İçeriğe Yönlendir

Mondeo MK1'i Nasıl Bilirsiniz?


BurakAltmışoğlu

Recommended Posts

BurakAltmışoğlu
(düzenlendi)

Merhabalar, başlıkta da belirttiğim gibi Ford Mondeo MK1 (96 model) GHiA, 2.0 motor ve otomatik olan modelini nasıl bilirsiniz? Aracı kullanan yada bilen varsa yorumlarını bekliyorum. :)

* Alınır mı?
* Parçası bulunur mu?
* Kronik sorunu var mı?
* 2.0 motor olduğu için aşırı yakıt tüketimi var mı? (LPG'li)

Şimdiden çok teşekkürler. :)

tarihinde BurakAltmışoğlu tarafından düzenlendi
Eksik bilgi düzenlemesi
Yorum bağlantısı
BurakAltmışoğlu
7 saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

bunca yıl başından geçenler önemli

Evet tabi aracın durumuda önemli, net bir araba yok aklımda genel olarak soruyorum. ☺️

 

5 saat önce, Münir Nurettin Taşova yazdı:

Bütçeniz nedir? Mk2 daha mantıklı olabilir.

Vallaha 17 binTLye kadar diyebiliriz. MK2lerede baktım ama düşük KMli otomatik bulamadım desem yeridir. ☺️ (Birazda renkler pek içime sinmedi.)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

mk1 i daha çok severim 2 ye göre, tasarımda daha keskin hatlar hoşuma gidiyor. Dİğer yandan üretildiği yıl emisyonları olarak gaz pedalına daha iyi tepki verir. Abs şart cc olmasa da olur, antipatinaj özeliği gereksiz. Ne kadar az kurcalanmışsa o kadar tercih sebebim olur.

Şu anda biri 90 binde diğeri sıfır motorlu 2 adet var otoparkta. arabaya biince bana tebesüüm ettiren bir keyfi alabiliyorum bunlarda.

arka stobu biraz beklenebilir lazım olursa, geri kalan parçalar çıkma orjinal olsun yansanayi olsun sıkıntısızdır.

rölantisi düzgün olacak, ilk gazda tepkisi anında olacak, dönüşlerde aksı ses yapmayacak ilk bakacağınız kriterler.

z rot ları fren balatasından daha sık bozulabilir ucuz zaten. yaş itibarı ile soğutma boruları sağlıkları kontorl edilcek

zetec motoru yağsız gider (nerdeyse) susuz asla derim hep.

motor dökük üst kapak aluminyum (zamane rahatsızlığı) o yüzden hararet yaparsa üst kapak yamulur. 2 defadan fazla da taşlanmaz.

yurt dışında yapılan  atmosferik modifiye ile 190ps şehirçi 220ps  pist kullanımına dayanan bir mekaniği vardır.

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova
13 saat önce, BurakAltmışoğlu yazdı:

Evet tabi aracın durumuda önemli, net bir araba yok aklımda genel olarak soruyorum. ☺️

 

Vallaha 17 binTLye kadar diyebiliriz. MK2lerede baktım ama düşük KMli otomatik bulamadım desem yeridir. ☺️ (Birazda renkler pek içime sinmedi.)

 

Bu bütçeye temiz mk2 zor biraz. @Çağlar Bayur bir ara mk1 satiyordu. Hala satiyorsa bulunmaz fırsat olur.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
3 saat önce, Münir Nurettin Taşova yazdı:

Hala satiyorsa bulunmaz fırsat olur.

arabayı bulsam alıcısı şu an hazır, o beni ben arabayı bekliyorum diyelim :)

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
(düzenlendi)
1 dakika önce, Münir Nurettin Taşova yazdı:

araba nerde

:rofl: otoparka sığmadı bi yerlere bırakmıştım onu arıyorum

tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
2 saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

arabayı bulsam alıcısı şu an hazır, o beni ben arabayı bekliyorum diyelim :)

 

2 saat önce, Münir Nurettin Taşova yazdı:

Gizemli konuşuyorsun abi, araba nerde? :D

Hişt müşteri burada arabam nerede 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

 

Bir saat önce, Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

 

Hişt müşteri burada arabam nerede 

müşteri kolay da araba nerde?

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
 
müşteri kolay da araba nerde?
Araba nerede gene kayıp olmaya başladı
Bu otopark kimin galiba son olarak bu otoparkta görünmüş diyorlar e99fdb8effb19d2ed5f4d477c6e8779f.jpg
Yorum bağlantısı
BurakAltmışoğlu
On 24.06.2018 at 11:41, Çağlar Bayur yazdı:

mk1 i daha çok severim 2 ye göre, tasarımda daha keskin hatlar hoşuma gidiyor. Dİğer yandan üretildiği yıl emisyonları olarak gaz pedalına daha iyi tepki verir. Abs şart cc olmasa da olur, antipatinaj özeliği gereksiz. Ne kadar az kurcalanmışsa o kadar tercih sebebim olur.

Şu anda biri 90 binde diğeri sıfır motorlu 2 adet var otoparkta. arabaya biince bana tebesüüm ettiren bir keyfi alabiliyorum bunlarda.

arka stobu biraz beklenebilir lazım olursa, geri kalan parçalar çıkma orjinal olsun yansanayi olsun sıkıntısızdır.

rölantisi düzgün olacak, ilk gazda tepkisi anında olacak, dönüşlerde aksı ses yapmayacak ilk bakacağınız kriterler.

z rot ları fren balatasından daha sık bozulabilir ucuz zaten. yaş itibarı ile soğutma boruları sağlıkları kontorl edilcek

zetec motoru yağsız gider (nerdeyse) susuz asla derim hep.

motor dökük üst kapak aluminyum (zamane rahatsızlığı) o yüzden hararet yaparsa üst kapak yamulur. 2 defadan fazla da taşlanmaz.

yurt dışında yapılan  atmosferik modifiye ile 190ps şehirçi 220ps  pist kullanımına dayanan bir mekaniği vardır.


Vallaha ne yalan söyleyeyim, benimde MK1'ler daha çok hoşuma gidiyor. :) Bilgileriniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
On 24.06.2018 at 20:47, Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

Araba nerede gene kayıp olmaya başladı
Bu otopark kimin galiba son olarak bu otoparkta görünmüş diyorlar e99fdb8effb19d2ed5f4d477c6e8779f.jpg

 

Araba kayıp.. bu foto fotoşop gibi duruyor.. 

 

 

 

Mk1 ve 2 de artık bakılacak en önemli yerler arasında tesisat da olmalı.. Tesisat, kablolar soketler kurcalanmış mı, çatlamış mı. onarılmış mı bakılmalı.. 

Soğuk marş yapılmalı, marş düzgün mü.. rölanti düzgün mü bakılmalı.. 

 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Şimdi, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Araba kayıp.. bu foto fotoşop gibi duruyor.. 

yok abi şop falan yok ama arabada ortada yok bana ilk gösterilen resim bu bende saf saf bekliyorum aynı otoparkta duracak diye 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...