Emrah Yıldız 10 Aralık 2018 Paylaş 10 Aralık 2018 Arkadaşlar benim aracın mantar tip diye tabir edilen motor kapağından yağ akıtıyor usta değiş diyor ama ben merak ediyorum sorun kapaktamıdır yoksa motor ile ilgili bir problemmi var? yağ akıtıp manifolda dökülüyor oda aşırı yağ kokusu yapıp içeri veriyor yardımcı olursanız sevinirim. Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 10 Aralık 2018 Yazar Paylaş 10 Aralık 2018 Yeni bir conta işinizi görür gibi.yücel hocam yeni conta derken üst kapak contasımı ?? Yorum bağlantısı
Yücel Metin 10 Aralık 2018 Paylaş 10 Aralık 2018 (düzenlendi) Bence silindir kapak contası değil hocam külbütör kapak contası diye düşünüyorum. Aracınızın markası modeli nedir 10 Aralık 2018 tarihinde Yücel Meta tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 10 Aralık 2018 Yazar Paylaş 10 Aralık 2018 Bence silindir kapak contası değil hocam külbütör kapak contası diye düşünüyorum. Aracınızın markası modeli nedir96 model ford escort 1.6 karbüratörlü aracım. bana saro renkte olan mantar kapaktan dedi usta. Yorum bağlantısı
Coşku Mert 10 Aralık 2018 Paylaş 10 Aralık 2018 mantar diye tabir ettiği kapak değilde kapak contasıdır bence 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Aralık 2018 Paylaş 10 Aralık 2018 bunu takmanın tekniği vardır, tüm civatalar tek seferde sıkılıp bırakılır yoksa sonra böyle yağ kaçırır. parmakla ince kat siyah silikon da sürülebilir montaj öncesi 1 Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 11 Aralık 2018 Yazar Paylaş 11 Aralık 2018 mantar diye tabir ettiği kapak değilde kapak contasıdır bence hocam mantar contadan yağ kaçımıyor yağ kapagından aşağı doğru akıp sağa sola gidiyor. dün uzun yol geldim yağ kokusu gelmedi ama sabah arabayı çalıştırınca gösterdiğim kısım yağ doldu o yüzden kapaktamı yoksa motor ile ilgili bir sorunmu var anlamadım? bunu takmanın tekniği vardır, tüm civatalar tek seferde sıkılıp bırakılır yoksa sonra böyle yağ kaçırır. parmakla ince kat siyah silikon da sürülebilir montaj öncesiçağlar hocam mantar contasının usulü dediğinz gibi aynen katılıyorum ustada öyle tarif etti. Yorum bağlantısı
Coşku Mert 11 Aralık 2018 Paylaş 11 Aralık 2018 enjeksiyonlularda motor ısınınca o kapak kendini kitliyor. karburatorlulerde boyle bir sistem var mi bilmiyorum.deneme icin motor sogukken kapagin temas ettigi yuvarlak yüzeye elektrik bandi sarip alani daraltin. kapayi oyle kapatın. bakalım yag kaçağı devam olacak mi 1 Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 11 Aralık 2018 Yazar Paylaş 11 Aralık 2018 enjeksiyonlularda motor ısınınca o kapak kendini kitliyor. karburatorlulerde boyle bir sistem var mi bilmiyorum.deneme icin motor sogukken kapagin temas ettigi yuvarlak yüzeye elektrik bandi sarip alani daraltin. kapayi oyle kapatın. bakalım yag kaçağı devam olacak mipeki hocam motorun yağ kapak tipini değiştirmenin bşr yolu yokmu mesela motordan gelen düz boruya dişler yapaak ona uygun kapak ayarlasak olmazmı? Yorum bağlantısı
Coşku Mert 11 Aralık 2018 Paylaş 11 Aralık 2018 (düzenlendi) epey meşakkatli bir işlem olur ve randıman verir mi bilinmez. malum külbütör kapağı hassas bir parça çatlamaya müsait. bence en sağlıklısı var olanın üstünde iyileştirme yapmak veya kapağın orjinalini alıp yenilemek. 11 Aralık 2018 tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 11 Aralık 2018 Yazar Paylaş 11 Aralık 2018 epey meşakkatli bir işlem olur ve randıman verir mi bilinmez. malum külbütör kapağı hassas bir parça çatlamaya müsait. bence en sağlıklısı var olanın üstünde iyileştirme yapmak veya kapağın orjinalini alıp yenilemek.orjinalleri 93 tl yan sanayiler 20tl. - 30 tl. yan sanayi bu konuda randuman verirmi acaba? Yorum bağlantısı
Coşku Mert 11 Aralık 2018 Paylaş 11 Aralık 2018 denemekten bisey cikmaz, randıman vermezse orjinalini alırsınız 1 Yorum bağlantısı
Yücel Metin 11 Aralık 2018 Paylaş 11 Aralık 2018 http://www.otomert.com.tr/escort-13-bl-16-cl-karburatorlu-motor-yag-kapagi-1996--pmu659 1 Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 11 Aralık 2018 Yazar Paylaş 11 Aralık 2018 http://www.otomert.com.tr/escort-13-bl-16-cl-karburatorlu-motor-yag-kapagi-1996--pmu659 yücel hocam ürüne baktım sizce randuman alırmıyım ?? motor kapagında öylece duran bir kapagın mantığını hala anlayamadım? Yorum bağlantısı
Yücel Metin 11 Aralık 2018 Paylaş 11 Aralık 2018 Aracınızda yüksek derecede kompreksiyon kaçağı var gibi, o kapaktan yağ o kadar çıkması için basınç yüksek olmalı Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 11 Aralık 2018 Yazar Paylaş 11 Aralık 2018 Aracınızda yüksek derecede kompreksiyon kaçağı var gibi, o kapaktan yağ o kadar çıkması için basınç yüksek olmalıbende bunu merak ediyorum sorun motor kapağındamı yoksa bu tarz ciddi bir sorunumu var?bu dediğiniz kompreksiyon kaçağı nın ana sebebi nedir çözüm öneriniz nedir. ilgilendiğiniz içinde ayrıca teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Yücel Metin 11 Aralık 2018 Paylaş 11 Aralık 2018 Bulunduğu yer itibariyle Aksiyon içinde olan bir parça değil aslında, işinizi görür diye düşünmekteyim. 1 Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 11 Aralık 2018 Yazar Paylaş 11 Aralık 2018 Bulunduğu yer itibariyle Aksiyon içinde olan bir parça değil aslında, işinizi görür diye düşünmekteyim.hocam bu dediğiniz kompreksiyon kaçağı nın ana sebebi nedir çözüm öneriniz nedir. hocam bu konuya bir netlik kazandırıp öyle kapak işine gireyim dedim.? Yorum bağlantısı
Yücel Metin 11 Aralık 2018 Paylaş 11 Aralık 2018 2 dakika önce, Emrah Yıldız yazdı: bende bunu merak ediyorum sorun motor kapağındamı yoksa bu tarz ciddi bir sorunumu var? bu dediğiniz kompreksiyon kaçağı nın ana sebebi nedir çözüm öneriniz nedir. ilgilendiğiniz içinde ayrıca teşekkür ederim. Kompreksiyon kaçağı pistonun sıkıştırma yaptığı, yanmadan önceki son evrede sekmanlardan karter bölgesine (motor alt tarafına) hava benzin karışımını kaçırması diyede anlatılabilir. Buda motorun alt tarafında basınç yaparak halk arasında üfleme olaraktan bilinir. En kolay motor yağ seviye kontrol çubuğunu çekerek temiz mendil ile bastırarak anlaşılır eğer mendil de yağlanma var ise kaçak var demektir. Bir başka yol ise motor tamircisinin yapacağı kompreksiyon testi 1 Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 11 Aralık 2018 Yazar Paylaş 11 Aralık 2018 Kompreksiyon kaçağı pistonun sıkıştırma yaptığı, yanmadan önceki son evrede sekmanlardan karter bölgesine (motor alt tarafına) hava benzin karışımını kaçırması diyede anlatılabilir. Buda motorun alt tarafında basınç yaparak halk arasında üfleme olaraktan bilinir. En kolay motor yağ seviye kontrol çubuğunu çekerek temiz mendil ile bastırarak anlaşılır eğer mendil de yağlanma var ise kaçak var demektir. Bir başka yol ise motor tamircisinin yapacağı kompreksiyon testihocam bu konuyu bir irdeleyeyim bakayım dediğiniz gibi olabilir ama dikkat ettim araç ara ara yağ atıyor ordan sürekli değil! komperyon sürekli mi atar? Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 26 Ocak 2019 Yazar Paylaş 26 Ocak 2019 arkadaşlar motor yağ kapağını yan sanayi türk malı bir kapak aldım ve yağ atma sorunu ortadan kalktı. aynı sorunu yaşayan arkadaşlara bilgi mahiyetinde yazmak istedim. iyi forumlar. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts