Canberk Orhan Uysal 16 Ağustos 2018 Paylaş 16 Ağustos 2018 Merhaba, 2010 model dizel C-Max sahibiyim. Aracımda yaklaşık 2 aydır. Devam eden yüksek viteslerde(3, 4 ve 5. viteslerde) 2000 devir aralığından gelen bir sarsıntı var. Bu sarsıntı aynı aracı gaz vermezsiniz de motor durma noktasına yaklaştığında ön konsol sarsılmaya başlar ya, aynı o şekilde. Ne zaman yapacağı belli olmuyor. Gazı bırakıp devrin düşmesi sonrasında ve gaz vererek devri yükselttiğimde(2000 devri geçirdiğimde) ön konsoldaki sarsıntı artarak bir anda kesiliyor. Antalya'da götürdüğümde balanstan kaynaklandığını söyledi. Balans ayarı yapıldı. İki jant eğilmiş, düzeltildi. Fakat aynı sorun devam etmekte. Bu şekilde sorun yaşayan var mıdır? Sorun hakkında tavsiyeleriniz varsa yardımcı olursanız sevinirim. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ağustos 2018 Paylaş 16 Ağustos 2018 motor ve şanzıman takozlarına baktırın Yorum bağlantısı
Canberk Orhan Uysal 16 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 16 Ağustos 2018 Motor ve şanzıman takozlarından olsa sürekli yapması gerekmez mi Çağlar Bey? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ağustos 2018 Paylaş 17 Ağustos 2018 gerekmez, ilgili frekansa denk gelince yapıyordur belki, belki de sağlamdır kontrolun amacı bu bir yerden başlamalı mesela en basitinden Yorum bağlantısı
Canberk Orhan Uysal 17 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 17 Ağustos 2018 Bugün Antalya'da Ford özel servisi olan hem Çokoto' ya hem de Çitli Oto'ya sordum. Hatta Çitli Oto'da lifte kaldırıp baktılar. Iki serviste de akslardan kaynaklandığını belirttiler. Çokoto'da aksin degistirilmesi gerektiği fakat orijinalinin 3000-4000 TL aralığında olduğunu aracın şase numarası verilerek sipariş ile getirtilmesi gerektiğini, Çitli Oto da aksın kontrol edilerek tamir veya değiştirme yoluna gidilebileceğini orijinalinin pahalı ama sorunsuz olduğunu, yerli malı planın iş göreceğini ama düzen tutmayacağını, tercihen çıkma takılabileceğini belirtti. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 25 Ağustos 2018 Paylaş 25 Ağustos 2018 Merhaba, 2010 model dizel C-Max sahibiyim. Aracımda yaklaşık 2 aydır. Devam eden yüksek viteslerde(3, 4 ve 5. viteslerde) 2000 devir aralığından gelen bir sarsıntı var. Bu sarsıntı aynı aracı gaz vermezsiniz de motor durma noktasına yaklaştığında ön konsol sarsılmaya başlar ya, aynı o şekilde. Ne zaman yapacağı belli olmuyor. Gazı bırakıp devrin düşmesi sonrasında ve gaz vererek devri yükselttiğimde(2000 devri geçirdiğimde) ön konsoldaki sarsıntı artarak bir anda kesiliyor. Antalya'da götürdüğümde balanstan kaynaklandığını söyledi. Balans ayarı yapıldı. İki jant eğilmiş, düzeltildi. Fakat aynı sorun devam etmekte. Bu şekilde sorun yaşayan var mıdır? Sorun hakkında tavsiyeleriniz varsa yardımcı olursanız sevinirim. Saygılarımla.Rolantide sarsma varmı rolantıde tıtreme varsa stop ederkende varsa volant arızası dır Yorum bağlantısı
Kamuran CANAKLI 11 Eylül 2018 Paylaş 11 Eylül 2018 aynı sorun bende de başladı. Sanki mazotta problem varmış gibi yüksek devire çıkınca (2800-3000 den sonra) sanki gaz kesiyor sarsılıyor ama devir saatinde bir düşme olmuyor. anlamadım Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 11 Eylül 2018 Paylaş 11 Eylül 2018 Akslardan yapsa 80 km ve üstü hızlarda araç sarsılmaya başlar. Bu sarsılma sadece motor devri düşüklüğü gibi değil bütün şasenin sağa sola titrediğini hissedersiniz. Siz gaz verdiğinizde sarsıntının gittiğini söylüyorsunuz. Bunlara rağmen halen sarsıntı söz konusu ise öncelikle akslara tıka basa gress bastırın, eğer gres yağı sonrasında sarsıntı biraz azalıyor veya kesiliyorsa sorun aks kaynaklıdır. Çözüme basitten başlayın. Yorum bağlantısı
Canberk Orhan Uysal 29 Eylül 2018 Yazar Paylaş 29 Eylül 2018 On 25.08.2018 at 23:59, Erkan Işık yazdı: Rolantide sarsma varmı rolantıde tıtreme varsa stop ederkende varsa volant arızası dır Rölantide böyle bir sorun yok maalesef. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 29 Eylül 2018 Paylaş 29 Eylül 2018 Rölantide böyle bir sorun yok maalesef.2500 -3000 devırden sonra gelıyorsa turbo devreden cıkıyor olmasın 2500 -3000 devırden sonra gelıyorsa turbo devreden cıkıyor olmasın Enjektörler mazot yetıştiremıyor olabılır enjektör arızası buyuk ıhtımal makıneye baglatın enjektörleriEnjektörler mazot yetıştiremıyor olabılır enjektör arızası buyuk ıhtımal makıneye baglatın enjektörleriServet abi bu konuda daha ıyı bılgı verebılır Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Ekim 2018 Paylaş 2 Ekim 2018 Sorun biraz daha netleşmeli.. 2000-3000 devir arasında ne zaman yapacağı belli olmayan bir titremeden dolayı aksa ulaşılmış.. Bence aks değil bu.. Aksta belirgin olarak gaz verince yapar titremeyi ve belirli viteslerde her zaman yapar.. Yakıt veya enjektör sorunu bence bu.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts