Mesut Nalbant

Alev Topuna Dönen Tesla Model X

Recommended Posts

Mehmet Muhip Yılmaz

Piller yüzünden yangın çıkmış belli ki, geçmişte altta muhafaza yoktu ve yine taş sıçramalarında Model S'ler yanıyordu. Titianyum kapak eklemesiyle sorun çözüldü. Ben burada Tesla'ya suç bulmuyorum. Kullanılan teknoloji sebebiyle bu durum muhtemel, içten yanmalı motorlu araçlarında aynı duruma düşme olasılığı var. Resmi olarak ülkeye girdiği anda ilk alacağım araç olacaktır bu marka...

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Sani Gerşon

Tesla Amerikan İtfaiye Departmanında kendi araçlarının söndürülmesi için farklı bir prosedür oluşturttu. Normal su ile müdahelede maalesef yangın sönmüyor. Kimyasallarla söndürülmesi gerekiyor. Soğutma dahi sıkıntılı bi proses.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serkan Aktay

Almaktan vazgeçtim :biggrin:

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Tufan Caliskan

Kalem pili elinde patlatmış biri olarak "olur öyle şeyler" diyorum.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın

Haber iyi şişirilmiş. Arabanın yarısı yok ortada. Ne bekleniyor ki

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

pil patlıyor demekki sakat, ne yapacaksınız petrol yakıtı kullanan arabalara binmeye devam mesajımı verilmiş,  bilerek şişirilmiş haber bencede....

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ahmet İhsan Akşen

Benzinli araçlar hiç yanmıyor zaten...

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mesut Nalbant

Aslında yanma olayından daha önce çarpma şiddeti ile patlaması sıkıntı. Dolayısıyla yangın çıkıyor.

Malum bir telefon pili bile patladığında ciddi yaralanmaya sebep oluyor. Burda ciddi miktarda pil var. Pillerin tutulduğu bölümün çok dayanıklı bir malzeme ile izole edilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın

Zaten öyleler. Bildiğin zırh içinde piller. Aynı zamanda pil havuzu aracın şasesi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu

dizel candır diyelimmiki :)

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın

2005 yılında 2004 model dizel kangomuz sigara izmariti ile yandı :)

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mesut Nalbant
Zaten öyleler. Bildiğin zırh içinde piller. Aynı zamanda pil havuzu aracın şasesi


Demek ki burada zırh yamuk yapmış.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serkan Toker

Tam da feysbuk hesabının silinmesi üstüne.. :D Komplo teorisi üretelim biraz. :D

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın


Demek ki burada zırh yamuk yapmış.
Çok yüz km ile çarpmaya ne dayanabilir
  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa Cerci

kaza sonrasi her arac yanabilir benzinliside dizelide elektirikliside 

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Yanar da patlar da. Allah kaza göstermesin.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Özcan Cepheci

Her gün Şarj esnasında şişen bataryalı tabletleri gördükçe pil olayına baya tedirgin bakar oldum evde telefonu geceden şarjda bırakacak olursam mutfak bankosunu üzerinde yada tencere içerisine koyuyorum ? bir pilin gücünü görmeden anlatılanlara inanamazsınız.

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mesut Nalbant
Çok yüz km ile çarpmaya ne dayanabilir


Kaç ile gidiyor olabilirdi 200-300 km/s ??
Bence yüksek ihtimalle normal otoyol hızı ile gidiyordu. Yani hepimizin sürekli yaptığımız hızla. Normal bir araç ile bu kaza olsaydı pil patlamadı ihtimali olmadığı için ölüm riski daha azdı.

Dolayısıyla bu örnekten sonra şu aşamada bu araçlar benim için ilave risk teşkil ediyor.

Çok beğenenler bu riski görmezden gelerek veya umursamadan alıp bilebilir tabi.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın

Param olsa dakika düşünmem. Benim diyen araçtan kat kat sağlam

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Servet Aydın

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Sani Gerşon
35 dakika önce, Servet Aydın yazdı:

 

 

IIHS'yi bu yüzden seviyorum. Daha fazla gerçek hayatta karşılaşılabilecek durumlar için test yapıyorlar. Sondaki tavan testi, takla durumunda tavanın dayanıklılığını gösteriyor mesela. NCAP'te yok bu durum.

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Çağlar Bayur
On 26.03.2018 at 12:39, Servet Aydın yazdı:

Haber iyi şişirilmiş. Arabanın yarısı yok ortada. Ne bekleniyor ki

iyi bir bişi deneyen olsa vidası bile kalmazdı teslanın ortada

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Bahadır Urhan
On 25.03.2018 at 23:51, Mehmet Muhip Yılmaz yazdı:

Piller yüzünden yangın çıkmış belli ki, geçmişte altta muhafaza yoktu ve yine taş sıçramalarında Model S'ler yanıyordu. Titianyum kapak eklemesiyle sorun çözüldü. Ben burada Tesla'ya suç bulmuyorum. Kullanılan teknoloji sebebiyle bu durum muhtemel, içten yanmalı motorlu araçlarında aynı duruma düşme olasılığı var. Resmi olarak ülkeye girdiği anda ilk alacağım araç olacaktır bu marka...

 

Araç Türkiye'de İstanbul'da satılıyordu. Fiyatı yüksek olduğu için çok talep olmadığından firma ithalatı durdurdu. İstanbul'da ikamet eden üyeler belki dediğim yeri hatırlarlar. Koşuyolu'na doğru giderken şu an Aytemiz olan istasyonun yanındaki büyük bina Tesla binasıydı.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Evren Erakçora

YouTube dan birini takip ediyorum Norveç ten, teslaların kalite, işçilik vs biraz zayıf gibi. Henüz tam olgunlaşmamış bir araç.

Mesajı paylaş


Mesajın linki