Uğur Ateş 23 Mart 2019 Paylaş 23 Mart 2019 Fiesta 2013 1.5 tdci aracım 90binde. ilk kullanıcısıyım. Triger seti değiştirmedim henüz.Ne zaman değiştirsem ? 135e kadar yolu var diye okudum. Servisten fiyat aldım 1200-1500 arası bir şey cıkar dedi. Herhangi bir ustadan fiyat aldım 700 dedi. Ancak bu usta sadece kayış ve bilye değişimi dedi. Servis 1500 liranın içinde devirdaim ve v kayısını da değişiyor mu ? Değişmesi gerekir mi ? fikirlerinize ihtiyacım var teşekkürler. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Mart 2019 Paylaş 23 Mart 2019 Hem yıl hem km olarak zamanı gelmiş. Değişmeniz gerek. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 23 Mart 2019 Paylaş 23 Mart 2019 Servisten aldığınız fiyatın genelde üçte ikisiyle dışarıda değiştirirsiniz. Bazen bu oran yarı yarıya olabiliyor. 700 lira olanda mıhtemelen devirdaim pompası yoktur. Yorum bağlantısı
Uğur Ateş 23 Mart 2019 Yazar Paylaş 23 Mart 2019 23 dakika önce, Emre Şimşek yazdı: Servisten aldığınız fiyatın genelde üçte ikisiyle dışarıda değiştirirsiniz. Bazen bu oran yarı yarıya olabiliyor. 700 lira olanda mıhtemelen devirdaim pompası yoktur. servis devirdaim ve v kayışı değişiyor mu triger seti değişirken. yoksa kararı bize mi bırakıyor ? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Mart 2019 Paylaş 23 Mart 2019 v kayışını da değiştirirler, şart değil ama daha çabuk eskiyor. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 23 Mart 2019 Paylaş 23 Mart 2019 Degismeli, Hep.derim suphe basladiysa degismek gerek.. 1 Yorum bağlantısı
Samet Güler 23 Mart 2019 Paylaş 23 Mart 2019 Triger değişiminde devir daim değişmeli zaten sökülmüş. Servis iyi fiyat vermiş bu hafta 52.000 km kuga bakıma verdim yıl olarak trigeride değiştirin dediler 2900 fiyat verdiler. Ford life indirmi ile 2300 TL’ye indi. Kalsın şimdilik dedim Yorum bağlantısı
Uğur Ateş 23 Mart 2019 Yazar Paylaş 23 Mart 2019 55 dakika önce, Samet Güler yazdı: Triger değişiminde devir daim değişmeli zaten sökülmüş. Servis iyi fiyat vermiş bu hafta 52.000 km kuga bakıma verdim yıl olarak trigeride değiştirin dediler 2900 fiyat verdiler. Ford life indirmi ile 2300 TL’ye indi. Kalsın şimdilik dedim servisin verdiği fiyatın içinde devir daim olduğunu sanmıyorum. pazartesi arayıp bir kez daha soracağım. bu setin içinde neler var diye. devir daim ve v kayışı varsa 1500e değişirim gibi. Yorum bağlantısı
Samet Güler 23 Mart 2019 Paylaş 23 Mart 2019 servisin verdiği fiyatın içinde devir daim olduğunu sanmıyorum. pazartesi arayıp bir kez daha soracağım. bu setin içinde neler var diye. devir daim ve v kayışı varsa 1500e değişirim gibi.V kayışı yoktur bence Davir daim vardır ama Yorum bağlantısı
Tahir İlter 23 Mart 2019 Paylaş 23 Mart 2019 Yetkili servis genelde devirdaim hariç fiyat veriyor. Kontrol ediyorlar ona göre fiyat çıkarıyorlar ama genelde değişim çıkıyor 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Bark 23 Mart 2019 Paylaş 23 Mart 2019 (düzenlendi) Benim Kuga 2013 1.6 Ecobost. 82.000 km oldu. 90.000 km bakımı için servisten aradılar yağ, yağ filtresi, hava ve polen filtresi değişimi için yaklaşık 1200 TL tutacağını %30 indirimle 900 TL ye (başka bir işlem gerekmez ise) bakımı yapabileceklerini söylediler. İlk defa bakımı dışarıda kendi ustama yaptırdım. 300 TL sarf malzemesi, 100 TL işçilik ödedim. Türkiye'de Bayi ve Servislerin son tüketicinin aleyhine gereksiz harcamalarının olduğunu bunun da son tüketiciye maliyet olarak yüklendiğinin sorgulanması gerekir diye düşünüyorum. Servis Triger değişimi için Samet beye verilen fiyatı bana da verdi. Henüz ben de değiştirmedim, en azından 90.000 km olamasını bekliyorum. Avrupa'da 135.000 km verilirken bizde sürücüleri gereğinden fazla korkutarak 50 - 60.000 km lerde bu değişimin yapılmasının istenilmesinin birey ve ülke ekonomisi açısından israf olduğunu düşünenlerdenim doğrusu. Uğur bey sizin aracınız 90.000 km olmuş, değiştirmeyi düşünebilirsiniz bence. Ancak servis dışından da fiyat almanızda yara var. Tabi deneyimli, dürüst ve bilinçli usta da faktörü de önemli. 23 Mart 2019 tarihinde İbrahim Bark tarafından düzenlendi İmla düzeltmesi Yorum bağlantısı
Tahir İlter 23 Mart 2019 Paylaş 23 Mart 2019 Yanlış hatırlamıyorsam V kayışı gergisi de dahil değil fiyata Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 24 Mart 2019 Paylaş 24 Mart 2019 iyi usta varsa yetkili servise gerek yok,arada yarı yarıya fiyat oynacaktır,yetkili servisin verdiği fiyatın içinde eksikler vardır mutlaka,2 defa ağır bakım yaptırdım aracıma, v kayıs en çok yıpranan parça her iki bakımda da devir daim pompasını değiştirdim en sonki bakımda gergi rulmanı değiştirdim ses yapmaya başlıyordu,herkesin ortak fikridir en kritik bakım,değiştirin kafanız rahat olsun... Yorum bağlantısı
Çağrı Öztekin 24 Mart 2019 Paylaş 24 Mart 2019 (düzenlendi) 20 bin km önce triger seti artı devirdaimi işçilik dahil 750 liraya değiştirdim sanayideki ustama. 90 bin gider bu sana demişti. Parçaların hepsi orjinal. Yetkili servise sorduğumda 2 bin lira ücret çıkarmışlardı. Sanayideki ustam 250 lira işçilik alırken yetkili servis kaç katını alıyor. Yetkili servisin triger, devirdaim için kullandığı parçalara bakmıştım başka bir araçta. Birebir benimkiyle aynı. Yetkili servisler soyguncu bildiğin. İyi bir ustanız varsa kesinlikle sanayide yaptırın. Sanayiyle yetkili servis arasında bu kadar fiyat farkı olmasının sebebi sadece işçilik. Yoksa örnek veriyorum yetkili servisde 500 liralık malzeme kullanıyor sanayideki ustalarda. Karar sizin. Ama sizin zaten triger zamanı gelmiş. Kesinlikle trigerle birlikte v kayışı ve devirdaimide değiştirtin. Kafa rahat olsun. 24 Mart 2019 tarihinde Çağrı Öztekin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 24 Mart 2019 Paylaş 24 Mart 2019 12 saat önce, İbrahim Bark yazdı: en azından 90.000 km olamasını bekliyorum. Avrupa'da 135.000 km verilirken bizde sürücüleri gereğinden fazla korkutarak 50 - 60.000 km lerde bu değişimin yapılmasının istenilmesinin birey ve ülke ekonomisi açısından israf olduğunu düşünenlerdenim doğrusu. Ford Türkiye'de 135bin km veriyor ama ayrıca 4 yıl şartı var. 1 Yorum bağlantısı
Kaan Karakaya 24 Mart 2019 Paylaş 24 Mart 2019 10 saat önce, Murat Atagenç yazdı: Ford Türkiye'de 135bin km veriyor ama ayrıca 4 yıl şartı var. Elimde iki farklı Ford Fiesta periyodik bakım tablosu var: Birincisinde 135.000 km veya 9 yıl, İkincisinde ise triger değişimi geçmese de ilkinde v kayışı ile aynı bakımda değiştirilmesinden yola çıkarak 90.000 km veya 6 yıl yazıyor. İyice yılan hikayesine döndü bu iş Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 24 Mart 2019 Paylaş 24 Mart 2019 Triger set, devirdaim, v kayışı ve gergi bilyasi 470, 150 de işçilik 620 liraya focus dizelin değiştirdim geçen hafta, orijinal parçalar ile. Yetkili servise gerek yok bence. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 25 Mart 2019 Paylaş 25 Mart 2019 On 23.03.2019 at 21:47, Uğur Ateş yazdı: servis devirdaim ve v kayışı değişiyor mu triger seti değişirken. yoksa kararı bize mi bırakıyor ? Bunu servis bilir biz bilemeyiz ki? Paketin içinde ne var öğrenmeniz gerek. Yorum bağlantısı
Uğur Ateş 25 Mart 2019 Yazar Paylaş 25 Mart 2019 yarın yetkili servisi arayıp fiyat alacağım. bir de otosefaköy diye bir site var. fiyatları uygun gibi. aloparcada istediğim parcalar yok. Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 26 Mart 2019 Paylaş 26 Mart 2019 14 saat önce, Uğur Ateş yazdı: bir de otosefaköy diye bir site var. Sağlam yerdir, fiyatları da uygundur. On 24.03.2019 at 23:52, Kaan Karakaya yazdı: Elimde iki farklı Ford Fiesta periyodik bakım tablosu var: Birincisinde 135.000 km veya 9 yıl, İkincisinde ise triger değişimi geçmese de ilkinde v kayışı ile aynı bakımda değiştirilmesinden yola çıkarak 90.000 km veya 6 yıl yazıyor. İyice yılan hikayesine döndü bu iş Euro 4 için 90bin/5 yıl Euro 5 için 4/9 yazıyor ama 9 yıl uzun bir zaman bence Yorum bağlantısı
Kaan Karakaya 26 Mart 2019 Paylaş 26 Mart 2019 7 saat önce, Murat Atagenç yazdı: Euro 5 için 4/9 yazıyor ama 9 yıl uzun bir zaman bence Kesinlikle. Sürekli çalışan bir kayış için uzun bir süre belki 6 yıl makuldur. Henüz değiştirmedim ancak 5 yıl dolmadan değiştireceğim sanırım. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 26 Mart 2019 Paylaş 26 Mart 2019 5 yıl 4 ay, 80 bin km de değişti, usta söylemesen 1 2 yıllık derim dedi. Çatlak yok gibi ama sonuçta aşınıyor zaman içerisinde. 5 sene/ 90 bin km de yine değiştiririm acimam. Ekleme: 2012 (2013 de olabilir) dizel focus vardı 120 binde, triger kopmuş yatıyordu. O riske değmez kesinlikle. Yorum bağlantısı
Fırat Akgül 25 Mart 2020 Paylaş 25 Mart 2020 Kullanım klavuzunda böyle bir tablo yok siz nerden görüyosunuz triger için olan tabloyu? Yorum bağlantısı
Abdullah Dönmez 3 Aralık 2021 Paylaş 3 Aralık 2021 Arkadaşlar konuyu hortlatayım. Benim araç da 200 bine dayandı. 2008 otomatik 1.6 fiesta. Bunun triger-devirdaim değişim zamanının geldiğini nasıl anlayabilirim ? sanayi sitesindeki bakım yaptırdığım ustaya mı göstereyim. Aracı 180 binde aldım. Aldığım kişiye soramadım ulaşamıyorum şimdi de öyle kaldı. Ne önerirsiniz ? Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 3 Aralık 2021 Paylaş 3 Aralık 2021 Abdullah Dönmez yazdı: Arkadaşlar konuyu hortlatayım. Benim araç da 200 bine dayandı. 2008 otomatik 1.6 fiesta. Bunun triger-devirdaim değişim zamanının geldiğini nasıl anlayabilirim ? sanayi sitesindeki bakım yaptırdığım ustaya mı göstereyim. Aracı 180 binde aldım. Aldığım kişiye soramadım ulaşamıyorum şimdi de öyle kaldı. Ne önerirsiniz ? Önemli ve riske girecek parçalar değil. Bir önceki değişim döneminden emin olun. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts