İçeriğe Yönlendir

Vgt Vakum Gücü Teknolojisi


Cemil Çınar

Recommended Posts

Cemil Çınar
Uzun süre yakıt 9.4lt
kısa yakıt 7.2lt
mesafe 20km
uzun süre mesafe 344km
depo yarı oldu geçen ay 680km
bu hesapla bu ay 688km 
750 km bile desek attığı taş ürküttüğü kurbağaya değmez gözüküyor. 
Bence benim kullandığım güzergah bu cihaza uygun değil.
POLWP5.jpg
g930Z5.jpg
9DJ125.jpg
Bugün saat 4 civarı iade ettim.
Bana uygun değil bir zararını görmedim. Ancak umduğum faydayı da aldığımı söyleyemem.
Resimler bir depo yakıt içindir.

ONEPLUS A5010 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Cem Dilmen
3 saat önce, Erdoğan Temur yazdı:

Test çalışmaları ne durumda acaba?

ERdoğan Bey henüz tam olarak faydalı diyemedim açıkçası. Ama daha geniş bir anlatım düşünüyorum. Şu kadarını söyliyeyim acele edip bir an evvel takılacak kadar değil...

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
  • 6 ay sonra...
Turhan Onat
(düzenlendi)

Konuyu canlandırma açısından devam ediyorum. Herkese merhaba öncelikle;

Söz konusu cihazı Kuga 2015 ecoboost AWD aracıma taktırdım. Montajı İzmire gelen genel merkez elemanları yaptı . İade için de 2 ay süre verdiler. ( Normalde 1 ay ancak diğer Kuga sahibi arkadaşlara öneri için yeterli bir süre değil deyince süreyi bana özel artırdılar ).

İlk aşamada tüketim  olarak 0,5 lt seviyelerinde bir azalma gördüm ama bizim araçlar malum az dokunmayla hemen kendini tüketime odaklıyorlar. Ben tüketim ekonomisinden vaz geçtim ancak arabanın alt devirlerinde inanılmaz bir tork artışı ve vites geçişlerinde yumuşama  beni benden aldı desem yeridir. Yani araca yazılım yaptırsam bu kadar olur diyorum kendi kendime. Acaba psikolojik olarakmı böyle hissediyorum diye düşünürken eşim aracı kullandığı zaman ne yaptın bu araca çok iyi olmuş dediğinde  tespitim net onaylandı.  Ancak rolanti devrim azda olsa düştü. Bu rahatsız ediyor beni. Henüz 1 haftalık bir süreçteyim. Uzun vadede nasıl bir sonuç alırım bilemiyorum  ama şu fakir karışım yorumları beni endişelendirmeye başladı.

Cihazı halen aktif kullanan arkadaş varsa geldikleri son durumu merak ediyorum. Ne yaptılar, sonuçlardan memnun mudur.  Acaba cihazı söktürüp satage 1 yazılım yapmak ( alt devir güçlendirme  için ) daha mı doğru diye düşünüyorum. Sizinde görüşlerinizi rica ediyorum.

 

Selamlar.

tarihinde Turhan Onat tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Turhan Onat
Bir saat önce, Alpay Sumer yazdı:

bu urunle ilgili olarak motor freni yapmaya izin vermiyor diye bilgiler duymustum... dogrulugu var mi?

 

Doğrudur. Araç kompresyona girmeyip akıp gidiyor. Özellikle 70-90 km arasında oldukça etkili .

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Kompresyon da gerekli aslında.
Bir gelişmenin bir olumsuz etkiyle gelmesinden hoşlanmıyorum.

Yorum bağlantısı
Cem Dilmen
19 saat önce, Turhan Onat yazdı:

Konuyu canlandırma açısından devam ediyorum. Herkese merhaba öncelikle;

Söz konusu cihazı Kuga 2015 ecoboost AWD aracıma taktırdım. Montajı İzmire gelen genel merkez elemanları yaptı . İade için de 2 ay süre verdiler. ( Normalde 1 ay ancak diğer Kuga sahibi arkadaşlara öneri için yeterli bir süre değil deyince süreyi bana özel artırdılar ).

İlk aşamada tüketim  olarak 0,5 lt seviyelerinde bir azalma gördüm ama bizim araçlar malum az dokunmayla hemen kendini tüketime odaklıyorlar. Ben tüketim ekonomisinden vaz geçtim ancak arabanın alt devirlerinde inanılmaz bir tork artışı ve vites geçişlerinde yumuşama  beni benden aldı desem yeridir. Yani araca yazılım yaptırsam bu kadar olur diyorum kendi kendime. Acaba psikolojik olarakmı böyle hissediyorum diye düşünürken eşim aracı kullandığı zaman ne yaptın bu araca çok iyi olmuş dediğinde  tespitim net onaylandı.  Ancak rolanti devrim azda olsa düştü. Bu rahatsız ediyor beni. Henüz 1 haftalık bir süreçteyim. Uzun vadede nasıl bir sonuç alırım bilemiyorum  ama şu fakir karışım yorumları beni endişelendirmeye başladı.

Cihazı halen aktif kullanan arkadaş varsa geldikleri son durumu merak ediyorum. Ne yaptılar, sonuçlardan memnun mudur.  Acaba cihazı söktürüp satage 1 yazılım yapmak ( alt devir güçlendirme  için ) daha mı doğru diye düşünüyorum. Sizinde görüşlerinizi rica ediyorum.

 

Selamlar.

Turhan Bey hayırlı olsun öncelikle. Ben epeydir takılı olarak kullanıyorum. Zararını görmedim ama faydası derseniz öyle aman aman bişey hissetmiyorum. Ben aracın otomatik oluşuna bağlamıştım ama olmayabilir de. Eski yorumlarımda mevcut. 

Eğer alt devir canlılığı sizi tatmin edecek düzeyde ise bence hiç söktürmeyin. Zira yazılıma göre zarar oranı daha iyi olacaktır diye düşünüyorum. Uzun süreli kullanım tecrübelerinizi bekliyoruz...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Turhan Onat

Bu gün itibarı ile radikal bir karar alıp VGT sistemi söktürdüm. LPG göz kırpıyor artık. Benzine dayanmak mümkün değil  :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
24 dakika önce, Turhan Onat yazdı:

Bu gün itibarı ile radikal bir karar alıp VGT sistemi söktürdüm. LPG göz kırpıyor artık. Benzine dayanmak mümkün değil  :)

 

Daha dur.. gerçek zam gelmedi ki?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
On 08.08.2018 at 22:36, Mehmet Ozyurek yazdı:

Kompresyon da gerekli aslında.
Bir gelişmenin bir olumsuz etkiyle gelmesinden hoşlanmıyorum.

hatalı montaj yapılması gelişmenin suçu olmaz ki. kompresynu etkilemez

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
hatalı montaj yapılması gelişmenin suçu olmaz ki. kompresynu etkilemez

Bu durumda iyi bişey mi. Takalım mı :)
Yorum bağlantısı
Turhan Onat
(düzenlendi)
8 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı:


Bu durumda iyi bişey mi. Takalım mı :)

 

Adam malını satarken aracınız kompresyona girmeyecek, akıp gidecek sizde gaza az basacaksınız diye satıyor zaten. Yani hatalı montaj diye bir şey söz konusu değil. Taktırmak için henüz erken üstadım. Ürünün biraz daha olgunlaşmasını beklemek lazım. 

tarihinde Turhan Onat tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Ayak gazdan çekildi, cutoff gören sistem yakıtı kapadı, ama zamazingo hala içindeki havayı gönderiyor, araç bunu görüp' la hava geliyor bir yerlerden. Açın yakıt sistemini demeyecek mi? 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
On 15.08.2018 at 01:37, Mehmet Ozyurek yazdı:


Bu durumda iyi bişey mi. Takalım mı :)

pekbidoluyu kullandı isen. onda vardı mesela. bulsam takarım

gaz kelebeği arkasından vakuma girilirse hatalı montaj

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Mehmet Yeter

Biraz once dogan kabakin corvette videosu youtuba dusunce izleyeyim dedim. Izlerken farkli bir konudan bahsettiler. Baslikta ki vakum gucu teknolojisi. Videonun linkini atiyorum ve uzmanlarimizin yorumlarini bekliyorum.

https://youtu.be/_66gWYOp7Sk

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Benim anladığım bu zımbırtı, ayağını gazdan çektiğinde, boşa vitese takmış gibi etki yaratıyor. Motordaki compresyonu yok ediyor. Ama bunu nasıl yaptığı hakkında en ufak fikrim yok. Dayımın aracında bu zımbırtıdan var, ama en ufak etkisi olduğunu sanmıyorum. Çünkü ayak gazdan çekildiğinde kompresyon gayet yüksek fren yapıyor. 

 

Ayrıca bunun montaj şeklini görmek isterdim, 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

yerli üretim dediği sanırım 1 boru ucunda da silecek su hortumu montajı, yani herhangi bir teknoloji içiermez.

arka kapakta da mini bir yıkanabilir filtre olmalı. tüketimi azaltıp, torku da erken mi kazandırıyormuş, az güleyim kenarda sonra yorumlarız

edit: bu cihazlı focusu emmi kullanmıştı ..

2. edit: 4-5 sene önce konsunu açmıştım bu cihazın.

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat

hocam bu cihazın içini açıp paylaşmıştı bir arkadaş içinde sadece pamuk benzeri birşey vardı. sanırım kelebek harici bir yerden motora hava veriyor siz pedaldan ayağınızı çekseniz bile o hava ile araç yürümeye devam ediyor. sonuç olarak bir işe yaramıyor:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

Forumda konusmustuk diye hatirliyorum.Konuyu veya konusmalari bulursam eklerim..

Bu parca, aparat takildiginda Arac kompresyona binemiyor.

Bu tarz urunlerin cok saglikli oldugunu dusunmuyorum.

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
6 dakika önce, Alpay Sumer yazdı:

Bu parca, aparat takildiginda Arac kompresyona binemiyor. 

o hatalı montajda olabilir ancak

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Bana 1970 yıllarda 3 jetli karbüratörü olan Hypermilerların çok sevdiği Honda civic modellerini hatırlattı. Onun karbüratöründe ufak bir kanal var. Gaz kelebeği kapalı olsada, o kanaldan hava yakıt karışımı motora gitmeye devam ediyor. Motorun devrine göre az veya çok yakıt göndererek , kompresyonu yok ediyor. Ama ne oldu bu sistem ortadan kaldırıldı, çünkü frenlerin haşatı çıkıyor,  Benzinden aldığın tasarrufu fren disklerine harcıyorsun. 

 

Şu an DSG şanzımanlı son model WV arabaları boşta sail moda alma olayı var. Onuda sadece belli süratlerde  otoban hızlarında devreye alabiliyorsunuz. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...