Cemil Çınar 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 http://www.vgt.com.tr/iletisim.html Arkadaşlar böyle bir ürün var konu hakkında bilgisi olan var mı? Şikayet göremedim. genelde direkt karşı çıktığım bir olaydır ama mantıklı geldi (carbon emisyonu hariç). Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Bunun bir benzeri galiba Çağlar'dan aldığımız pekbidolu focusta var. Araç arkadaşımda ve o araca bindiğimde hep karşılaştığım durum, kalkışta aracın zıplayarak kalkması.. Araç otomatik olmasa, ben kullanamıyorum diyeceğim, aracın çok seri bir kalkışı var. Şahsen denemek isterim.. ama önce görüşmeli.. Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Cemil Bey ilk kez görüyorum. Sistem nasıl çalışır tabi detay bilmiyoruz ama kullanıcı yorumları güzel görünüyor. Daha önce bir kaç aracıma hidrojen sistemi kullanmıştım ve fark edilir bir iyileşme gözlemiştim ama bu sistemi ilk kez görüyorum. Herhangi bir yazılım falan olmadığı için denenebilir düye düşünüyorum. Maliyeti de yüksek değil gibi. %20-%40 arası tasarruf vadediyoır ama bu biraz iyimser olur diye düşünüyorum elbette konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar daha net cevap vereceklerdir. Ama şu var %10 bile bence ciddi bir rakam. Dikkatimi çeken şey gaza basmadığı halde aracın devrinin düşmemesi hatta viter atması ( insignia videosunda ) Zaten öyle bişey varsa tasarruf kaçınılmaz olacaktır. Ama test verisi denilen dökümanların benzin pompa fişinden oluşması çok amatör olmuş. En azından daha teknik bir ölçüm beklerdim. Mesela anlık yakıt ölçümü cihazları gibi, emisyon değeri ölçümleri gibi... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Nano falan dememişler ya adına inandım biraz Nano teknolojik şeylere kıl oluyorum. 2 Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 benim bu aletlere inanmamamdaki tek neden milyon dolarlar harcayıp yakıt ekonomisini bu adar sağlayamayan dünyanın büyük araç üreticilerine bunun çok daha karlı satılmasına karşın neden ucuz fiyata piyasaya sürülmesi? bunu herhangi bir araç üreticisine verse acaba kaç milyon dolar kazanır? tabiki dediğini yapıyorsa. testler yol bilgisayarı üzerine kurulu. Gerçek depo ölçümü testi yapsalar 500 km aletsiz, 500 km aletli daha bir inandırıcı olur diye düşünüyorum. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Lean burn cihazı bu. yasak.. emisyon testinden geçemez.. şu an telefondayım merak eden lean burn diye arasın. Sizce vw niye milyarlarca lira ceza verdi? Ne yaptıydı ? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Fakir karışım cihazı mı fazladan hava basıyor 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Vakumla içine hava doluyor, gaz valfi açılınca fazladan hava gönderiyor manifold içine anlık olarak. %10 tasarruf yapsın, alırım patenti ve milyon dolara satarım x marka otomobil firmasına 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Emisyonu düşük açıkladı, manifold sistemi dyno üstünde iken havayı kısıyordu sanırım 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 neden kısıyordu? daha az yakmak için. Yorum bağlantısı
Cem Işık 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Bu aletin benzerini seneler evvel alfa 156 aracımda kullandım, gözle görülebilir bir fark görmedim. Bence gereksiz.. Yorum bağlantısı
Cem Işık 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 2 saat önce, Ayhan Onaran yazdı: Nano falan dememişler ya adına inandım biraz Nano teknolojik şeylere kıl oluyorum. Ben Nanocharger isimlisini kullandım:) içi nano bilmem ne kaplıymış, o tüpten geçen hava soğuyormuş vs vs . 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Arkadaşlar, 1985 model reno 9 lar 100 km de 5 litre yakarken, suzuki altolar 3.5 litrelerde gezerken 35 yıl sonra hala araçlarımız 5.5. litre yakıyor. Sizce bunda bir anormallik yok mu? Anormallik emison değerlerinin artık eskisi gibi serbestçe hoyratça yüksek olamaması. CIvic VX modeli mesela zamanında çok iyiydi, yine honda crx iyiydi az yakardı. niye kayboldular? Çünkü yasak. emisyonları kötüydü. sonradan bunlar anlaşıldı. emisyon sadece karbondioksit değil. Yakıtı düşüren iki önemli proses var. 1- Yakıta su buharı ekleyip yanma odasını buharla soğutmak ve aynı anda avans ayarını ileri almak 2- Yakıt hava karışımı ile oynamak bunların ilki emisyonu rezalete çevirirken motorda korozyon yapar. ikincisi de emisyonu yine rezalete çevirirken çıkış manifold sıcaklığını yükseltir. katalitiği felan eritir. Bu iki yöntem 50 senedir bilinir. hatta ilki 100 senedir bilinir. 70 li yıllara kadar da yaygın kullanılmıştır. Aynen kurşunlu benzin gibi..Zaten kurşunlu benzin öncesinde su kullanılıyordu. su kurşun yerine çıktı. 7 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 34 dakika önce, Cem Işık yazdı: Ben Nanocharger isimlisini kullandım:) içi nano bilmem ne kaplıymış, o tüpten geçen hava soğuyormuş vs vs . nanocharger focus 1.6 da yokuş kalkışını klima açıkken, kapalı gibi yaptırıyor. ancak montaj yeri çok önemli. 156 çift buji miydi? 1 Yorum bağlantısı
Cemil Çınar 17 Kasım 2017 Yazar Paylaş 17 Kasım 2017 Arkadaşlar, 1985 model reno 9 lar 100 km de 5 litre yakarken, suzuki altolar 3.5 litrelerde gezerken 35 yıl sonra hala araçlarımız 5.5. litre yakıyor. Sizce bunda bir anormallik yok mu? Anormallik emison değerlerinin artık eskisi gibi serbestçe hoyratça yüksek olamaması. CIvic VX modeli mesela zamanında çok iyiydi, yine honda crx iyiydi az yakardı. niye kayboldular? Çünkü yasak. emisyonları kötüydü. sonradan bunlar anlaşıldı. emisyon sadece karbondioksit değil. Yakıtı düşüren iki önemli proses var. 1- Yakıta su buharı ekleyip yanma odasını buharla soğutmak ve aynı anda avans ayarını ileri almak 2- Yakıt hava karışımı ile oynamak bunların ilki emisyonu rezalete çevirirken motorda korozyon yapar. ikincisi de emisyonu yine rezalete çevirirken çıkış manifold sıcaklığını yükseltir. katalitiği felan eritir. Bu iki yöntem 50 senedir bilinir. hatta ilki 100 senedir bilinir. 70 li yıllara kadar da yaygın kullanılmıştır. Aynen kurşunlu benzin gibi..Zaten kurşunlu benzin öncesinde su kullanılıyordu. su kurşun yerine çıktı.Ben şöyle düşünmüştüm; "Turbonun düşük devirden, ihtiyaç halinde yüksek devire çıkarken oluşan turbo lag olayını, hazırda tuttuğu havayla çözüyor."Bununla ilgili yeterli sonuca ulaşamadığım için elimizdeki en büyük kaynağı kullanmak istedim. Herşey yolunda gitse bile sonrasında ne olabilir? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Vakum hattından nasıl hava depolanır? ??♂️ Ben intake den aldığı havayı külbütörden içeri veriyor diye düşündüm 2 Yorum bağlantısı
Cem Işık 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 35 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: nanocharger focus 1.6 da yokuş kalkışını klima açıkken, kapalı gibi yaptırıyor. ancak montaj yeri çok önemli. 156 çift buji miydi? Aynen abi 1.6 ,120 hp twinspark idi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 neden kısıyordu? daha az yakmak için.Nox tavan yapıyor bu sefer 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 1 saat önce, Cem Işık yazdı: Aynen abi 1.6 ,120 hp twinspark idi onlarda serviste alfa pc den orjinal tuning vardı.. söylmediler ama gizli idi... soluksuz 140 ps çıkartırdı Yorum bağlantısı
Selim Kaya 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Peki bu emisyon değerleri çevreyi korumak için mi yoksa herkes bu değerlere ulaşamasın diye mi? Yorum bağlantısı
Selim Kaya 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 1 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: Sizi ölmesin diye O zaman şunu yapsınlar diyeceğim ne kadar çok şey geldi aklıma birden Hadi o, biz ölmeyelim diye katalitik koyuyor. Biz niye iptal ediyoruz... 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 Ücretsiz deneme isteyelim. Servet test etsin. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts