Öztürk BÖKE 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 Sevgili arkadaslar merhabalar yeni uyeyim aranizda yeniyim... 2013 model ford kuga 2.0 tdci 163 hp 6 ileri powershift sanzuman arac almayi düşünüyorum... Baktığım bir kaç araç var genelde forumlarda sanzumanla alakalı bazı olumsuz yorumlar okudum korkularım var açıkçası kullanan ve daha önce kullanmış arkadaşlar genel anlamda bilgi verirlerse mutlu olurum saygılar Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 powershift şanzıman olduğu için öyle bir imaj var. Dodge journey de kullandım aynı şanzımanı , içindeki yağ doğru ise problemsiz ve sarsıntısız şekilde çalışıyor. yağ yanlışsa veya eskiyse şanzımanı çöpe atmayı bile önerenler olur. tabi düzgün bakılmışını almak lazım. servis kayıdı lazım mutlaka. şanzıman yağını 55 60 bin km de bir yenilemek lazım. eğer çok dur kalk trafik varsa, araç 2. vitesten kalkıyor bu nedenle debriyajı daha çabuk bitiriyor. debriyaj seti pahalı. tamir takımı ile 5 6 bin tl den aşağı çıkmaz. artı yağ tabiki. o da 1000 tl tutuyor. ekonomi anlamında başarılı bir şanzıman, ara gaz filanda veriyor ilginç bir şey. ancak ben tam otomatik ten sonra pek sevmemiştim çalışma karakterini. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 Kuga güzel araçtır, insanın alışkanlıklarını değiştirir, donanımlıdır, powershift işi görecelidir. 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 Sadece görüntüsü suv olan araçlara nazaran kuga çok iyi bir suv dur heleki 4 çekişi mükemmeldir. 1 1 Yorum bağlantısı
Emrah Altun 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 Alt alta aynı anda açılmış 2 konu. Tesadüfen denk geldim Yorum bağlantısı
Öztürk BÖKE 19 Mart 2019 Yazar Paylaş 19 Mart 2019 2 saat önce, Hasan Karabekiroglu yazdı: Kuga güzel araçtır, insanın alışkanlıklarını değiştirir, donanımlıdır, powershift işi görecelidir. Yani aracı geecekten cok beğendim 2 tane sanzuman ustasiyla görüştüm pek içten konuşmadılar cok kararsız kaldım bende dacia stepway var tek kavrama yari otomatik ilk sahibiyim ama arac bana hic keyif vermiyor yakıt olarak cok iyi ama surus keyfi kotu bu arac icin cok iyi dediler motoruna kimsenin dedigi bir sey yok ama şanzumanı icin pek iyi swy duymadim sizce ne yapmalıyım Yorum bağlantısı
Murat Öngür 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 49 dakika önce, Öztürk BÖKE yazdı: Yani aracı geecekten cok beğendim 2 tane sanzuman ustasiyla görüştüm pek içten konuşmadılar cok kararsız kaldım bende dacia stepway var tek kavrama yari otomatik ilk sahibiyim ama arac bana hic keyif vermiyor yakıt olarak cok iyi ama surus keyfi kotu bu arac icin cok iyi dediler motoruna kimsenin dedigi bir sey yok ama şanzumanı icin pek iyi swy duymadim sizce ne yapmalıyım manuel 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 Bir saat önce, Öztürk BÖKE yazdı: Yani aracı geecekten cok beğendim 2 tane sanzuman ustasiyla görüştüm pek içten konuşmadılar cok kararsız kaldım bende dacia stepway var tek kavrama yari otomatik ilk sahibiyim ama arac bana hic keyif vermiyor yakıt olarak cok iyi ama surus keyfi kotu bu arac icin cok iyi dediler motoruna kimsenin dedigi bir sey yok ama şanzumanı icin pek iyi swy duymadim sizce ne yapmalıyım Stepway dan sonra, arada ne kadar çok fark olduğunu anlayacaksınız.. motoru zaten ne olduğu belli, powershift için sıkıntı olacağını zannetmiyorum Yorum bağlantısı
Öztürk BÖKE 19 Mart 2019 Yazar Paylaş 19 Mart 2019 1 saat önce, Hasan Karabekiroglu yazdı: Stepway dan sonra, arada ne kadar çok fark olduğunu anlayacaksınız.. motoru zaten ne olduğu belli, powershift için sıkıntı olacağını zannetmiyorum Bir usta da dediki hic problem yaşamazsın bakarız dedi yani gercekten bende olumlu bakıyorum ama endiselerimde bir kenarda sanirim risk alip sansimi deneyecegim Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 2013 model düşünüyorsanız, zaten yeni bir araç haliyle şanzımanı da yeni olacaktır km bilgisinden bağımsız söylüyorum bunu, ön yargılı davranmamak lazım, piyasada belki en çok arızayı DSG veriyor ama halen şakır şakır DSG satılıyor. 1 Yorum bağlantısı
Öztürk BÖKE 19 Mart 2019 Yazar Paylaş 19 Mart 2019 10 dakika önce, Hasan Karabekiroglu yazdı: 2013 model düşünüyorsanız, zaten yeni bir araç haliyle şanzımanı da yeni olacaktır km bilgisinden bağımsız söylüyorum bunu, ön yargılı davranmamak lazım, piyasada belki en çok arızayı DSG veriyor ama halen şakır şakır DSG satılıyor. Abi bu arada haliyle olumlu olumsuz yorumların uzerine satan kisiyi aradım adam diyoki açık çek istediğin yere götürelim... bilmiyorum biliyormusunuz ama bu araclar 2. Vitestemi kalkış yapiyor adam dedi 1 ve 2 ayni anda devreye giriyor 7 saat önce, Dogan Arsiray yazdı: powershift şanzıman olduğu için öyle bir imaj var. Dodge journey de kullandım aynı şanzımanı , içindeki yağ doğru ise problemsiz ve sarsıntısız şekilde çalışıyor. yağ yanlışsa veya eskiyse şanzımanı çöpe atmayı bile önerenler olur. tabi düzgün bakılmışını almak lazım. servis kayıdı lazım mutlaka. şanzıman yağını 55 60 bin km de bir yenilemek lazım. eğer çok dur kalk trafik varsa, araç 2. vitesten kalkıyor bu nedenle debriyajı daha çabuk bitiriyor. debriyaj seti pahalı. tamir takımı ile 5 6 bin tl den aşağı çıkmaz. artı yağ tabiki. o da 1000 tl tutuyor. ekonomi anlamında başarılı bir şanzıman, ara gaz filanda veriyor ilginç bir şey. ancak ben tam otomatik ten sonra pek sevmemiştim çalışma karakterini. 2. Viteste kalkmasi normalmi acaba yani şanzımanın karakteri bu sekildemi 15 dakika önce, Hasan Karabekiroglu yazdı: 2013 model düşünüyorsanız, zaten yeni bir araç haliyle şanzımanı da yeni olacaktır km bilgisinden bağımsız söylüyorum bunu, ön yargılı davranmamak lazım, piyasada belki en çok arızayı DSG veriyor ama halen şakır şakır DSG satılıyor. Bu arada arac 100 bin km de Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 2 de kalkması normal. ama dur kal trafikte 1 e alıp orada tutmanız lazım. DSG de böyle. yoksa yarım debriyaj kalkıyor sürekli. Yorum bağlantısı
Öztürk BÖKE 19 Mart 2019 Yazar Paylaş 19 Mart 2019 12 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: 2 de kalkması normal. ama dur kal trafikte 1 e alıp orada tutmanız lazım. DSG de böyle. yoksa yarım debriyaj kalkıyor sürekli. Bu durumu kendimizmi ayarlıyoruz tam anlayamadım Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 17 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: 2 de kalkması normal. ama dur kal trafikte 1 e alıp orada tutmanız lazım. DSG de böyle. yoksa yarım debriyaj kalkıyor sürekli. Dsg kısmen öyle. Eğer 3 saniye ve üzeri duruş olursa 1.vites ile kalkıp hemen ikiye geçiyor. Zaten 1.vitesi dayanıklı olsun uçak çeker. Acayip kısa. 3 saniye altında duruş varsa 2 ile kalkıyor. Ford transit gibi. 2.vitesi aracı kaldırmaya kafi. Devire bakacak olursak yarım debriyaj yürümüyor araç rölanti devrinde dahi. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yenigün 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 Geçen gün denk geldiğim yetkili serviste çalışan bir Ford ustası 2017 dizel Focus'un birinde otomatik şanzıman arızası çıktığını, 15bine yakın bir maliyetle garantiden değiştiğini anlattı. Bence bu biraz şans işi. Eminim aynı şanzımana sahip bir sürü araç çevremizde sorunsuz dolaşıyordur. Ben Powershift'in güvenilmez olduğunu düşünmüyorum. O dönemde param yetse Kuga'yı dizel otomatik alır keyifle binerdim. 1 Yorum bağlantısı
Öztürk BÖKE 19 Mart 2019 Yazar Paylaş 19 Mart 2019 17 dakika önce, Mustafa Yenigün yazdı: Geçen gün denk geldiğim yetkili serviste çalışan bir Ford ustası 2017 dizel Focus'un birinde otomatik şanzıman arızası çıktığını, 15bine yakın bir maliyetle garantiden değiştiğini anlattı. Bence bu biraz şans işi. Eminim aynı şanzımana sahip bir sürü araç çevremizde sorunsuz dolaşıyordur. Ben Powershift'in güvenilmez olduğunu düşünmüyorum. O dönemde param yetse Kuga'yı dizel otomatik alır keyifle binerdim. Peki mustafa bey aracın piyasasiyla ilgili bilginiz varmi 2013 model 2.0 dizel otom. 100bin km de arac ne kadar eder sahibinden.com a baktim az arac var ve fiyatlar cok degisken bu aracin gunumuz piyasa degeri nedir veya yakin zamanda satan varmidir? Yorum bağlantısı
Mustafa Yenigün 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 Peki mustafa bey aracın piyasasiyla ilgili bilginiz varmi 2013 model 2.0 dizel otom. 100bin km de arac ne kadar eder sahibinden.com a baktim az arac var ve fiyatlar cok degisken bu aracin gunumuz piyasa degeri nedir veya yakin zamanda satan varmidir?Maalesef Kuga piyasası gerçekten çok değişken. Kimisi aracın tutulmadığını düşündüğü için ve hemen satmak için fiyatını çok düşük tutuyor, kimisi de aracın keyfini, konforunu bildiği için aynı kalitede başka markayı daha yüksek fiyata alacağını bildiği için uçuk rakamlar yazıyor. Ben ara ara 2014 1.6 benzinli selectivelere bakıyorum, 95bin - 125bin arasında rakamlar görüyorum. Tabii burada paket olayı da önemli. Araç Selective mi, Tekno paket mi, cam tavan var mı? Bunların fiyata etkisi büyük. Dizel için pek fikrim yok. Ama genelde sahibinden olan araçlar 125bin bandının üstünde, galeri elindekiler 100-115 arasında değişiyor. Galeri elindekiler maalesef ilanlarda güven vermiyor. Yol yaptığınız için hesap yaparak dizel seçtiğinizi tahmin ediyorum. Ama öyle değilse, vergisi ve benzinli ile aralarındaki fiyat farkına bakarak, dizel ve benzinli araç bakım ve arıza ihtimallerini ve maliyetlerini de dikkate alarak belki 1.5 ecoboostlara da yönelebilirsiniz, seçenek çoğalacak ve fiyat aralığı biraz daha oturacaktır. Yorum bağlantısı
Öztürk BÖKE 19 Mart 2019 Yazar Paylaş 19 Mart 2019 9 dakika önce, Mustafa Yenigün yazdı: Maalesef Kuga piyasası gerçekten çok değişken. Kimisi aracın tutulmadığını düşündüğü için ve hemen satmak için fiyatını çok düşük tutuyor, kimisi de aracın keyfini, konforunu bildiği için aynı kalitede başka markayı daha yüksek fiyata alacağını bildiği için uçuk rakamlar yazıyor. Ben ara ara 2014 1.6 benzinli selectivelere bakıyorum, 95bin - 125bin arasında rakamlar görüyorum. Tabii burada paket olayı da önemli. Araç Selective mi, Tekno paket mi, cam tavan var mı? Bunların fiyata etkisi büyük. Dizel için pek fikrim yok. Ama genelde sahibinden olan araçlar 125bin bandının üstünde, galeri elindekiler 100-115 arasında değişiyor. Galeri elindekiler maalesef ilanlarda güven vermiyor. Yol yaptığınız için hesap yaparak dizel seçtiğinizi tahmin ediyorum. Ama öyle değilse, vergisi ve benzinli ile aralarındaki fiyat farkına bakarak, dizel ve benzinli araç bakım ve arıza ihtimallerini ve maliyetlerini de dikkate alarak belki 1.5 ecoboostlara da yönelebilirsiniz, seçenek çoğalacak ve fiyat aralığı biraz daha 2.0 dizel otom 100 bin km de titanyum 2 kapi degisik 2 kapi boyali harici hatasiz duzenli bakima gitmis 98000 edermi sizce Yorum bağlantısı
Öztürk BÖKE 19 Mart 2019 Yazar Paylaş 19 Mart 2019 Hasar kaydi yok bu arada disarda yaptirilmis tramer cikmasin diye Yorum bağlantısı
Mustafa Yenigün 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 2.0 dizel otom 100 bin km de titanyum 2 kapi degisik 2 kapi boyali harici hatasiz duzenli bakima gitmis 98000 edermi sizceDediğim gibi dizelin piyasasını yorumlayamıyorum. Hangi araçtan bahsettiğinizi anladım ama eski kasa Kugaların bile fiyatları bu araçtan yüksek. İnsan ilk aşamada şüpheleniyor, kaza resmi var, kötü gözükmüyor. Bu aracın haricindekiler 110bin bandında. Aracın hikayesi içinize siniyorsa ve satıcıya güvenebiliyorsanız bence fiyat uygun. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 110 bin bandındaysa lr2 alın duman edin, kuga ney demek geldi içimden 2 1 Yorum bağlantısı
Öztürk BÖKE 19 Mart 2019 Yazar Paylaş 19 Mart 2019 O farklı bir platform sanirim 18 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: 110 bin bandındaysa lr2 alın duman edin, kuga ney demek geldi içimden Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Mart 2019 Paylaş 19 Mart 2019 3 dakika önce, Öztürk BÖKE yazdı: O farklı bir platform sanirim Şahsına münhasır sistem. Altı üstü her yeri emsalsiz Yorum bağlantısı
Öztürk BÖKE 19 Mart 2019 Yazar Paylaş 19 Mart 2019 6 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: suv ama harbi suv.... 6 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Şahsına münhasır sistem. Altı üstü her yeri emsalsiz https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-ford-sahibinden-2013-4x4-kuga-2.0-tdci-163hp-titanium-669678107/detay su arac nasil sizce? Fiyat performans acisindan Yorum bağlantısı
Recommended Posts