Coşku Mert 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 iyileştirme çalışmalarına devam sıradaki değişim bozuk yollarda tıkırtı sesi yapan körükleri yırtılmış Z Rotlar ve yine körükleri yırtılmış yıpranmış Rot Başları... gerekli malzemeler: kriko, takoz, bijon anahtarı, 15-17-19 mm lokma, 5 mm allen anahtar, cırcır kolu, 15-17 mm açık ağız anahtar, ayarlı pense, levye ve tork anahtarı öncelikle aracı krikoya kaldırmadan önce bijonları gevşetip tamamen kaldırdıktan sonra lastiği sökmek gerekiyor. ayrıca krikoyu da bir takoz veya ilave güvenlik önlemiyle desteklemek yararımıza bir hareket olur. 17mm açık ağız anahtar ve 5mm allen ile z rotların somunlarını söküyoruz. levle ile viraj demirini kastırıp parçayı yuvasından kurtarıp çıkarıyoruz çıkan z rotun durumu bu söktüğümüz şekilde 5mm allen ve 17mm açık ağız anahtar ile z rotumuzu yerine takıyoruz. sırada rot başını değiştirmek var. 5mm allen ve 15mm açık ağız anahtar ile rot başını söküp yuvasından çıkarıyoruz. rot milini ayarlı penseyle sabitleyip rot başını çevirerek çıkarıyoruz. tam çıkarmadan önce hıza ölçüsünü not almayı unutmayın söktüğümüz gibi hızasını bozmadan rot başını yerine geri takıyoruz. belirtilen tork değerlerine göre civatları sıkıp işlemleri bitiriyoruz işlemlerden sonra yapmamız gereken son ve önemli şey rot ayarı yaptırmak. 7 3 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Değerli bilgiler bunlar. Teşekkür ederiz. Benim gibi usta bulamayıp, kendim doğru yapabilir miyim diyenler için cesaretlendirici bir çalışma olmuş. 2 Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 En sevdiğim insan tipi. Kendi işini kendi yapan. Verdigi haz para ile yapılabilecek birşey değil . Tebrikler. Bu tork olayını cozemedim. Biz ustaya goturdugumuzde bunları kara düzen sıkıyorlar. Yorum bağlantısı
Coşku Mert 15 Eylül 2018 Yazar Paylaş 15 Eylül 2018 16 dakika önce, Serkan Aktay yazdı: En sevdiğim insan tipi. Kendi işini kendi yapan. Verdigi haz para ile yapılabilecek birşey değil . Tebrikler. Bu tork olayını cozemedim. Biz ustaya goturdugumuzde bunları kara düzen sıkıyorlar. evet bu işler son derece keyif veren bir hobi benim için, teşekkür ederim tork olayı her mekanik işin olmazsa olmazıdır aslında. detay gibi görünse de önemlidir. sanayilerde benim gördüğüm sadece motor toplarken tork anahtarı kullanıyor ustalar. onun dışında nerdeyse her yere hava tabancası sıkıyorlar. zamanla yarıştıkları için onlara da birşey demiyorum ama arabanın birçok yerine zarar veriyorlar youtube da alman mekaniklerleri izleye izleye onlar gibi her onarımı kuralına uygun yapmaya çalışıyorum Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Birr Edd China yetişiyor sanki Ellerinize sağlık Yorum bağlantısı
Coşku Mert 15 Eylül 2018 Yazar Paylaş 15 Eylül 2018 9 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Birr Edd China yetişiyor sanki Ellerinize sağlık 😀 onun pratik zakasina hayranim, uzun adami örnek aliyorum 😉 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts