Mehmet Ozyurek 18 Mayıs 2019 Paylaş 18 Mayıs 2019 Geçmiş olsun hortum neden patladı acaba. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2019 14 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Geçmiş olsun hortum neden patladı acaba. Yaşlilik olsa gerek, 2005 den kalma boru. Plastik yillandikca boznuma ugruyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 27 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2019 Bu gün Lacettiyi Sivas'a gönderiyoruz. Dayim servis sonrasi f16d3 motoru test etmem için bana getirdi. 14 km hararet testi yaptim. Yagina suyuna baktim kontrol ettim. Trigeri 125.000 km de değismiş. Kontrollerini yaptirdim. Eski sahibini arayip teyit ettim. Bu gece 1000 km yola gidicek. Yolu acik olsun. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2019 Arkadaşlar , arabayı satılığa çıkardık. Yiğenim, İzmir Urla Teknoloji mühendisliği kazanması üzerine arabayı elden çıkarmak zorunda kalıyoruz. İlgilerinize. Yorum bağlantısı
Koray Demir 23 Ağustos 2019 Paylaş 23 Ağustos 2019 Hayırlı olsun. Her iki bakımdan sevindim Cruze pek sevdiğim bir araç değil 😊. Yiğeninize kariyerinde başarılar dilerim. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2019 Koray Demir yazdı: Hayırlı olsun. Her iki bakımdan sevindim Cruze pek sevdiğim bir araç değil 😊. Yiğeninize kariyerinde başarılar dilerim. Hocam babam Cruze sini satmaaz. Dayımda Lacettisiniz satmazdı. Malesef çalıştığı firma iflas edip, ücretsiz izine çıkarmalarının üstüne kızda üniversiteyi kazanınca arabaya mecbur güle güle diyoruz 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 24 Ağustos 2019 Paylaş 24 Ağustos 2019 Çağlar Bayur yazdı: maneul 2 ye alınca yokuş yukarı geri kaymadan durduran parçadır o Onun sebebi o parça mı? Bence değil. 2’deyken kaydırmama sebebi yine konvertörün yağ hareketi ileri gitme isteği. Bahsedilen 6 numaralı parça Kilitlenme sistemi içindeki bir parça. https://images.app.goo.gl/gBBqmb1tGkXeWzY59 Eğer manuelde 4 de giderken d’ye çekince devir düşüyorsa mekanizmada kilitlenme var demektir. Ama kilitlenme belirli hızda olur. Mesela bende tam 70’de şanzıman kilitleniyor. Ama gaza kökleyince kilit açılır tork artırıcı tekrar fiziği gereği işlemeye başlar. Neredeyse 30 yıldır kullanılan bir şey. Belki daha fazla. Hatta mazda skyactiv drive tam otomatikte işi daha da ileri götürdü. 4-5-6. Viteslerde de kilitlenme yapıyor. Sadece son viteste sınırlı kalmıyor. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 24 Ağustos 2019 Paylaş 24 Ağustos 2019 Ali Darbaz yazdı: Videoyu şimdi izledim. Bi yerde güldüm abi kusura bakma gaza kökleyince vites düşürmeye başlıyor. Sonunda 3. Vitesi düşürünce acaba 1 mi oldu diyorsun 😁 1 olacak değil ya diyorsun son vitesteyken aslında şanzıman kilitlenmiş. Gaza basınca 4’e alır. Sonra tekrar basınca 3 ve en son 2. Orada şanzıman 2’ye almıştı. Üst mesajda bahsettiğim olay. Kilitlenme benim bildiğim bu şanzımanlarda sadece son viteste vardır. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Videoyu şimdi izledim. Bi yerde güldüm abi kusura bakma gaza kökleyince vites düşürmeye başlıyor. Sonunda 3. Vitesi düşürünce acaba 1 mi oldu diyorsun 😁 1 olacak değil ya diyorsun son vitesteyken aslında şanzıman kilitlenmiş. Gaza basınca 4’e alır. Sonra tekrar basınca 3 ve en son 2. Orada şanzıman 2’ye almıştı. Üst mesajda bahsettiğim olay. Kilitlenme benim bildiğim bu şanzımanlarda sadece son viteste vardır. Arabayı en uzun kullandığım zaman o videoyu cektiğim gündür. Cağlar abi sonradan anlattı mevzuyu öğrendim. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts