çoğu gereksiz bence diye tepki veriyorlar ama dediğim gibi bence alışınca vazgeçilmez oluyor. Şimdi her aracımda bu özellikler olsun diye uğraşıyorum ben. 8 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Dr civanım Cx3'mü aldın? Yok saydıkların onda var o yüzden şey ettim 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 31 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Dr civanım Cx3'mü aldın? Yok saydıkların onda var o yüzden şey ettim Pecoda da var 1 1 Yorum bağlantısı
Emre Usta 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Süper o tepki.. Ama virajda kendi haline bırakmak çok tehlikeli.. Yoksa çok yanlış zamanda gaz kesip, çok yanlış zamanda gaz verebiliyor.. Keskin viraj da yapmiyorm mehmet abi .Dizel arabada baska bir tadi oluyor. Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 41 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Dr civanım Cx3'mü aldın? Yok saydıkların onda var o yüzden şey ettim Yok abi insignia aldık ya onda var hepsi. Özellikle onların olduğu donanımı aradım buldum valla. O zaman da konuşmuştuk aslında CX3 hakikaten hoşuma giden bir araç ama bize küçük geliyor. 1 Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Portakal sıkma özelliğini hiç kullanmadım. 1 Yorum bağlantısı
Fikret Özsoy 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Uzun ve düz yolda ayak dinlendirmek için cc Dalgınlıkla hızı aşıp radara girmemek için limitör Yağmurlu havada cam tavan olmazsa olmaz. 2 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 (düzenlendi) dijital klimam var hiç bir zaman auto özelligini kullanmıyorum ya en son sıcaktadır yada en soguktadır. sadece kademe düşürüp arttırırım. 8 Aralık 2017 tarihinde Okay Kaygusuz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Dijital klima benim olmazsa olmazlarimdandir mesela. 21 dereceye ayarlarim. Gerisine karismam. Sadece kisin klima dugmesini arada bir acmak kaydi ile kapali tutarim. Kisiden kisiye degisiyor demekki Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Gündüz farı Genelde farlar açık dolaşrırım. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Arka sis lambasını hiç kullanmadım hatta ihtiyaç duymadığım için kendim yaptığım stoplara sis özelliği bile eklemedim Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 5 saat önce, Cem Dilmen yazdı: Yok abi insignia aldık ya onda var hepsi. Özellikle onların olduğu donanımı aradım buldum valla. O zaman da konuşmuştuk aslında CX3 hakikaten hoşuma giden bir araç ama bize küçük geliyor. Dün akşam 2018 cx5'i test ettim. üff diyorum 4 saat önce, Haşmet Güngör yazdı: Portakal sıkma özelliğini hiç kullanmadım. Avokado denesen ? Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Araçta her özelliğin bulunması iyi hoşta bunun maliyetini karşılamak yada fiyat/faydasını düşünmek çok daha önemli. Benim araçtan örnek verirsem ; Aracım ülkemizde en çok tutulan motor şanzıman ikilisi megane4 dizel+edc full+full.Şu anda aklınıza gelen her özellik var. Sıfır fiyatı 160,000 tl olmuş. Aynı aracın joy 1,6 benzinli düz vitesi ise 76,000 tl. Bu araçtada cc dahil bir çok asgari özellik var yani bir kullanıcının işini gayet güzel görecektir.2,000 tl'ye bir ipg kit taktınızmı dizel ile aynı yakacaktır. Çok özellikli olan aynı kasaya 2 katından fazla 84,000 tl fark vermeye değermi değmezmi ? Bu iş tamamen kullanım zevki ve bütçe ile alakalı.... 5 Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 2 saat önce, Servet Aydın yazdı: Dün akşam 2018 cx5'i test ettim. üff diyorum Avokado denesen ? Akıllımi avakado katı meyve sıkacağında olur. Bu sulu meyveler için.Sen şimdi nasıl olduğunu da bilmiyorsundur . Hadi naylonculara kıyak olsun. Vites topuzunu çevirip söküyorsunuz, altına bardak aparatını geçirip,topuzun başından sıkıyorsunuz . Yalnız bardak aparatını kaybetttim sen yaparsın artık. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 Hımmm, fikrim geldi, landda deniyim 1 Yorum bağlantısı
Alper Aytar 8 Aralık 2017 Paylaş 8 Aralık 2017 bende aracımda arka kolçak ve bardak tutucu hiç kullanmadım 1 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 9 Aralık 2017 Paylaş 9 Aralık 2017 12 saat önce, M.Fatih Yüce yazdı: Araçta her özelliğin bulunması iyi hoşta bunun maliyetini karşılamak yada fiyat/faydasını düşünmek çok daha önemli. Benim araçtan örnek verirsem ; Aracım ülkemizde en çok tutulan motor şanzıman ikilisi megane4 dizel+edc full+full.Şu anda aklınıza gelen her özellik var. Sıfır fiyatı 160,000 tl olmuş. Aynı aracın joy 1,6 benzinli düz vitesi ise 76,000 tl. Bu araçtada cc dahil bir çok asgari özellik var yani bir kullanıcının işini gayet güzel görecektir.2,000 tl'ye bir ipg kit taktınızmı dizel ile aynı yakacaktır. Çok özellikli olan aynı kasaya 2 katından fazla 84,000 tl fark vermeye değermi değmezmi ? Bu iş tamamen kullanım zevki ve bütçe ile alakalı.... Abi söylediklerinize kesinlikle katılıyorum. Ciddi fiyat farkı oluşuyor. Zaten büyük konuşmayayım ama bir dahaki arabalarımı dizel almam diye düşünüyorum. Ya hibrit yada benzinli. Yorum bağlantısı
Turkay Enez 9 Aralık 2017 Paylaş 9 Aralık 2017 23 saat önce, Servet Aydın yazdı: Uzun yolda Cruise uyku getirir tüketimi arttırır, ama sınırlama tam tersi. En ekonomik sürüş modu hemde utku getirmez kontrol sürücüde olduğu için Cruise, torklu araçlarda tüketimi düşürür. Megane da (1,5 dci Edc) defalarca denedim. Her defasında CC benden daha az yaktırıyor. Yalnız tork düşük araçlarda, yokuşlarda hızını koruyabilmek için 1-2 vites düşürüyor ve tüketim çoşuyor... Yorum bağlantısı
Recommended Posts