Muhsin Küçüktuna 16 Mayıs 2019 Paylaş 16 Mayıs 2019 Aracımın stop ettikten sonra fanı devreye giriyor ve uzun uzun ve oldukça sesli bir şekilde çalıştıktan sonra duruyordu. Geçenlerde uzun yolda olduğum bir esnada radyatör alt hortumu patlamıştı. sorunun devridaim pompası arızasından kaynaklanması nedeni ile pompa ve hortum değişikliği yapıldı. Ancak sorun aynen devam ediyor. su eksiltme olmadığı gibi hararet göstergesi normal düzeyde. egzoz dan olumsuz bir duman atma söz konusu değil. yedek depo kapağını (orijinal) değiştirdim sonuç yine değişmedi. Özellikle bu tür sorunla karşılaşan arkadaşların bilgisine ihtiyacım var. sorun neden kaynaklanıyor acaba. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 16 Mayıs 2019 Paylaş 16 Mayıs 2019 Bence termostat arızası. Geç açıyor, siz yol alırken aracın önden aldığı rüzgarın da etkisiyle su biraz soğuyor ve siz herşey normal sanıyorsunuz. Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 17 Mayıs 2019 Paylaş 17 Mayıs 2019 (düzenlendi) Bir şekilde motor sıcak kalıyor olmalı. Önder Özcan Bey'in dediği gibi termostat arızası da olabilir. Çok sık bir şekilde düşük hızlarda kısa kısa mesafelerde kullanımdan da kaynaklanabilir. 17 Mayıs 2019 tarihinde Rıdvan Ergün tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Muhsin Küçüktuna 17 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 17 Mayıs 2019 23 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: motor nedir? 1.6 benzin/lpg Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Mayıs 2019 Paylaş 17 Mayıs 2019 fan rezistansına (beyin de derler ) baktırın 1 Yorum bağlantısı
Kuntay Yiğit 6 Haziran 2019 Paylaş 6 Haziran 2019 On 16.05.2019 at 15:22, Muhsin Küçüktuna yazdı: Aracımın stop ettikten sonra fanı devreye giriyor ve uzun uzun ve oldukça sesli bir şekilde çalıştıktan sonra duruyordu. Geçenlerde uzun yolda olduğum bir esnada radyatör alt hortumu patlamıştı. sorunun devridaim pompası arızasından kaynaklanması nedeni ile pompa ve hortum değişikliği yapıldı. Ancak sorun aynen devam ediyor. su eksiltme olmadığı gibi hararet göstergesi normal düzeyde. egzoz dan olumsuz bir duman atma söz konusu değil. yedek depo kapağını (orijinal) değiştirdim sonuç yine değişmedi. Özellikle bu tür sorunla karşılaşan arkadaşların bilgisine ihtiyacım var. sorun neden kaynaklanıyor acaba. Geçmiş olsun. Geçtiğimiz ay aracımı yıkamaya vermiştim. Yikamada motorun suyla yikanmasından sonra fan motorunun sürekli gürültü ve bir o kadar da hızlı çalışması sebebiyle servise gittim ve sorunun fan beyninden olduğunu söylediler. Servis fanın değişmesi gerektiğini fiyatının 5500-6000 TL civarında söyledi. Fiyat bu derece fahiş olunca özel servise gittim. Özel servis 1000TL ye fanın komple değişeceğini söyledi. Tabi işçilik hariç. Son olarak oto elektrikçiye gittim. Usta yoğun bir uğraş nihayetinde birlikte gittiğimi yedek parcacidan fan motorunu temin ederek sorunu 500TLye hallettik şükür. El emeğiyle dahil. Allah razı ola böyle ustalarımız da var. Şunu da ifade edeyim mondeo nun fan beyni çift motorlu ve- Volvo ile aynıymış -o sebepten de biraz pahalı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts