Evren Erakçora 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 En yenisi 16-18, orta yaştakileri 30, ilk çıkanları 40 yaşında. Zaten şasesiz (yarım şese derler) araç. 10 yılı dolduğunda tabanı çürümeye başlardı. Sonuç normal.Bunlar sıfırken biz çocuktuk ,o zaman da kasa çok zayıf derlerdi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 sıfırken çok kullandım, fabrikasında gezdim, parası kadar sağlamdır normal. ikiye bölünmezdi ama. rönoya göre de sağlamdı Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 sıfırken çok kullandım, fabrikasında gezdim, parası kadar sağlamdır normal. ikiye bölünmezdi ama. rönoya göre de sağlamdı1994 yılında tofaş fabrikasını gezdiğimizde herşey mükemmel bu robottan BMW de var, bu mikron hassasiyetinde ölçüm yapan robottan mercedes-benz de var. Göğsümüz bir kabardı sormayın. Son cümle manidar " ereğli demirden bize gelen sac ile sobacıya giden sac arsında fark yok. Sadece tempra ve tipo da kullanılan sacın bir yüzü galvaniz kaplı". Teneke sobalar 4~5 yıl dayanıyor kuş serilerinin 15~20 yıl dayanmasını nasıl bekleyebiliriz ki? Yıl 2018 toyota halen daha belçikadan sac getiriyor. 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Olay kaporta sacinda değil. Ama sasede kullanılan da kaporta saci değil. Kötü durumda olanlar zaman zaman ÖTV indirimi ile toplanıyor. Ama düzgün olanlardan n-cap güvenligi beklenmemeli. Ha yolda 100 150 ile giden Tofaş da kaza yapınca dağılacak. Süren bunin farkında olsun. Gerisi mukadderat Yorum bağlantısı
Tahir Ak 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Yeni nesil yarış araçlarında 2ye bölünmesi için çalışmalar yapılıyor. Kaza anında bölünüp darbeyi daha iyi sönümlesiğini anlatıyordu discovery kanalında bir tane adam. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Kabin hasar almaz önden şase darbeyi sonumleyecek şekilde dağılır. Motor şanzıman aracın altına düşer vs vs. Arkadan çekişli araçta hele arka aksa kadar dağılır şaft şanzıman vs düştüğü için. Artık kazada hasar almayan değil kabine az yansıtan makbul. Çok kez demisimdir. N çap ta 5 yıldız çıktığında renolar hep 5 yıldız aldı. Arabanın şase kolu ve tampon demiri hariç metal aksam Yok. O yüzden en ufak darbede duvara toplamış gibi çamurluk tampon vs darmadağan. Tabi arkadan alınan darbede iş biraz karışıyor. Kupanın sağlamlığı için de şase kadar direklerin mukavemeti de önemli. Tofaşta direk mı var kapı ayarı yapacam diye kapıları ikiye katlarsin ön cam patladığında direkleri de elle katlarsin o başka 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 30.k olan kango ile önce minibüse oradan da kepçeye çarptı eleman. Bileği çatladı. Arabayı gören 150 ile çarptı sandı. Yaşam kafesi sapasağlam idi. Yorum bağlantısı
Hüseyin Maviş 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 Eskilerin en sağlamı da Anadol idi. Kamyon şasesi gibi şase vardı ilk göz ağrımda. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 1 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Bileği çatladı Ofise gelince hala sadece bilek miydi çatlayan 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 2 dakika önce, Hüseyin Maviş yazdı: Eskilerin en sağlamı da Anadol idi. Kamyon şasesi gibi şase vardı ilk göz ağrımda. Kupayı saseden ayır ister sedan ister coupe ister kamyonet. Artan kaportayi işkembesine güvenen ineğe ver Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 3 saat önce, Önder Özcan yazdı: Açalım bunu biraz? Vergi sistemi? Eskiden mtv ağırlığa göre alınırdı. Sınır 950 kilo. Şahin 945 idi mesela 950 nin altında kalsın diye sağ ayna sonradan serviste takılır. Ön takımdaki tekerleri düz tutan bir parça takılmaz. O da serviste sonradan takılırdı. O günün teknolojisi ile bir arabayı 945 kilo üretebilmek için de kasa ve şasiyi nasıl yapıyorsa siz düşünün Doğanda da aynı kasa ve şasi vardı zaten. Sadece trimler ve aksesuarları farklı idi. 3 Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör 17 Temmuz 2018 Paylaş 17 Temmuz 2018 5 saat önce, Alpay Sumer yazdı: yada belli bir yas ustundeki kisilere satilmali... Mesela, Servet Amcan gibilere mi 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 (düzenlendi) 5 saat önce, Haşmet Güngör yazdı: Mesela, Servet Amcan gibilere mi Cok zor bir soruydu 😵 😁 18 Temmuz 2018 tarihinde Alpay Sumer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ümit Kaan 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 (düzenlendi) Bu da katlanmış, Allah'tan içinde kimse yokmuş https://www.google.com.tr/amp/www.hurriyet.com.tr/amp/otomobil-eve-girdi-40899234 18 Temmuz 2018 tarihinde Ümit Kaan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gök 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 metal yorgunluğundan bölünüyor olsa aynı model yılında bir mercedes de bölünürmü mesela aynı kazayı yapsa ? Yorum bağlantısı
Cem Işık 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 Kullanılan metalin kalitesi önemli. Malesef kuş serisinde kullanılan metal yeterince rijit değil. Eski bir mercedes ile kıyaslamak adil olmaz:) 2 Yorum bağlantısı
Ali Gök 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 3 dakika önce, Cem Işık yazdı: Kullanılan metalin kalitesi önemli. Malesef kuş serisinde kullanılan metal yeterince rijit değil. Eski bir mercedes ile kıyaslamak adil olmaz:) yani 1985 model 200 e aynı kazayı yapsa bölünmeyebilir diye anladım doğru dimi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 Ofise gelince hala sadece bilek miydi çatlayan Kaza olduğu zaman Rize'ye doğru seyir halinde idim. Ve hatta kendileri de demiş, dua et burada değil Mesela, Servet Amcan gibilere miNiye ben? Cok zor bir soruydu [emoji43] [emoji16]Bekliyorum cevabı metal yorgunluğundan bölünüyor olsa aynı model yılında bir mercedes de bölünürmü mesela aynı kazayı yapsa ?Her metalin yoğunluğu alaşımı kalitesi farklı. Yorum bağlantısı
Cem Işık 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 13 dakika önce, Ali Gök yazdı: yani 1985 model 200 e aynı kazayı yapsa bölünmeyebilir diye anladım doğru dimi Eniştemin arabasına (220d) 89 modeldi yanılmıyorsam, yandan tüp kamyonu çarptığında, tek kapı değişti diğeri düzeltildi. Çok sağlam arabaydı.. bence kuşla fili kıyaslıyoruz şu an. 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 senelerce halkı bu teneke parçası arabalarla kazıkladılar ! bizim milletle ucuz diye aldı araba her sene çıktı her sene aynı araba değişen şey direksiyon simiti içteki düğmeler. 4 teker 1 direksiyon bir çatı başka birşey yok şase yerine araçta teneke kullanılmış sanırım, 90 lı yıllarda babama tofaş aldırmadığım için hala kendimle gurur duyarım Yorum bağlantısı
Cem Işık 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 Teneke demeyelim de , parasının arabası diyelim. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 8 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Eskiden mtv ağırlığa göre alınırdı. Sınır 950 kilo. Şahin 945 idi mesela 950 nin altında kalsın diye sağ ayna sonradan serviste takılır. Ön takımdaki tekerleri düz tutan bir parça takılmaz. O da serviste sonradan takılırdı. O günün teknolojisi ile bir arabayı 945 kilo üretebilmek için de kasa ve şasiyi nasıl yapıyorsa siz düşünün Doğanda da aynı kasa ve şasi vardı zaten. Sadece trimler ve aksesuarları farklı idi. 1985 doğumku Tayfun Yaman kesin de bunu demek istemiştir. O günün, günü boşverelim, kuş serisinde ne teknoloji donanım vardı da ağırlık yapacaktı ki.Bomboş araç.Sağ aynayı Şahine takmayan Doğana takıyordu?Aynı araç, ayna Doğanda ağırlık yapmıyor muydu? Onlar modeller arası donanım farkıydı. Şahin kapaklı jant, Doğan alaşım.Buyrun ağırlık farkı. Reno 12 TL ler kaç kiloydu? Baktım 890 kilo imiş. Onlarda bu kadar bölünme oluyor mu? Hatırlamıyorum. İkiye bölünme sebebi, kullanılan sacın çok çok kötü olması ve çürümesi, şasesinin dandik bir sistem olması ve çoğunluğu taksiden çıkma olduğundan metal yorgunluğu. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 30 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Kaza olduğu zaman Rize'ye doğru seyir halinde idim. Ve hatta kendileri de demiş, dua et burada değil Niye ben? Bekliyorum cevabı Her metalin yoğunluğu alaşımı kalitesi farklı. Kurtariiiin beniiii 😵 32 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Bekliyorum cevabı. Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadır 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 12 saat önce, Önder Özcan yazdı: Açalım bunu biraz? Vergi sistemi? Çok derin derin analiz yapmaya gerek yok bence. Mesela şu anda almak istediğiniz 0 km. bir araç için devlete yaklaşık olarak %206.8 vergi ödemeniz gerekiyor. Aşağıda birkaç örnek var mesela.. (Donanım olarak farklı olabilirler ama arada ki uçurum fiyat farkına sebep değildir sanırım) http://tr.automobile.de/cgi/deeplink.pl/suche/cgi/standardsuche.pl?match=exakt&page=detail&LAND=>YPmehrere=&startsort=PREIS asc&s=Suche starten&initcall=1&templatefrom=standard&zusatz1=&HERSTELLER=15&MODELLID=M845&PREISVON=1000&PREISBIS=&AUFBAU=&TUEREN=4%2C5&ART=1&KRAFTSTOFF=10&KW=&ERSTZULASSUNGVON=2012&ERSTZULASSUNGBIS=2012&KMVON=&KMBIS= https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-hasarsiz-sinifinin-en-dolusu-ford-fiesta-chia-583950369/detay Yorum bağlantısı
Önder Özcan 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 9 dakika önce, Tayfun Yaman yazdı: Çok derin derin analiz yapmaya gerek yok bence. Mesela şu anda almak istediğiniz 0 km. bir araç için devlete yaklaşık olarak %206.8 vergi ödemeniz gerekiyor. Aşağıda birkaç örnek var mesela.. (Donanım olarak farklı olabilirler ama arada ki uçurum fiyat farkına sebep değildir sanırım) http://tr.automobile.de/cgi/deeplink.pl/suche/cgi/standardsuche.pl?match=exakt&page=detail&LAND=>YPmehrere=&startsort=PREIS asc&s=Suche starten&initcall=1&templatefrom=standard&zusatz1=&HERSTELLER=15&MODELLID=M845&PREISVON=1000&PREISBIS=&AUFBAU=&TUEREN=4%2C5&ART=1&KRAFTSTOFF=10&KW=&ERSTZULASSUNGVON=2012&ERSTZULASSUNGBIS=2012&KMVON=&KMBIS= https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-hasarsiz-sinifinin-en-dolusu-ford-fiesta-chia-583950369/detay Ben 77-2001 model kuş serisinin (fiat 131) kazada ikiye bölünmesiyle bu günkü vergi sistemi arasındaki bağı sormuştum. Konu kuşların ikiye bölünmesi ya. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts