Bülent Tarakçı 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 Yılda yapılan km, taş çatlasın 10.000 km'dir. Yani yakıt olarak çok fark etmez diye düşünmekteyim. 2005 Kangoo muz var. Ve beni sat diyor. En son Nisan ayında 1600 TL civarı harcadık. Enjektörler elden geçti. Şimdi de araç yaylada kaldı. Çalışmıyor. İmmobilizer olduğuna karar verdik. Araç anahtarları tanımıyor. Anahtarlarda sorun yok. Kontak açıkken ortadaki kırmızı ışık hızlı olarak bıt bıt bıt yanmakta. Akü söktük olmadı. Akünün yanında kırmızı buton var. Usülüne uygun bastık, kapıları kumandadan açtık kapattık falan olmadı. Sigorta kutusunda 2 tane sigorta var. Söktük taktık olmadı. Role var dediler, beceremedim. Velhasıl neler neler yaptık çalışmadı. Aracı çalıştıramadık. Şimdi çekici almaya gitti. Sonuç; Satıp 2015 - 2017 arası Kangoo yada Connect alalım diye düşünüyoruz. Neden bu iki araç? Çabuk dökülmeyeceğini düşündüğüm için. Araç dağda taşta geziyor. At giden yerlerden mantar, çilek, ot, börtü böcek toplamaya gidiyor. Şimdiki Kangoo muz o gezmelere rağmen gayet diri. Akla ilk gelen bununla idare edelim. Babamın kullanım amacı ve şekline bakılırsa aslında yeni araca yazık denilebilir. Fakat babam 70 li yaşlara geldi. Sağlıkla sıhhatle araç kullanacağı 10-15 yılı daha var. Bu aracın üzerine koyabileceğimiz 35-40 liramız da var. Araç yeni de olsa, vursa da kırsa da annemle mutlu olsunlar yeter. Ne dersiniz? Kangoo mu? Connect mi? Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 Yeni kasa ise connect diyorum. Geçen yaz ufak bir seyahatim oldu,oldukça ferah gelmişti, güvenlik testlerini de izlemiştim, sınıfının en iyisiydi diye hatırlıyorum. Her türlü connect diyorum, ilk kasanın konforsuzluğu gitmiştir umarım. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 Yakıt olarak hangisi bilemiyorum ama (büyük ihtimal kango dur ) diğer kalan her şey de connect fren güç konfor bence her alanda önde, ford. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 connect bence daha uygun olacaktir.Kullanim acisindan keyifli ve daha dayanikli yapisi var. Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 2 Kasım 2018 Yazar Paylaş 2 Kasım 2018 Bir saat önce, Sani Gerşon yazdı: Baba artık otomatik istemez mi? Sani, baba 45 yaşından sonra araç sürmeye başladı. Otomatik süremiyor. Bu sebeple otomatik seçeneğimiz yok. Bu arada Ford daki aracın adı, "Connect" değil "Tourneo Courier" imiş. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 9 dakika önce, Bülent Tarakçı yazdı: Sani, baba 45 yaşından sonra araç sürmeye başladı. Otomatik süremiyor. Bu sebeple otomatik seçeneğimiz yok. Bu arada Ford daki aracın adı, "Connect" değil "Tourneo Courier" imiş. Courier ve Kango aynı sınıf değiller, bi yanlışlık yok değilmi. 1 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 Siz iki araç arasında kalmışsiniz ama dacia duster de bahsettiğiniz yol şartlarına daha müsait. Degerlendirmeye alın bence Bülent Hocam. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 49 dakika önce, Bülent Tarakçı yazdı: Sani, baba 45 yaşından sonra araç sürmeye başladı. Otomatik süremiyor. Bu sebeple otomatik seçeneğimiz yok. Bu arada Ford daki aracın adı, "Connect" değil "Tourneo Courier" imiş. Abi kurye daha ufak connect e göre, doblo-fiorino gibi düşün. O da fena araç değil, torpido biraz uzun/derin, baba önünü ayarlamakta zorluk çekebilir ama binip budur derse benim oyum hala forda. Ordu sanayide dayımın işlettiği özel ford servisi var, müşteri dışarı kaçmasın 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 Sınıfında 1.olan KANGOO.. Motor ve mekanik olarak ve en önemlisi konfor olarak rakipsiz. Millet makaslı araç kullanıyor, Kangoo ise Renault Scenic otomobil platformu. Yakıt olarakta rakipsiz. 90lık kısa şanzıman nedeniyle dağ bayır yollarında çok başarılı. Dci motoru yenilenmiş k9k. Delphi enjektör sistemi ile çok çok sessiz. 105 dci ise motor gücü ve 6 ileri vitesi ile uzun yolda ciddi ekonomik. Uzun vites oranı ile daha konforlu sürüş sunuyor. Yaşam alanı yeterince geniş ve ferah. 4 Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 2 Kasım 2018 Yazar Paylaş 2 Kasım 2018 31 dakika önce, Köksal Yılmaz yazdı: Abi kurye daha ufak connect e göre, doblo-fiorino gibi düşün. O da fena araç değil, torpido biraz uzun/derin, baba önünü ayarlamakta zorluk çekebilir ama binip budur derse benim oyum hala forda. Ordu sanayide dayımın işlettiği özel ford servisi var, müşteri dışarı kaçmasın Vay vay vay. Teeee İstanbul dan müşteri bağlamaca. Kimmiş o usta? 2. sanayide ise epeyce tanıdığım vardır. 59 dakika önce, İnan Çınar yazdı: Siz iki araç arasında kalmışsiniz ama dacia duster de bahsettiğiniz yol şartlarına daha müsait. Degerlendirmeye alın bence Bülent Hocam. İnan bey; Dacia çok cılız araba. Az bi vursan ağzı gözüne geliyor. Benim C-Max a dokker vurmuştu. Araba yerinden kalkamadı. Benim bagaj kapağı hafif eğilirken o aracın önü yarıya kadar girmişti. Bir saat önce, Hakan Gürsu yazdı: Courier ve Kango aynı sınıf değiller, bi yanlışlık yok değilmi. Vallahi ben aynı sınıftır diye tahmin ederek yazmıştım. Çok incelemedim. Gözlem sonucu aynıdır diye düşünmüştüm. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 Ön bariyeri ayak basarak eğilen marka dacia maalesef Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 2 Kasım 2018 Yazar Paylaş 2 Kasım 2018 2 tane 2017 model Courier Delux ilanında biri 1.5 dizel 75 bg, diğeri 1.6 dizel 95 Bg yazıyor. Doğrudur değil mi? İki seçenekte doğru yazılmış diyebilir miyiz? Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 19 dakika önce, Bülent Tarakçı yazdı: Vay vay vay. Teeee İstanbul dan müşteri bağlamaca. Kimmiş o usta? 2. sanayide ise epeyce tanıdığım vardır. İnan bey; Dacia çok cılız araba. Az bi vursan ağzı gözüne geliyor. Benim C-Max a dokker vurmuştu. Araba yerinden kalkamadı. Benim bagaj kapağı hafif eğilirken o aracın önü yarıya kadar girmişti. Vallahi ben aynı sınıftır diye tahmin ederek yazmıştım. Çok incelemedim. Gözlem sonucu aynıdır diye düşünmüştüm. Kılıçoğlu otomotiv abi, oldukça eskilerdir, ilkokul çağımda bilyalılarımı ordan çıkan bilyalarla yapardım. O zaman yetkili servislerdi, sonra işler değişti özel olarak devam ediyorlar. Eski adresi 12.blok no.16 idi ama sonra değiştirdiler sokak isimlerini yeni hali aklımda değil. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 Abi ticarinin vergi+muayene masrafı yerine qq tarzı yüksek bir araç istemez mi baba? Kangoonun bagaj derinliği 80 cm, focus2 sedan ın 100 cm,yükseklik aldatıyor, tavana kadar kazma kürek konmuyorsa gerek yok sanki. Bizim şimdi kulübe, köy hayatı başladı Karamürselde, ne bulsak atıyoruz ama sizin düzen daha yerleşik olmalı. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 kangoo kangoo . dcı motor kafa rahat olur kesin az yakar bidefa. renonun servisi de ucuz 2 Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 2 Kasım 2018 Yazar Paylaş 2 Kasım 2018 Tanıdık bir galeride satılık Tourneo Courier vardı. Babamı götürdüm denettim. Beğendi. Fakat aklı hala Kangoo da. Bu arada 2005 kangoo muzun immo anteni söküldü sıkıntı yok. Ama araç hala çalışmıyor. Yarın, İmmo kartı sökülüp bakılacak. Yarın aracı teslim ederiz merak etmeyin dendi. Araç Ordu da Gamma Elektronik diye bir yerde duruyor. Adamın işi başından aşkın. Sırf araç beyni ve bu tarz arızalara bakıyor. Elektrik işleriyle hiç uğraşmıyor. Karadeniz bölgesinin her yerinden iş geliyor. Hatırlarım, eskiden oto teypçiydi. Şimdi almış yürümüş. Teyp falan bakmıyor. Ne diyelim, "Allah çalışana daha çok versin." 1 Yorum bağlantısı
Bekir Memur 2 Kasım 2018 Paylaş 2 Kasım 2018 (düzenlendi) 2013 öncesi ve 2013 sonrası yeni kasa connectler tamamen birbirinden alakasız eski kasanın kaya gibi sağlamlığını aramayın Son zamanlarda yeni fordların sorunları ve bayilerin bunu kabul etmemesini gördükten sonra şahsen yeni kasa connect seçeneklerim arasında asla olmazdı. En başta boya sorunu var bazı noktalara boyayı az atmışlar dökülme felan yapabiliyor eğer böyle birşey yaşanırsa bayiler dışarıdaki dökülmeler için "taş izi" deyip geçiyor taş gelmeyecek yerlere ise "kullanıma ve dış görünüme engel değil" diyerek gönderiyor mahkeme kararı olmadan kusurlu arabayı kabul etmiyolar, bayiler son 3 yıldır böyle oldu nedense. Exper raporlarında ise araba dengesizce boyandığı için her panelin farklı noktaları ayrı değerlerde çıkabiliyor bu yüzden boya orjinal olsa bile sonradan boyanmış diyebiliyolar satarken sorun yapabilir. Connect kullanıcısı olarak kango almanızı öneririm fordun son yıllardaki politikasını gördükçe insan uzaklaşıyor. https://www.sikayetvar.com/ford/boya boya şikayetleri oldukça fazla çoğunda resim var 2 Kasım 2018 tarihinde Bekir Memur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Kasım 2018 Paylaş 3 Kasım 2018 fiorino trekking bakın. bir de uygun lastik takın, 4x4 gibi sağa sola dalabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Murat Kırçal 3 Kasım 2018 Paylaş 3 Kasım 2018 Sağlamlık, konfor ve yol tutuşu açısından connect.. Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 3 Kasım 2018 Yazar Paylaş 3 Kasım 2018 On 02.11.2018 at 15:45, Köksal Yılmaz yazdı: Abi ticarinin vergi+muayene masrafı yerine qq tarzı yüksek bir araç istemez mi baba? Kangoonun bagaj derinliği 80 cm, focus2 sedan ın 100 cm,yükseklik aldatıyor, tavana kadar kazma kürek konmuyorsa gerek yok sanki. Bizim şimdi kulübe, köy hayatı başladı Karamürselde, ne bulsak atıyoruz ama sizin düzen daha yerleşik olmalı. Köksal iyi diyorsun da Qashqai tarzı araçların 2-3 yaşında olanları çok para. Oysa Kangoo yada Courier in 1-2 yaşında olanlar 60-75 arası fiyatlara alınabiliyor. Bu arada aracımızın arızası İmmo kartının su alması sonucu oluşmuş. Tamir olabildi. Değiştirmeye gerek kalmadı. Yıkarken falan su kaçırdık mı? diye düşünürken. Bizim suçumuz yokmuş. Bu model Kangoo ların kronik sorunuymuş. Antenin altıdan su alıyormuş. O suda immobilizer kartının bulunduğu bölgeye gidebiliyormuş.. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Kasım 2018 Paylaş 3 Kasım 2018 1 saat önce, Bülent Tarakçı yazdı: Antenin altıdan su alıyormuş O yılların Sümbül'lerinde de kronik bu durum. üzücü 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts