Turkay Enez 9 Aralık 2017 Paylaş 9 Aralık 2017 Bu arada ilave teknolojik donanım olarak benim en çok kullandığım, bagajı ayakla açma. İçerde, dışarda, kumandada düğme var. Ancak pratikliği dolayısıyla neredeyse her defasında ayakla açma yöntemini kullanıyorum. Maalesef nerdeyse hiç kullanmadığım aracın navigasyonu. Telefondaki anlık trafik bilgisi her yolculuğumda (kısa mesafeler dahil) en çok telefondaki navi yi kullandırtıyor. Yine hız limitleyiciyi hiç kullanmıyorum. Çünkü, sabitleyici aynı işi zaten yapıyor. Klimanın çift taraflılık özelliğini de hiç kullanmıyorum. Özellikle motor soğukken stop startı devre dışı bırakıyorum. Çünkü, hem motorun ısınmasını geciktiriyor hem de soğuklarda zaten üzerinde ilave yük olan akünün şarjını zayıflatıyor. Yine neredeyse hiç kulanmadığım edc şanzımanın manuel tarafı. Hiç ihtiyaç hissetmedim... Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 9 Aralık 2017 Paylaş 9 Aralık 2017 Elektirikli koltuk sadece 1 kez kullanıyorum, sonra ihtiyaç olmuyor . Otomatik park ise mükemmel bir şey alıştıktan sonra çok rahat oluyor. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 9 Aralık 2017 Paylaş 9 Aralık 2017 Lüks hiç bir donanım yok zaten. Refakatçi aydınlatma var bazen kullanıyorum, iki parça katlanır koltuk şart, park sensörü sonradan takılma faydalı, ısıtmalı ayna var olmasa da olur, yol bilgisayarı faydalı, aux girişi çok faydalı,fasıla ayarlı silecek şart, kolay yakıt sistemi olmasa da olur, kemer yükseklik ayarı şart, direksiyon derinlik ayarı da çok faydalı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Aralık 2017 Paylaş 9 Aralık 2017 3 saat önce, Turkay Enez yazdı: Özellikle motor soğukken stop startı devre dışı bırakıyorum. Motor soğukken start stop çalışmaz zaten Hocam.. Çalışıyorsa da yeterince ısınmıştır. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 9 Aralık 2017 Paylaş 9 Aralık 2017 5 saat önce, Cem Dilmen yazdı: Abi söylediklerinize kesinlikle katılıyorum. Ciddi fiyat farkı oluşuyor. Zaten büyük konuşmayayım ama bir dahaki arabalarımı dizel almam diye düşünüyorum. Ya hibrit yada benzinli. Megane'ı 1,2 tce benzinli almaya gitmiştim fakat yeni kasadaki dizel motor o kadar sessizki inanılacak gibi değil. Mercedes kendine aldığı motorda ses azalması için ufak tefek değişiklikler yaptırmış reno'da aynı özellikteki motoru megae4 te kullanmış . Aracın 2.elinide düşününce dizel almak daha mantıklı geldi. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 9 Aralık 2017 Paylaş 9 Aralık 2017 Partikül filtresi , geç ısınma dezavantajı var. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 9 Aralık 2017 Paylaş 9 Aralık 2017 dijital klimam var hiç bir zaman auto özelligini kullanmıyorum ya en son sıcaktadır yada en soguktadır. sadece kademe düşürüp arttırırım.Sebep Bende 21-22 derece Auto da durur yaz kış, fan hızı sıcaklığa göre ayarlar kendini. Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 9 Aralık 2017 Paylaş 9 Aralık 2017 2 saat önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Sebep Bende 21-22 derece Auto da durur yaz kış, fan hızı sıcaklığa göre ayarlar kendini. ya tam sıcak yada tam soguk Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 10 Aralık 2017 Paylaş 10 Aralık 2017 Şerit Takip Asistanı Hız Sınırlama Otomatik Park Bluetooth Telefon Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 12 Aralık 2017 Paylaş 12 Aralık 2017 Çakmak, kültablası, şerit takip asistanı (bilgisayar oyunu gibi şerit çizgisine basmadan kullanmak zoruma gidiyor ), F1 direksiyondan vites değiştirme, tiptronik şanzumanın manuel tarafı. 1 Yorum bağlantısı
