İçeriğe Yönlendir

İkiye Bölünen Tofaşlar


Emre Şimşek

Recommended Posts

Cem Dilmen

Ya ama bir şey dikkatinizi çekmedi mi. Bu kazada da aynı şey olmuş. Ölüm yok. İkiye bölündü haberlerine bakın ölüm pek olmuyor genellikle. 

Hani darbe emiş olayı var ya bence Tofaş' ta had safhada bu olay tasarım olarak :) Hani yeni araçlarda darbe anında motor fırlayıp gidiyor kokpiti korumak için. Tofaş' ta da aracın önü komple gidiyor kardeşim. Alkışlamak lazım. Tek sıkıntı kafadan bodoslama girince akordeon oluyor. O da normal. Her şeyiyle mükemmel araç mı var piyasada. Kullanan da ona göre kullansın artık :) 

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen

Eskisi sakattir derken gecmisi bilinmeyen diye duzeltelim. Yani 15-20 yasinda araba alirken dikkat etmek gerekir. Pas var mi kaza var mi vs... Kimisi usta kazali saseyide cok iyi tamir edebiliyor veya gizleyebiliyor tabi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
26 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

gözüme çarptı koyayım dedim....

 

 

İnceleyince çok uygun olmadığını farkettim Ali'cim.. 

Tekrar bakarsan sen de görürsün sorunlu kelimeleri.. Mesleklere hakaret içeriyor.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahir Yıldız

hangi marka araç olursa olsun ortadan ekli ise kazada tekrar ikiye bölünür

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:

 

İnceleyince çok uygun olmadığını farkettim Ali'cim.. 

Tekrar bakarsan sen de görürsün sorunlu kelimeleri.. Mesleklere hakaret içeriyor.. 

haklısın, tabii o niyetle koymamıştım, hatta aklıma bile gelmemişti, ama kaldırdığın iyi oldu, neme lazım dimi....

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
15-20 senelik araba hangi marka olursa olsun bu konularda sakattır...
Ben öyle düşünmüyorum , bora 15 yaşında daha eskileri de var lakin güvenli bir araç hem donanım olarak hem de kaporta olarak.Mesela B5 yada B5,5 kasa Passatla yeni Passatları yan yana getirerek inceleyin eski olanın daha kemikli ve daha tok bir kaportaya sahip olduğunu direk anlarsınız.Evet eski araçlar yorgundur teknolojik olarak da daha eski teknoloji ile üretilmişlerdir fakat kaliteden ödün vermeden üretilmiş eski (kazasız bakımlı) bir araç hâlen güvenlidir.
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
(düzenlendi)
Bir saat önce, Furkan Bakırel yazdı:
On 21.10.2018 at 21:16, Eren Gökmen yazdı:
15-20 senelik araba hangi marka olursa olsun bu konularda sakattır...

Ben öyle düşünmüyorum , bora 15 yaşında daha eskileri de var lakin güvenli bir araç hem donanım olarak hem de kaporta olarak.Mesela B5 yada B5,5 kasa Passatla yeni Passatları yan yana getirerek inceleyin eski olanın daha kemikli ve daha tok bir kaportaya sahip olduğunu direk anlarsınız.Evet eski araçlar yorgundur teknolojik olarak da daha eski teknoloji ile üretilmişlerdir fakat kaliteden ödün vermeden üretilmiş eski (kazasız bakımlı) bir araç hâlen güvenlidir.

Ben de duzeltme yaptim o yuzden yukarida. 15-20 senelik aracin gecmisi bilinmiyorsa sakattir diye duzelttim. Pas ve kaza olaylarini iyi incelemek gerekir. Gorunurde birsey olmayabilir de ayni zamanda, iyi gizlenmistir.

Sase teknolojisi olarak da eskidir. Tabi ki sifir olarak eskisinin daha saglam olma ihtimali de vardir.

Euro ncap ile ureticiler son yillarda daha iyi sasi yapmaya basladilar. Zayif noktalar, hatalar daha iyi belirlendi. 

Ncapin testleri de zamanla gelisti. Gecmiste 5 yildiz almis olan arac bugun 5yildiz alamayabilir. Veya surucu guvenliginden yuksek bir not almis olan arac, bugunun testinden o kadar yuksek not alamayabilir.

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Eren Gökmen
(düzenlendi)

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/agaca-carpan-otomobil-ikiye-bolundu-1-olu-3-yarali-41070110

Yanlis gormuyorsam 2003 oncesi bmw 5 serisi. Asiri hiz etkisiyle arac neredeyse kopmus. carptiktan sonra alev almis  Altinda ne olursa olsun guvenmemek lazim.

1 kisi de ölmüs malesef. Allah rahmet eylesin

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ağaç, beton elektrik diğeri vb. tüm çarpma enerjisi tek noktada toplandığı için jilet gibi keser. O ayrı, her metal bir süre sonra elbette dayanımını kaybeder o da var.

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
7 dakika önce, Eren Gökmen yazdı:

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/agaca-carpan-otomobil-ikiye-bolundu-1-olu-3-yarali-41070110

Yanlis gormuyorsam 2003 oncesi bmw 5 serisi. Asiri hiz etkisiyle arac neredeyse kopmus. Altinda ne olursa olsun guvenmemek lazim.

1 kisi de ölmüs malesef. Allah rahmet eylesin

Aracın geçmişide önemli(daha öncesinde kazası çürüğü varmı) Hızda önemli tabi.
Gözümün önünde superb direğe çarpıp 2'ye bölündü.

 

 

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
2 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

her metal bir süre sonra elbette dayanımını kaybeder o da var.

Bu cok onemli. Bir cok kisi malesef tank zannediyor bazi araclari ki tankta bile gecerli bu kural

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
6 dakika önce, Eren Gökmen yazdı:

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/agaca-carpan-otomobil-ikiye-bolundu-1-olu-3-yarali-41070110

Yanlis gormuyorsam 2003 oncesi bmw 5 serisi. Asiri hiz etkisiyle arac neredeyse kopmus. carptiktan sonra alev almis  Altinda ne olursa olsun guvenmemek lazim.

1 kisi de ölmüs malesef. Allah rahmet eylesin

ıslak zemin, arkadan itiş, yüksek sürat

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Aracın geçmişide önemli(daha öncesinde kazası çürüğü varmı) Hızda önemli tabi.
Gözümün önünde superb direğe çarpıp 2'ye bölündü.
 
 
Ne olmuş buna böyle ya kağıt gibi yırtılmış
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel



As [emoji3]
5aV8AR.jpg
 
0RDqj8.jpg


Şu 3. Resimde ki kazayı bir türlü anlamadım, arabanın onu sağlam başka yerde arkası bmwnin önünde önce başka yere yandan çarpıp bölündü karşıdan gelen BMW çarptı bu hâle mi geldi yoksa BMW A sütünü civarında hafif bir açıyla yandan vurdu içine mı girdi acaba [emoji848]
Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör

Vuruş noktası önemli,  fi tarihin de  MK 2 me kırmızı ışıkta arkadan bir Audi  vurdu ki MK2 nin tamponu öksürsen kırılır,  tampon gitti ama audinin  ön taraf ve  kaput haşat olmuştu.

Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör
14 dakika önce, Osman Furkan Sumer yazdı:

bence arkadan carpan arac karton kutuya carpsa bile arka tamponun yapisi geregi kaput mutlaka mahvolur Hasmet abi

 

 

 

 

 

Evet aynen  1. resimdeki ilk  kare gibi olmuştu.

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Ben tam tersini gördüm. Bi tane kalos kırmızı ışıkta duran city’e sağ arkadan çarptı. City’nin tekere kadar geldi. Kalos’ta sadece çizikler var. Meğer tampon koruma demiri yokmuş içinde..

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
On 03.01.2019 at 01:59, Furkan Bakırel yazdı:
On 02.01.2019 at 23:28, Uğur Kamil yazdı:
Aracın geçmişide önemli(daha öncesinde kazası çürüğü varmı) Hızda önemli tabi.
Gözümün önünde superb direğe çarpıp 2'ye bölündü.
 
 

Ne olmuş buna böyle ya kağıt gibi yırtılmış

Yağmurda düz yolda kontrolü kaybedip yoldakı tabela direğine yandan vurdu. Araç sahibinin kemeri takılıydı. Aracın yanına gittiğimizde gözle görünür bir şey yoktu sürücüde. Ambulans gelince çıkartıp hastahaneye götürdüler kontrol için.

Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız
“Yara almadan çıktı” nasıl olur yahu araba paramparça olmuş..
Araba parcalaniyor ise kemer takmamak daha hayatta tutan bir durum galiba.Kamyon kazasi izlemistim bir ara,kaza aninda kamyonun kafasi parcalaniyor,sofor aradan bir yerden firliyor,takla atip iki ayaginin ustune dusup kosarak uzaklasiyordu. Tezat bir durum,
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir
On 8.01.2019 at 11:57, Hasan Yıldız yazdı:

Elektrik diregi focusu epey bir bolmus.

https://t.co/4HBxOWQZ28?amp=1

 

 

Bu şekilde yüksek hızlarda sivri ve solid cisimlere çarpma sonucu enerjinin aracın nispeten zayıf olduğu tek bir noktasında toplandığı kazalarda hiçbir araç bölünmeden sağlam kalmaz.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...