Efe Serhan Oğuz 27 Mart 2018 Paylaş 27 Mart 2018 Ocak 1999 Net Asgari Ücret 57.62 TL Ocak 2000 Net Asgari Ücret 80.55 TL Ocak 2006 Net Asgari Ücret 380,46 YTL Ocak 2018 Net Asgari Ücret 1.603 TL 1999 Golf 125hp 4K Highline 9.500 TL 1999 Golf 1.9 TDİ 90 hp Otomatik 9.400 TL 2018 Golf 1.6 TDI 115 PS DSG Highline 160.700 TL 2018 Golf 1.6 TDI 115 PS DSG Comfortline 152.600 TL 2006 Corsa Essentia 1.0 Twinport 20.000 TL 2018 Corsa Essentia 1.2 MT-5 70.000 TL 2006 Fabia Classic 1.2 HB/Sedan 64hp 19.900 TL 2018 Fabia 1.0 75hp Ambition 63.000 TL 2006 Superb Comfort 1.8 150hp 45.000 TL // 2006 Superb Comfort 1.9 TDİ 130hp 48.000 TL 2018 Superb 1.4 TSI 125 PS Active 114.000 TL // 2018 Superb 1.6 TDI CR 120 PS Active 135.000 TL 2012 Kia Ceed 1.6 Dizel 47.000 TL 2018 Kia Cee'd COMFORT 1.6L Dizel 96.900 TL 2006 Caddy 1.9 TDİ 105hp 34.000 TL 2018 Caddy Kombi 2.0 TDI 102hp Trendline 98.000TL Benzin Fiyatları 1998 0.20 TL 1999 0.55 TL 2000 0.60 TL 2017 5.30 TL 2018 6.00 TL Dolar Kuru 1998 0.26 1999 0.42 2000 0.63 2001 1.45 2017 3.65 2018 3.98 Altın Fiyatları (Çeyrek altın) 1998 Fiyatı 5 TL 1999 Fiyatı 9 TL 2000 Fiyatı 10.5 TL 2017 Fİyatı 260 TL 2018 Fiyatı 280 TL 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 listeyi biraz büyüt hocam da akşam excelde merkez bankasının enflasyon verilerine göre normalize edelim tablo yapalım. araç kaç asgari ücretle alınıyor vs. 2 Yorum bağlantısı
Ali Gök 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 (düzenlendi) Bunlar daha iyi günler 2013 14 te konuştuğumuz konulara bakın bu fiyatlara polo cliomu olur tarzı konular rakamlar nerdeyse 2 kat arttı 3 4 senede 28 Mart 2018 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 Üretmeyen ülkenin bir şekilde geçinmesi lazım. Tüketim arttıkça vergilerin yükselmesi normaldir. 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 Altın fiyatlarını karşılaştırmalara eklemenin doğru olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta ONS fiyatına etkimiz ne kadar ki? Bunun yerine temel tüketim maddelerini karşılaştırmak daha yerinde olur. Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 50 dakika önce, Erhan Doruk yazdı: Üretmeyen ülkenin bir şekilde geçinmesi lazım. Tüketim arttıkça vergilerin yükselmesi normaldir. Üretim yönüyle haklısınız ama bunun sorumlusu devlettir.Vatandaş siyaseti yönlendirir ,siyasi irade kanunlar ve yatırımlarla üretimi sağlar.Bu sağlanmıyorsa ve bütün ülkedeki yapılan yatırımların %80 i konut yani üretimle alakası olmayan işler olunca tablo bu hale geliyor.Bunlar iyi günler git gide kötüye gidiyoruz.Olmayan paralar harcanıyor,dış borç iyice arttı,büyük bir kriz yaşanacak bu kesin.Hayırlısı bakalım. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 benim eski 2010 focusun 28.000 TL faturası vardı ötv indirimi zamanında alınmış. şimdi c sınıfı 100.000 i geçti ötv indirimi filan da kurtaermaz Yorum bağlantısı
Emre Demir 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 Clio 4 çıktığında 29k fiyatı vardı baya niyetlenmiştim almayı hatta grup kurmuştuk filo indirimi ile almak için, şimdi ki durumda alım gücüm yok o zaman alabiliyordum. http://www.otomobilsayfasi.com/haber/renault-clionun-fiyati-29490-tlden/1058837 Yorum bağlantısı
Ali Gök 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 22 dakika önce, Mert Gulkokan yazdı: 2014 aralık polo 44 bin Muadili yeni kasa 89 bin tl ya bak işte *2 olmuş hepsi Yorum bağlantısı
Mükremin Aktuğ 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 50 Liralık Benzin 20 Liralık araba Beni bağlamaz 1 Yorum bağlantısı
Efe Serhan Oğuz 28 Mart 2018 Yazar Paylaş 28 Mart 2018 4 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: listeyi biraz büyüt hocam da akşam excelde merkez bankasının enflasyon verilerine göre normalize edelim tablo yapalım. araç kaç asgari ücretle alınıyor vs. tamamdır abi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 3 saat önce, Mehmet Cihat yazdı: benim eski 2010 focusun 28.000 TL faturası vardı ötv indirimi zamanında alınmış. şimdi c sınıfı 100.000 i geçti ötv indirimi filan da kurtaermaz Benzinli comfort modeller o seneler o rakamlara satıldı. Ötv indirimi sanırım yoktu o yıllarda... Ben 2004 de ötv indirimi ile 25.500 e dizel fiesta almıştım.. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 (düzenlendi) Verginin büyüğü tüketimden alınır zaten... Üreticiden gelir vergisi alınır tüketiciden tüketim vergisi alınır. Gelir kaleminin büyüğü tüketim vergisidir. Üretene hatta teşvik verilir, istihdam falan sağlıyor diye. Bizde sorun şu, vergi adil alınmıyor. Kayıt dışı fazla ve vergi kaçırmayı sevmiyoruz. Esnafa fiş almazsam kaça olur diyen başka bir halk yoktur belki de.. Ticarette fatura istediğin zaman esnafın yüzü değişir, rakamın üstüne kdv eklemeye kalkar, ben kdv siz fiyat verdim der. Oysa etiket rakamında kdv dahildir. Yani üretmek şöyle çözüm olur, dış ticarette açık vermezsin, ithal ürünün üstüne çok vergi binmez... 28 Mart 2018 tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Önder Özcan 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 5 dakika önce, Serkan Toker yazdı: Benzinli comfort modeller o seneler o rakamlara satıldı. Ötv indirimi sanırım yoktu o yıllarda... Ben 2004 de ötv indirimi ile 25.500 e dizel fiesta almıştım.. 2009 da ötv indirimi vardı. Ne kadar sürdü hatırlamıyorum ama 2010 modeller sene içinde çıktığından 2010 larda da indirim geçerli olmuştur. Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 2 dakika önce, Serkan Toker yazdı: Ticarette fatura istediğin zaman esnafın yüzü değişir, rakamın üstüne kdv eklemeye kalkar, ben kdv siz fiyat verdim der. Fiş talep ettiğim zaman şu Şaşmaz Çakır otomotivdeki kasada duran amcanın yüzünü tarif ettiniz birebir aynısı bi sövmediği kaldı ? 2 Yorum bağlantısı
Efe Serhan Oğuz 28 Mart 2018 Yazar Paylaş 28 Mart 2018 2016 Fiat Panda Pop 1.2 69HP / 41 bin 900 TL. 2017 Pop 1.2 69 HP 57.900 TL 2018 Popstar 1.2 69 HP 63.900 TL 2016 Corsa 1.2 70 HP MT-5 Essentia / 45 bin 300 TL 2017 Opel Corsa 1.2 70HP MT-5 Essentia 52.900 TL Şubat 2018 Corsa Essentia1.2 70 MT-5 69.900 TL 2016 Polo 1.0 75 PS Manuel Trendline 45 bin TL. 2018 Yeni Polo 1.0 75 PS Trendline Man 74.800 ₺ 2016 1.0 Life 44 bin 200 TL 2018 YENİ YARIS 1.0 Life 64.750 TL 2008 Yeni Nesil Corolla 1.6 Class 34.850 TL 2018 Corolla 1.6 Life 75.000-80.000 TL 2009 Octavia Classic 1.6 102 HP 32.000 TL 2009 Octavia Classic 1.9 105 HP TDI 45.000 TL 2018 Octavia Sport 1,4 TSI 150 PS DSG 132.900 TL (1 Euro = 1,6169 TL 30.01.2006 ) 2006 BMW 116i 4 1596cc (28.834 EURO) 46.621 TL 2006 BMW 120i 65.412 TL 2006 BMW 120d 68.465 TL 2018 BMW 118i 153.200 TL 2018 BMW 116d 164.900 TL Yorum bağlantısı
Serkan Toker 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 1 saat önce, Önder Özcan yazdı: 2009 da ötv indirimi vardı. Ne kadar sürdü hatırlamıyorum ama 2010 modeller sene içinde çıktığından 2010 larda da indirim geçerli olmuştur. O zaman pek avantajlı değildi demek ki ben dikkate almamışim. 2011 de collection focusu aldığımda arkadaşım 28 bin kusure comfort focus almıştı. Sıfır ve benzinli.. Bir saat önce, Koray Demir yazdı: Fiş talep ettiğim zaman şu Şaşmaz Çakır otomotivdeki kasada duran amcanın yüzünü tarif ettiniz birebir aynısı bi sövmediği kaldı ? En güzeli kartla ödemek, kredi kartı memlekete faydalı bir üründür. Kullanın kullandirin.. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 En güzeli kartla ödemek, kredi kartı memlekete faydalı bir üründür. Kullanın kullandirin.. [emoji6]İlk gün almıştım ben, ikinci gün avantaj kalmamıştı. 1 Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 28 Mart 2018 Paylaş 28 Mart 2018 Yerli otomobil babayiğidi der ki;Her ne kadar paramız değer kaybetsede ötv mtv ne varsa zam yapılsada vatandaş doymuyor alıyor. Maşallah. Avrupa'nın 5'inci büyük binek otomobil pazarına sahip Türkiye'de, otomotiv pazarının son derece dinamik olduğunu söyledi. Türk lirasında her ne kadar yüzde 30'lara varan değer kaybı olsa da bu pazarın dinamizmini koruduğunu vurgulayan Koçak, "Batı Avrupa ile mukayese edildiği zaman otomobiller üzerinde 3-4 kat daha fazla vergi olmasına rağmen yılda 1 milyon civarında otomobilin satıldığı, talebin son derece canlı olduğu, genç nüfusun fazla olduğu bir pazar Türkiye." dedi. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts