İçeriğe Yönlendir

Kangoo Service Işığı


Murat Kırçal

Recommended Posts

Murat Kırçal

Arkadaşlar dayımın 2004 1.5 dci , 65 hp 225000 kmde kangosu var. Dün yolda aracı 120 - 130 km hızda giderken araç service ve kızdırma göstergelerini yakmış , daha sonra yavaşlayınca sönmüş anlam vermedik. Acaba sıkıntı ne idi çözemedik. Daha önce böyle bir durumla karşılaştınızmı ? 

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Kızdırma bujisi ışığı yandıysa tabi ki ilk akla gelen kızdırma buji arızası. Büyük ihtimal değişim  gerekecek ve düzelecek.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Bu araçlarda kızdırma bujisi ışığı ile yakıttaki su ışığı aynı. Bi depo yakıtı bitirin, üstüne bi depo daha doldurun, ondan sonra konuşalım derim.

Yorum bağlantısı
Bekir Memur

Kızdırma ışığı hareket halindeyken yanıyorsa başka bir sorunu ifade eder.

Connectlerdede aynı ışık yanınca yakıt sistemi veya egzantrik devir sensörü arızası oluyor renolarda ne olur bilemem.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Aracı sıkıştırınca kızdırma ışığı yanıyor ise, öncelik olası kötü yakıtlı enjektör hatası, sonrası kızdırma bujisi.

225.k aracın üzerinde orijinal enjektör var ise revizyon yapılacak. Yaklaşık 800 tl tutacak ve beyaz enjektör tamir takımı takılacak. Mutlaka uzak durulacak, sıfır, 85 bg kangoo enjektörleri taktırılacak ve kodlanacak. Araç 75 bg olacak, daha az yakacak, daha iyi gidecek

  • Beğen 3
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz

Aynısı bizde de oluyor öyle gidiyoruz, yakıtta bir artış yok. Benden başka babam kullanır o da ışığı yakacak kadar basmıyor zaten.

Yorum bağlantısı
Murat Kırçal
On 26.08.2018 at 21:52, Servet Aydın yazdı:

Aracı sıkıştırınca kızdırma ışığı yanıyor ise, öncelik olası kötü yakıtlı enjektör hatası, sonrası kızdırma bujisi.

225.k aracın üzerinde orijinal enjektör var ise revizyon yapılacak. Yaklaşık 800 tl tutacak ve beyaz enjektör tamir takımı takılacak. Mutlaka uzak durulacak, sıfır, 85 bg kangoo enjektörleri taktırılacak ve kodlanacak. Araç 75 bg olacak, daha az yakacak, daha iyi gidecek

Abi servis baktı enjektör dedi. Maliyet 1500 tlcik. Bakalım ay sonu servise verilecek. Servis elemanı abi fazla sıkıştırmayın enjektör işer, istenmeyen durumlar olabilir dedi.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
(düzenlendi)

Piston eriten seridense motor hiç beklemeyin. Pistonu eritirse komple motor yaptırmaya gidersiniz. 2004 ve öncesinde kronik piston eritme var enjektör yüzünden.

tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı
(düzenlendi)

Babamın 2005 65 lik Kangoo sunun enjektörleri revize ederken ustanın dediği;

"Yenilerde Siemens enjektör var, ömürlük. Bunlardakiler belirli bir süre sonra arızalanıyor." Sanki markasını Delphi demişti (Yanılıyor olabilirim). İç takımını değiştirdik, 1400 TL tutmuştu. İç takım değişince kodlamaya gerek olmuyor. Tabi o zamanlar Euro denilen para birimi 4.0 TL civarıydı. 

tarihinde Bülent Tarakçı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Kodlama aslında her enjektörün bobin çalışma frekansı. Tamir takımı değişimi yapılırken aynı yere takılma şartı var. Yoksa yine kodlama şart. Yoksa bobinler hasar görüyor. Evet delphi kullanılıyor. 102 105 ve 110 olanlar Siemens. Jetta ile aynı sanırım. Hakikaten ömürlük. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...