İçeriğe Yönlendir

Opel Vectra B Otomatik Alınır mı ?


Ebrar Tüfek

Recommended Posts

Ebrar Tüfek

 

Uzay kasa diye tabir edilen Vectra B modeli ile ilgili ne düşünüyorsunuz? bu araç alınırmı ? Birkaç sorum olacak

Bi sorun çıkması halinde sanayide üzülürmüyüz ? Bitmek bilmeyen elektronik sorunlarını duymuştum.

Bu modelin en sorunsuz motoru hangisidir ?

Konforu ve gidişi nasıldır ?

Satılırmı satılmazmı hiç önemli değil evin 2. Aracı olacak aracı satmak için değil binmek için alıyoruz sonuçta. Yakıt çokta önemli değil

 

x25xe kodlu 2.5 V6 motorlu olanların performansı nasıldır bu model hakkında bilgisi olanların cevabını bekliyorum hayırlı akşamlar

 

 

Örnek resim

 

3a415bc8b3bafb82addbe5a9e8948616.jpg

 

Yorum bağlantısı
Buğra Höngül

İlk aracım elektirik sorunu virüs gibi yayıldı sunroof'dan koltuk ısıtmasına farlara kapı kollarına durduramadık 2.0 cd modeliydi arkadaşımda aynı kasa otomatik vardı oda hem elektirik hem motordan dertliydi ben 3 bin arkdaşım 8bin piyasa değerinin altına verdik tabi bu sizde olur demiyorum ancak yaşadıklarımız bunlar

Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan

Dizel olanları iveco motordur. Gürültülü ama sağlam motorlardır. Mazot pompası arıza verir. Tamiri genelde zor olur, yenilemek de pahalıdır. Uzun yolda çok hızlanabilir (benzinliside dizelide) güvensiz hissettirmez, yola yapışır.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Benim opel ustam 2.5 den uzak dur kesinlikle demişti. Parça sorunu yaşarsın demişti. 

2.0 den de ben uzak durun derim. Temiz ellenmemiş bulmak imkansız gibi birşey. 2.0 LPGli ise motorun çevresindeki tüm elektrik kabloları kavrulmuş un gibi dağılıyor bir süre sonra. Benim 2.0 çok temizdi(Ustaya ve çevreye göre) Sanayide çok dostum oldu. Satışa çıkardım internete koymadım bir haftada 3 kişi geldi ve eşe dosta söylediğim halde.

Bir arkadaşım aldı. Oda sorunlardan bıktı.

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Gürkan Başbağcı

Bütçeniz maksimum 20bin civarı sanırım.

2. araç olarak eski aracımı öneririm. Fiesta 98-2003 eski kasa. Ben flair kullandım, ghiası full olanı ve o fiyatlarda vardır 

Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger

2500 motorda parça sorunu yaşarsınız.

 

2000 motor CD modelini kullandık 3 yıl, araç 96 modeldi. Ciddi anlamda elektrik sorunu yaşadık. Değişmeyen elektronik parça kalmadı. 

 

Ancak araba çok güzel, tasarımı çok hoş ve kullanımı çok keyifli. Ellenmemiş oynanmamış bir araç bulursanız hayırlı olsun diyelim... :) 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Emrah Musalli

Arkadaşım geçen hafta otomatik 2.0 deri koltuk sanruflusunu sanırım full oluyor 18.750 ye aldı. Ona da herkes alma alma dedi ama o aldı. Yeni aldığı için yorum almadim daha. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
On 28.12.2017 at 17:09, Tufan Caliskan yazdı:

Dizel olanları iveco motordur. Gürültülü ama sağlam motorlardır. Mazot pompası arıza verir. Tamiri genelde zor olur, yenilemek de pahalıdır. Uzun yolda çok hızlanabilir (benzinliside dizelide) güvensiz hissettirmez, yola yapışır.

DTI'ler Isuzu üretimidir.

 

Babam 12 yıldır 97 model 2.0 CD otomatik kullanıyor. Biz aldığımızda da temizdi. Elektronik olarak biz hiç sorun yaşamadık ama ABS beyin problemi kronik. Motor tesisatı genelde kronik problemlerden. Son olarak yağ yakıyorlar.

Biz yağ yakma mevzusu için yarım motor yaptırdık. Çok şükür öyle aman aman bir problemimiz olmadı. Genel arızalar hortum patlağı gibi şeyler oldu şimdiye kadar. Motor yapıldığından beri kaç senedir motor yüzünden usta görmedi.

Şanzımanı aisin ve bence baya sağlam. Yağ değişimi harici hiç bir şey yapılmadı şanzımana ve halen taş gibi.

Ancak piyasada bu araçların çoğunun canı alınmış. Temiz bulmak zor.

2.5'ların işçilik masrafları çok. O yüzden tercih edilmiyor. Triger için bile motor iniyor filan. Ustalar pek sevmiyor yanaşmak istemiyor.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mustafa Ata

Dti lerde otomatik yok motor isuzu uretimidir Vp44 pompa kullanir ulkemiz mazotunu sevmez heleki 2000 li yillardaki mazotlari hic sevmez. 2.5 motorlar sanayi dostudur masraflidir parcacilarla kanka yapar. 2.0 benzinliler iyidir ancak hararet yapmamisini bulmak zordur. Motor yuksek isida calistigi icin hortum tesisat kablosu ecu ya zarar verir. Yol tutusu guzel aractir makyajli kasalari daha hostur 2000 yilinda uretilip 2002 yilina kadar devam etmisti. Otomatikleri kolay kolay problem cikarmaz. Bu arada hararet problemini arkadas broadway termostati kullanarak cozmustu hararet 100 lere kadar cikarken 90 da sabit kalmisti.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan
On 29.12.2017 at 20:46, Mustafa Arıkan yazdı:

DTI'ler Isuzu üretimidir.

 

Babam 12 yıldır 97 model 2.0 CD otomatik kullanıyor. Biz aldığımızda da temizdi. Elektronik olarak biz hiç sorun yaşamadık ama ABS beyin problemi kronik. Motor tesisatı genelde kronik problemlerden. Son olarak yağ yakıyorlar.

Biz yağ yakma mevzusu için yarım motor yaptırdık. Çok şükür öyle aman aman bir problemimiz olmadı. Genel arızalar hortum patlağı gibi şeyler oldu şimdiye kadar. Motor yapıldığından beri kaç senedir motor yüzünden usta görmedi.

Şanzımanı aisin ve bence baya sağlam. Yağ değişimi harici hiç bir şey yapılmadı şanzımana ve halen taş gibi.

Ancak piyasada bu araçların çoğunun canı alınmış. Temiz bulmak zor.

2.5'ların işçilik masrafları çok. O yüzden tercih edilmiyor. Triger için bile motor iniyor filan. Ustalar pek sevmiyor yanaşmak istemiyor.

 

Evet Isuzu olacaktı, sürçme oldu diyelim ;)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...