Yücel Metin 12 Aralık 2017 Paylaş 12 Aralık 2017 Çakmak, (kültablasını şekerlik olarak kullanıyorum) Yorum bağlantısı
Turkay Enez 18 Aralık 2017 Paylaş 18 Aralık 2017 On 09.12.2017 at 13:13, Mehmet Ozyurek yazdı: Motor soğukken start stop çalışmaz zaten Hocam.. Çalışıyorsa da yeterince ısınmıştır. Mehmet Bey, çalışıyor. Geçen hafta bir sabah dış sıcaklık 11 dereceydi. Aracı çalıştırdım. 30 sn rölantide bekledikten sonra devam ettim. 150 metre sonra ana yola çıkmak için durduğumda stop start devreye girdi. Motor sustu. Hararet yerinden hiç oynamamıştı. Zaten 3 km den sonra kıpırdanmaya başlıyor... Yani motor soğukken de start stop çalışıyor... Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 18 Aralık 2017 Paylaş 18 Aralık 2017 Size göre ısınması ayrı onlara göre ayrı Dizel Mazda 3 de gösterge yok mavi yanıyor hararet ışığı, biraz yürüdümü sönüyor, obd ile baktim 40 derecede sönüyor. Yorum bağlantısı
Akan Belen 18 Aralık 2017 Paylaş 18 Aralık 2017 Araçta her özelliğin bulunması iyi hoşta bunun maliyetini karşılamak yada fiyat/faydasını düşünmek çok daha önemli. Benim araçtan örnek verirsem ; Aracım ülkemizde en çok tutulan motor şanzıman ikilisi megane4 dizel+edc full+full.Şu anda aklınıza gelen her özellik var. Sıfır fiyatı 160,000 tl olmuş. Aynı aracın joy 1,6 benzinli düz vitesi ise 76,000 tl. Bu araçtada cc dahil bir çok asgari özellik var yani bir kullanıcının işini gayet güzel görecektir.2,000 tl'ye bir ipg kit taktınızmı dizel ile aynı yakacaktır. Çok özellikli olan aynı kasaya 2 katından fazla 84,000 tl fark vermeye değermi değmezmi ? Bu iş tamamen kullanım zevki ve bütçe ile alakalı....Abi iyi diyorsun da. Bende araç alandan once baktım. Megan bu kasa çok çok hoşuma gidiyordu hem dışı hem içi. Benzinli alacağım için 1.6 almak istediğim de donanım tek ve içi sanki başka araç gibi göstergelerinden tut on konsola kadar. 1.6 da başka seçenek de yok. Benzinli istersen 1.2 almak zorundasın üst donanım için. O da bejim işime gelmedi[emoji23]Evwt bu kadar donanım farkı olmasi gerçekten kötü. Sanki iki araç alıyor gibi. Modeller arasında farkı anlarım ama tek araç da bu kadar donanımdan kaynaklı far çok fazla.Toyota da benim aracın üst versiyonu ile arada 15k civarı fark vardı aynı motorda. 50 yıl serisi olanla. Şerit takip yarı deri döşeme 17 jant. Yine bir nebze uygun gibi ama ben de vermedim o parayı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Aralık 2017 Paylaş 18 Aralık 2017 2 saat önce, Turkay Enez yazdı: Mehmet Bey, çalışıyor. Bir çok sistemi inceledim hocam.. Ulaştığım sonuç şuydu.. Otomobilinizin motor soğutma suyunun sıcaklığı, 60°C nin üzerinde ise; klima veya kaloriferin en üst kademede çalıştırılması haricinde ve düşük seviyede çalışıyorsa, Aracınızın elektrik yükü, belirlenmiş olan üst limiti aşmadıysa, Akünün şarjı eğer alt limite düşmemişse, Öngörülmekte olan bekleme süresince araç hareketsiz olarak duruyorsa, Düz vitesli bir araç olup debriyaja basılmıyorsa, Otomatik vitesli bir araç olup frene basılı duruluyorsa, Buğu ya da ayna çözücü gibi çözücülük ve ısıtma sağlayan sistemler kapalı veya en alt seviyede çalıştırılıyorsa, Otomobilin direksiyonu, çeyrek turdan fazla olmayacak şekilde herhangi bir tarafa çevrilmiyorsa, Sürücünün emniyet kemeri takılı ise, Motorun kaputu kapalıysa, Sürücünün kapısı kapalıysa Start-Stop sistemi devreye girmeye hazır demektir. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts