Emre Şimşek 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Bulunduğum bölgede nedense hep bu tür haberleri okuyorum. Çok şükür çoğu da ölüm olmadan atlatılıyor. İnsanın aklına da ister istemez geliyor: acaba arabanın ikiye bölünmesi katlanıp bükülmesinden daha mı iyi diye.. Mobil : http://m.milliyet.com.tr/kazada-otomobil-ikiye-bolundu-4-gundem-2708114/ Pc : http://www.milliyet.com.tr/kazada-otomobil-ikiye-bolundu-4-gundem-2708114/ Yorum bağlantısı
İnan Çınar 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Bu sorun tüm tofaslarda var. Şase yapmayı bilmiyorlar sanırım. Yada makas yaparken makasın ortasındaki vida yerinden çıkıyor. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Alp 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 İkiye bölünenler işlem görmüş araçlar. Ön arka farklı araçlardan hurda alınıp sanayide kaportada birleştirilenler. 5 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Tofaşlardaki gizli güvenlik önlemlerinden birisi. Bildiğim bir tane daha var. Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Sadece tofaşlar değil ki ikiye bölünen Lamborghini bile var... Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadır 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Ülkemizde bu arabalara bu paralar nasıl verliyor anlam veremiyorum. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 5 dakika önce, Tayfun Yaman yazdı: Ülkemizde bu arabalara bu paralar nasıl verliyor anlam veremiyorum. Tamamen yürütme maliyeti ile alakalı maalesef, deyim yerindeyse bakkalda dahi yedek parçası bulunuyor ya hani 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 En yenisi 16-18, orta yaştakileri 30, ilk çıkanları 40 yaşında. Zaten şasesiz (yarım şese derler) araç. 10 yılı dolduğunda tabanı çürümeye başlardı. Sonuç normal. 3 Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 (düzenlendi) Tofaslarin ikiye bölünme sebebi kazalı araçların ortadan kaynatılıp boyatilip tekrar piyasaya surulmesidir. Evet güvenlik anlamında berbat araçlardır ancak ortadan bölünecek kadar da değil. Lamborgini ise karbon fiber yaşam bolmesi olduğundan kaza anında bölme kopabilir ancak bölmenin bütünlüğü zarar görmez 17 Temmuz 2018 tarihinde Tolgahan Doğru tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Erdem Çağla 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 iki araba çarpıştı diyor kartal nispeten sağlam şae vs gidik ama surucu koltuğuna kadar girmemiş. Yan yatmış traktör ve brodwey ne iş anlamadım. Yorum bağlantısı
Cem Işık 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 13 dakika önce, Tayfun Yaman yazdı: Ülkemizde bu arabalara bu paralar nasıl verliyor anlam veremiyorum. 5-6000 lirası olan, ayağını yerden kesmek isteyince başka seçeneği yok. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Taksi çıkması, sanayide toplama, yılların verdiği yorgunluk, çürüme ,yaşı kadar sahip değiştirme, bakımsızlık,onlarca kaza yapıp tekrar trafiğe çıkarılma,yarım yamalak yapılan onarımlar , çürüklerin macunla sivanarak kapatılması , bitik olduğu halde tekrar kullanılması sonuç bölünüyor. 3 Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadır 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 42 dakika önce, Cem Işık yazdı: 5-6000 lirası olan, ayağını yerden kesmek isteyince başka seçeneği yok. Bence bunların hepsi vergilendirme sistemi ile alakalı. Yorum bağlantısı
Ali Gök 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 en ucuz araba 10 binlira oldu hurda mevzusuna . napsın insalar araba lüks değil her eve ihtiyaç oldu artık mecburen alıyorlar Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Tofaş’ın bölünmesi ile Lamborghini’nin bölünmesini birbirine karıştırmayın. Çok farklı durumlar. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Sadece tofaşlar değil ki ikiye bölünen Lamborghini bile var...Biri 60la üçe bölünüyor ötekisi 160la 1 Yorum bağlantısı
Serkan Maden 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 91 Yılında babam 90 model kartal aldı. Sürekli ava ve yaylalara gider. Ne kadar değiştirelim desemde seviyor arabasını. Küçük yerlerde idame ettirmek kolay tofaşları. İkiye bölünmesin diye şasideki zayıf noktayı güçlendirenler duydum. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Karosere gömme şase ile yek pare saseler arasında fark elbette var eski araçlarda. Yılların verdiği metal yorgunluğu mukavemet göstermiyor sıfır şase gibi. Hele arkadan çekişli araçta yük tüm karasore biniyorken. Nispeten modelli bmwlerde bile güçlü motor varken kule vs yirtiyor araçlar Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Hakkaten yaa bunlar neden bölünüyor? 🤔 Yorum bağlantısı
Koray Demir 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Bu araçlar trafikten men edilip toplatılmalı. Can bu kadar ucuz değil. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 yada belli bir yas ustundeki kisilere satilmali... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 1990 model olsa, 28 yaşında ucuz paralara satılmak üzere yapılmış bir araba kaza yapınca neden bölünüyor diye düşümenin teknik açıklaması olmaz. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 3 saat önce, Tayfun Yaman yazdı: Bence bunların hepsi vergilendirme sistemi ile alakalı. Açalım bunu biraz? Vergi sistemi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts