Tayfun Aydın 29 Ağustos 2018 Paylaş 29 Ağustos 2018 Bende de telefon modemden uzaklaşınca doğal olarak wifi kopuyor. tekrar wifi ağına girdiğimde bağlanmak için mauel bağlan a tıklamamı istiyor.. ne yaptıysam otomatik bağlanma yapamadım.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Ağustos 2018 Paylaş 29 Ağustos 2018 4 saat önce, Tayfun Aydın yazdı: Bende de telefon modemden uzaklaşınca doğal olarak wifi kopuyor. tekrar wifi ağına girdiğimde bağlanmak için mauel bağlan a tıklamamı istiyor.. ne yaptıysam otomatik bağlanma yapamadım.. Telefonla alakalı bu durum. Ağı unut deyip, tekrardan eklemeyi deneyiniz. Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 29 Ağustos 2018 Paylaş 29 Ağustos 2018 Bir saat önce, Sani Gerşon yazdı: Telefonla alakalı bu durum. Ağı unut deyip, tekrardan eklemeyi deneyiniz. denedim hocam sonuç maalesef aynı..bütün telefonlarda aynı şeyi yapıyor ama pc lerde sıkıntı yok.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Ağustos 2018 Paylaş 29 Ağustos 2018 denedim hocam sonuç maalesef aynı..bütün telefonlarda aynı şeyi yapıyor ama pc lerde sıkıntı yok..Sifreleme yontemini wpa psk yaptiginiza emin misiniz? Yorum bağlantısı
Arif Aykın 11 Temmuz 2019 Paylaş 11 Temmuz 2019 Konuyu 1 sene sonra hortlatmış gibi olacağım fakat şu şekilde problemim var arkadaşlar. Windows 10 lenovo z50-70 i5 cihazım var. Ekran kapattığımda prize takılıysa hiç bir şey yapma pil ile çalışıyorsa uyku moduna geç seçenekleri işaretli. Fakat ekran kapatıldığında wi-fi kapatmıyor cihaz uykuya da geçmiyor ekranı kaldırdığımda wi-fi bağlantı istiyor tekrardan. Ağ gizli seçili olduğundan dolayı her seferinde kullanıcı ve şifre girmek zorunda kalıyorum otomatik bağlantı seçili olduğu halde. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Temmuz 2019 Paylaş 13 Temmuz 2019 Gizli olduğu için olabilir mi. ? Açıp dene Yorum bağlantısı
Arif Aykın 14 Temmuz 2019 Paylaş 14 Temmuz 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Gizli olduğu için olabilir mi. ? Açıp dene Denedim abi onu da yine aynı işleme devam ediyor modem de değiştirdim yine aynı ya evde internet gel git yapıyor bu sebepten bağlantıyı kesiyor yada başka sorun. Superonline test ediyor şu anda kesinti yaşanıp yaşanmayacağını Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Temmuz 2019 Paylaş 14 Temmuz 2019 Bir güvenlik seçeneği olabilir mi ? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Temmuz 2019 Paylaş 14 Temmuz 2019 Sani Gerşon yazdı: Belli ki wifi sinyalini bozan bi şey var. Önder abi'nin dediği gibi modem bozuk değilse, evde wifi sinyalini bozan, yerini değiştirdiğiniz bi şeyler olmalı. bebek kamerası mesela. Yorum bağlantısı
Arif Aykın 14 Temmuz 2019 Paylaş 14 Temmuz 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Bir güvenlik seçeneği olabilir mi ? Superonline ayar yaptık dedi gün içerisinde kesilme olmadı bakalım takibe devam abi 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 30 Eylül 2019 Yazar Paylaş 30 Eylül 2019 Bu konu modem değişerek halledildi. Modem belli bir süre sonra etkinliğini kaybediyor demek ki. Konuyu değiştireyim,yeni bir sıkıntı var bu sefer. Deprem öncesinde tüm her şey normal olmasına rağmen, yani modemin tüm ışıkları yanıyor olmasına ve kablolu ya da kablosuz tüm cihazlar bağlı görünüyor olmasına rağmen internete bağlanamıyorduk. Kopuyor ve 1-2 saat civarı gelmiyordu internet. Tivibu da vardı çalışmıyordu. Müşteri hizmetleri olayı çözemedi,sizde birşey yok, bağlantınız normal dedi durdu. Bağlanamadığıma inanmadılar. En sonunda ikili ilişkilerle birilerini bularak, eve telekomdan adam getirip gösterdim olayı. Tivibu arızası olarak gösterdik. Modem değişti. Ama problem çözülmedi, bu sorun yaşanırken deprem oldu. Şimdi depremden sonra her gün 1-2 saat gidiyor internet. Hafta onu baktım, 4-5 saat yok. Gün içinde ve akşamları kafasına göre gidip geliyor. Müşteri hizmetleri kontrol ediyor, internetiniz kopmamış gözüküyor diyor. İşin tuhaf yanı tüm ışıklar yanıyor modemde , kablolu ya da kablosuz olarak bağlıyız internete ama cihazlarda "Bağlı, internet yok" ya da "bağlı güvenli" yazıyor ama internet yok. Ne yapacağımı şaşırdım, Telekoma göre herşey normal, ama bizde internet su gibi belli saatlerde kesiliyor. Ne dersiniz? ne yapmalıyım? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 30 Eylül 2019 Paylaş 30 Eylül 2019 H.Cenk Bayrakçı yazdı: Bu konu modem değişerek halledildi. Modem belli bir süre sonra etkinliğini kaybediyor demek ki. Konuyu değiştireyim,yeni bir sıkıntı var bu sefer. Deprem öncesinde tüm her şey normal olmasına rağmen, yani modemin tüm ışıkları yanıyor olmasına ve kablolu ya da kablosuz tüm cihazlar bağlı görünüyor olmasına rağmen internete bağlanamıyorduk. Kopuyor ve 1-2 saat civarı gelmiyordu internet. Tivibu da vardı çalışmıyordu. Müşteri hizmetleri olayı çözemedi,sizde birşey yok, bağlantınız normal dedi durdu. Bağlanamadığıma inanmadılar. En sonunda ikili ilişkilerle birilerini bularak, eve telekomdan adam getirip gösterdim olayı. Tivibu arızası olarak gösterdik. Modem değişti. Ama problem çözülmedi, bu sorun yaşanırken deprem oldu. Şimdi depremden sonra her gün 1-2 saat gidiyor internet. Hafta onu baktım, 4-5 saat yok. Gün içinde ve akşamları kafasına göre gidip geliyor. Müşteri hizmetleri kontrol ediyor, internetiniz kopmamış gözüküyor diyor. İşin tuhaf yanı tüm ışıklar yanıyor modemde , kablolu ya da kablosuz olarak bağlıyız internete ama cihazlarda "Bağlı, internet yok" ya da "bağlı güvenli" yazıyor ama internet yok. Ne yapacağımı şaşırdım, Telekoma göre herşey normal, ama bizde interet su gibi belli saatlerde kesiliyor. Ne dersiniz? ne yapmalıyım? Bir bilgisayar a elle dns girip deneyebilirmisiniz. Bakalım nete girecekmi. 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 30 Eylül 2019 Yazar Paylaş 30 Eylül 2019 (düzenlendi) Denedim, modemin kendi ara yüzüne ulaşıyor. 198.1....falan şeklinde. Telekomun kendi sitesine bazen ulaşıyor, bazen ulaşmıyor. Bağlanamadığı zaman DNS sunucusu yanıt vermiyor hatası görüyorum bazen. Ama bu bir cihazda değil, hepsinde böyle. evde 3 notebook, 3 telefon var. Bağlanmıyor hiçbiri... 30 Eylül 2019 tarihinde H.Cenk Bayrakçı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 30 Eylül 2019 Paylaş 30 Eylül 2019 Denedim, modemin kendi ara yüzüne ulaşıyor. 198.1....falan şeklinde. Telekomun kendi sitesine bazen ulaşıyor, bazen ulaşmıyor. Bağlanamadığı zaman DNS sunucusu yanıt vermiyor hatası görüyorum bazen. Ama bu bir cihazda değil, hepsinde böyle. evde 3 notebook, 3 telefon var. Bağlanmıyor hiçbiri...Modem arayüzüne baktığınızda tt den ip almış görünüyor mu?Bence üstüne gidin olayın santralden portunuzu değiştirsinler. 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 30 Eylül 2019 Yazar Paylaş 30 Eylül 2019 Erdoğan Temur yazdı: Modem arayüzüne baktığınızda tt den ip almış görünüyor mu? Bence üstüne gidin olayın santralden portunuzu değiştirsinler. Ona bakmadım, bakayım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Eylül 2019 Paylaş 30 Eylül 2019 Yakın zamanda ben de aynı sebeple modemi değiştirdim.. Wifi dahil tüm ışıklar yanıyor ama wifi yoktu.. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 30 Eylül 2019 Yazar Paylaş 30 Eylül 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Yakın zamanda ben de aynı sebeple modemi değiştirdim.. Wifi dahil tüm ışıklar yanıyor ama wifi yoktu.. Modem yeni değişti Mehmet Abi. Perşembe günü geldiler yenisi ile değiştirdiler. Arada gidiyor internet. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 17 Ekim 2019 Yazar Paylaş 17 Ekim 2019 (düzenlendi) 22 Eylül'den beri akşamları internet kesiliyordu. Aslında bağlı görünüyor ama veri akışlı yoktu. Bugün gelip bizim kutu ile modemsinyali arasındaki farkı ölçtüler, ya da öyle birşey yaptılar. 20000 düşük çıktı. Apartmandaki ankastre kutusundan eve gelen hattı değiştirmem gerekiyormuş. Elektrikçi çağır yapsın dediler. Bilen var mı beni bir aydınlatabilir mi? Bu kablo zamanla nasıl bozulur? 17 Ekim 2019 tarihinde H.Cenk Bayrakçı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Ekim 2019 Paylaş 17 Ekim 2019 İç tesisata telekom karışmıyor. Ancak tesisatın bozuk olduğunun en kolay yanıtı, modemi alıp kutunun orada bağlayıp test yapmaktır. Bizim de müşterilerin başına gelebilir ama kablo değilde genelde jaklarında ya da kronesinde sorun oluyor. Kutu açıksa mesela krone paslanıyor vs... 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts