İçeriğe Yönlendir

2012 Bmw 3.20 D N47 F10 Hakkında


Mustafa Fedaioğlu

Recommended Posts

Mustafa Fedaioğlu
(düzenlendi)

3.20D 2012 aracımda yan sanayi olarak değiştirilen zincir setinin paletlerinin dağılması sonucu yağ pompası tıkanmış olup grank ta 2 kol yatak sarmış durumdadır.

Rektefiye ustasının söylediği kadarıyla mevcut blok 10 numara temizlikte sağlam durumdadır. 

Grank mili dahil üzerine gelecek olan parçaların orjinal olması kaidesi ile bu motor şu an bakıldığı gibi bakılırsa bir 210.000 km daha gider der.

Fikri ve tecrübesi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

 

 

tarihinde Selçuk Bakış tarafından düzenlendi
Büyük harf kullanımı
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
(düzenlendi)
2 saat önce, Mehmet Muhip Yılmaz yazdı:

Diesel dedin mi kaçıcan :)  

Olayın dizelle bir alakası yokki. Kopan şey zincir ve dizele has bir parça değil.

 

Geçmiş olsun.

tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi
  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ana kol yatak sarabilir, blok ve segmana etkisi olmayavilir. mümkün yani. kaç km daha gideceğini üretici bile bilemez ama.

10 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı:

Olayın dizelle bir alakası yokki. Kopan şey zincir ve dizele has bir parça değil.

3.20d lerde çok yaygındır..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
5 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı:

BMW mi? Kapıma bile koymam demek” gerek

o konuda şabanın meşhur film repiliği vardır,

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Buradan ben şunu çıkarırım.
Hayati parçaları yan sanayi kullanmamak gerek.

Bu motor için de, açmadan birşey söylemek mümkün değil. ömür biçmek çok zor.
30 bin lira harcanır, 1000 km sonra yağ pompası bozulur yine yatak sarar. Bilemeyiz.
Ya nasip diyip devam edilmeli. 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel

BMW yan sanayi sevmeyen bir marka. Benim 5.20 d varken Krank kasnağını yan sanayi takmıştım bir hafta sonra ses yapmaya başladı 10 gün sonra ses çok rahatsız etmeye başladı. Bende çıkartıp orijinal parça takmıştım. Ne ses kalmıştı ne problem.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Remzi Karaca

BMW yan sanayi disk balata bile sevmeyen bir araba

İlk sahibi BMW ye biner, ondan sonra ki sahiplerine BMW biner derler

  • Beğen 4
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci
17 saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

ana kol yatak sarabilir, blok ve segmana etkisi olmayavilir. mümkün yani. kaç km daha gideceğini üretici bile bilemez ama.

3.20d lerde çok yaygındır..

+1

2008-2012 yillari arasindaki ozellikle 2.0 dizellerde kronik zincir prblemi var bu sebepten bmw bmw almaktan kormusumdur

Yorum bağlantısı
Mustafa Fedaioğlu

ARKADAŞLAR YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM FAKAT ŞU AN DURUM 

GRANK, 977 ORJİNAL

GRANK DİŞLİSİ N47 ORJİNAL 

 İĞNELİ YATAKLAR ORJİNAL 

EMME MONİFOT CONTA KARŞILIĞI N47 ORJİNAL

YAĞ RADYATÖR CONTASI ORJİNAL

ORİNG TAKIMLARI ORJİNAL

EGZOS MONİFOT CONTSI N47  ELRİNG MARKA 

ANA YATAK KOL YATAK  GLYCO MARKA 

 MARKA İTİCİLER İNA MARKA

 MARKA ALT ÜST ZİNCİR SETİ  İWİS FEBİ MARKA

YAĞ POMPASI VE SÜZGEÇ LOGOLU ORJİNAL 

KASNAK VE GERGİ BİLYELERİ ORJİNAL

PİSTON SERKMAN TAK GOTZE O,50

BİLYA VE GERGİ KÜTÜK İNA MARKA

SİLİNDİR KAPAK CONTA VİCTOR REİNZ MARKA

SÜBOP TAKIMLARI SÜBSAN

MOTORUN ÜZERİNE GELEN KEÇELERT VE CONTA TAKIMLARI ELRİNG VE VİKTOR REİNZ MARKA OLARAK ALINMIŞ VE TOPLANMIŞTIR

NET OLARAK İŞÇİLİK VE PARÇALARLA BİRLİKTE MOTOR SIFIRLANMIŞ OLUP 40.000 TL YE MAL OLMUŞTUR ŞİRKETİN SÖYLEDİĞİ VE TAAHÜTÜ KULLANILAN BU PARÇALARIN HERHANGİ BİRİNDEN KAYNAKLI OLARAK BİR ARIZA MEYDANA GELMESİ HALİNDE PARÇA SORUMLUSU OLAN FİRMA MOTORUN MASRAFINI KARŞILAYARAK SIFIRLAMA YAPMAKTADIR. 2 YIL

BMW KULLANICILARI VE MOTOR YENİLEME TECRÜBELERİ OLAN ARKADAŞLARIN BU MARKALAR HAKKINDA Kİ GÖRÜŞLERİ BENİM İÇİN ÖNEMLİDİR 

BU KONUDA DENEYİM SAHİBİ ARKADAŞLARIN YORUMLARINI BEKLİYORUM.

BMW Yİ KAPIMA KOYMAM DİYEN ARKADAŞLARA DA ŞUNU SÖYLİYEYİM SİZLER ARABADAN ANLAMIYORSUNUZ..   BMW KULLANICISI BAŞKA ARABAYA BİNMEZ.

SİZLER BMW KULLANMADAN YORUM YAPIYORSUNUZ.

 

 

 

 

19 saat önce, Remzi Karaca yazdı:

Toplamak için ne fiyat çıkardılar

35.000 TL İŞÇİLİK DAHİL 

LOGOLU VE ORJİMNAL PARÇA KULLANMAK KAİDESİ İLE

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
(düzenlendi)

Mustafa bey saka mahiyetli olarak yazmis, ki size de yazmamis espri olarak kullanmisti.

Bu kadar gergin cevap vermenize anlam veremedik acikcasi.

Cok sukur az cok araclardan da anliyoruz..Anlamasak bile cogumuz tamirci degil bu isi zevk ve yardimlasma adina yapiyoruz.

bu forum gunden gune daha da yardimsever ve paylasimlarla turkiyenin sayili arac forumlarindan ilk 5 te yer almakta.

Ayrica Mustafa bey Forumumuzda buyuk harf kullanmamaya ozen gosteriyoruz. saygilarimizla.

tarihinde Alpay Sumer tarafından düzenlendi
  • Beğen 7
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Remzi Karaca

NET OLARAK İŞÇİLİK VE PARÇALARLA BİRLİKTE MOTOR SIFIRLANMIŞ OLUP 40.000 TL YE MAL OLMUŞTUR ŞİRKETİN SÖYLEDİĞİ VE TAAHÜTÜ KULLANILAN BU PARÇALARIN HERHANGİ BİRİNDEN KAYNAKLI OLARAK BİR ARIZA MEYDANA GELMESİ HALİNDE PARÇA SORUMLUSU OLAN FİRMA MOTORUN MASRAFINI KARŞILAYARAK SIFIRLAMA YAPMAKTADIR.

 

 

Güle güle kullanın, 40.000 baya tutmuş...

Sandık motor fiyat almış mıydınız?

 

+1

2008-2012 yillari arasindaki ozellikle 2.0 dizellerde kronik zincir prblemi var bu sebepten bmw bmw almaktan kormusumdur

 

150.000km sonrasında zincir değiştirmek gerekiyor. (200-250 kadar sorunsuz kullananlar da var. Ama uzatanlar genelde kopunca değiştiriyor. Yeri geliyor komple sandık motor...)

 

Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
ARKADAŞLAR YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM FAKAT ŞU AN DURUM 
GRANK, 977 ORJİNAL
GRANK DİŞLİSİ N47 ORJİNAL 
 İĞNELİ YATAKLAR ORJİNAL 
EMME MONİFOT CONTA KARŞILIĞI N47 ORJİNAL
YAĞ RADYATÖR CONTASI ORJİNAL
ORİNG TAKIMLARI ORJİNAL
EGZOS MONİFOT CONTSI N47  ELRİNG MARKA 
ANA YATAK KOL YATAK  GLYCO MARKA 
 MARKA İTİCİLER İNA MARKA
 MARKA ALT ÜST ZİNCİR SETİ  İWİS FEBİ MARKA
YAĞ POMPASI VE SÜZGEÇ LOGOLU ORJİNAL 
KASNAK VE GERGİ BİLYELERİ ORJİNAL
PİSTON SERKMAN TAK GOTZE O,50
BİLYA VE GERGİ KÜTÜK İNA MARKA
SİLİNDİR KAPAK CONTA VİCTOR REİNZ MARKA
SÜBOP TAKIMLARI SÜBSAN
MOTORUN ÜZERİNE GELEN KEÇELERT VE CONTA TAKIMLARI ELRİNG VE VİKTOR REİNZ MARKA OLARAK ALINMIŞ VE TOPLANMIŞTIR
NET OLARAK İŞÇİLİK VE PARÇALARLA BİRLİKTE MOTOR SIFIRLANMIŞ OLUP 40.000 TL YE MAL OLMUŞTUR ŞİRKETİN SÖYLEDİĞİ VE TAAHÜTÜ KULLANILAN BU PARÇALARIN HERHANGİ BİRİNDEN KAYNAKLI OLARAK BİR ARIZA MEYDANA GELMESİ HALİNDE PARÇA SORUMLUSU OLAN FİRMA MOTORUN MASRAFINI KARŞILAYARAK SIFIRLAMA YAPMAKTADIR. 2 YIL
BMW KULLANICILARI VE MOTOR YENİLEME TECRÜBELERİ OLAN ARKADAŞLARIN BU MARKALAR HAKKINDA Kİ GÖRÜŞLERİ BENİM İÇİN ÖNEMLİDİR 
BU KONUDA DENEYİM SAHİBİ ARKADAŞLARIN YORUMLARINI BEKLİYORUM.
BMW Yİ KAPIMA KOYMAM DİYEN ARKADAŞLARA DA ŞUNU SÖYLİYEYİM SİZLER ARABADAN ANLAMIYORSUNUZ..   BMW KULLANICISI BAŞKA ARABAYA BİNMEZ.
SİZLER BMW KULLANMADAN YORUM YAPIYORSUNUZ.
 
 
 
 
35.000 TL İŞÇİLİK DAHİL 
LOGOLU VE ORJİMNAL PARÇA KULLANMAK KAİDESİ İLE
Gecmis olsun umarim sorunsuz olmuştur uzun yillar kullanirsiniz
Yorum bağlantısı
Remzi Karaca




NET OLARAK İŞÇİLİK VE PARÇALARLA BİRLİKTE MOTOR SIFIRLANMIŞ OLUP 40.000 TL YE MAL OLMUŞTUR ŞİRKETİN SÖYLEDİĞİ VE TAAHÜTÜ KULLANILAN BU PARÇALARIN HERHANGİ BİRİNDEN KAYNAKLI OLARAK BİR ARIZA MEYDANA GELMESİ HALİNDE PARÇA SORUMLUSU OLAN FİRMA MOTORUN MASRAFINI KARŞILAYARAK SIFIRLAMA YAPMAKTADIR.




Güle güle kullanın, 40.000 baya tutmuş...
Sandık motor fiyat almış mıydınız?
Yorum bağlantısı
Mustafa Fedaioğlu

Evet aldım min 38.000 tl ye TURBO ve ENJEKTÖR takımı hariç 

oda bana 55.000 tl gibi bir fiytata mal oluyordu

 

Yorum bağlantısı
Serkan Maden

Güle güle kullanın. Tamir için bu kadar bütçem olsa bende BMW ye binerdim.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

BMW her konuda maliyetli bir araba. 2007 model 3.20 i almıştı bir büyüğüm. Aynı zamanda başka bir tanıdığımda sıfır kö 5.20 D almıştı. 3.20i nin klima kompresörü arıza yaptı yolda kalabilirsin dediler değişimi dışarıda 2009 da 2500 tl tuttu. 5.20 nin de dpf tıkandı. 16000 harcandı serviste. Bu maliyetler ike aşık ta olsam platonik takılmaya devam ederim. 

Bu arada geçmiş olsun. 40 bin tl büyük maliyet. İnşallah sıkıntısız binersiniz. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Atagenç
22 saat önce, Mehmet Muhip Yılmaz yazdı:

Diesel dedin mi kaçıcan :)  

 

19 saat önce, Mustafa Arıkan yazdı:

O zaman “BMW mi? Kapıma bile koymam demek” gerek. :) 

 :)

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Erkan Işık
(düzenlendi)

geçmiş olsun mustafa bey malesef parcalar pahalı ama bu motor işi ıse bence bu işin ustaları ankarada BMW özellıkle ankarada danısacak bır usta bulsanız bence daha ıyı olur Bugun bir sahin motoru dahi 10 bınden aşagı tutmaz dizel arabalar 20 den aşa başlamaz dusuncesıydeyım

tarihinde Erkan Işık tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
geçmiş olsun mustafa bey malesef parcalar pahalı ama bu motor işi ıse bence bu işin ustaları ankarada BMW özellıkle ankarada danısacak bır usta bulsanız bence daha ıyı olur Bugun bir sahin motoru dahi 10 bınden aşagı tutmaz dizel arabalar 20 den aşa başlamaz dusuncesıydeyım
Universiteyi ankarada okudum 3 sinifta Öğrenci degisimi ile 1 donem almanyadan bir arkadas geldi. Bu kadar e 30 bizim sokaklarda yok diyordu bir turlu arac bedellerini anlayamamisti maaslar ve arac fiyatlari karsilastirmasina bizim patronun bindigi arabaya orada posta memuru biniyormus anlattigina gore
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Evet malesef bmw orjinal olmayan parçayı hiç ama hiç sevmiyor. Orjinal parça ise 1 defa değişiyor. Misal, arka üst salıncak değişimi yaptım, çıkan orjinal logoluydu. 16 yıldır çalışan parça. Daha ne olsun? 

 

Parça listesine bakınca kullanılan markalar piyasada iyi olarak bilinen markalar. Daha iyi arama yapmak istiyorsanız etkbmw.com sitesinde şase numarasıyla parça aratıp “almak” yazısına tıklayınca orjinal parça ve alternatif kaliteli yan sanayi parçalarının listesini gösteriyor. En küçük civatasına kadar. 

 

Mustafa Arıkan ‘ın şaka yaptığını düşünyorum, aksi durumda kapı da kendisinin para da kendisinin kararda kendisinin. Kendini bağlayan bir durum, cevaba lüzum bile yok. 

On 8.12.2018 at 16:09, Mustafa Fedaioğlu yazdı:

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Mustafa Arıkan ‘ın şaka yaptığını düşünyorum, aksi durumda kapı da kendisinin para da kendisinin kararda kendisinin. Kendini bağlayan bir durum, cevaba lüzum bile yok. 

 

Mustafanın yaptığı başka birine göndermedir muhtemelen.

 

Sürekli o alınmaz, bu kapıya koyulmaz diyenler var.

 

O, bu alınmaz olsa 40 bine motor yapılan 3.20 yi kimsenin almaması gerekir.

 

  • Beğen 4
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...