İçeriğe Yönlendir

2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Evren Erakçora
İlkay Başaran yazdı:

 

Ben çalışmaya gitsem oraya buzdolabı kartonunda yaşar ama maybach la gelirdim mesela :D

Bir polo çok insanın işini görür, fazlasına pek de gerek yok aslında. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Barış AÇIL

Neyse bu sefer herhangi bir ariza yasanmadigina gore Sivas yolunun bir sucunun olmadigi da aciga cikmis oldu.

Cok gunahini aldiniz garibanin :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Umut Taşlı
İlkay Başaran yazdı:

Ben çalışmaya gitsem oraya buzdolabı kartonunda yaşar ama maybach la gelirdim mesela :D

giriş paketi: yüke gelecek torklu bir sw ve a sgm şehir içi oyuncağı. iş görecek iki tanesi, bizim 2. el telefon almadığımız paraya çözülür herhalde abi.

sonraki adım da dediğin gibi memlekete köye giderken binmelik rolls-royce veya bentley :D 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Barış AÇIL yazdı:

Neyse bu sefer herhangi bir ariza yasanmadigina gore Sivas yolunun bir sucunun olmadigi da aciga cikmis oldu.

Cok gunahini aldiniz garibanin :)

Sungurmu songurmu ne kötü bir yer. Yolu bozuk trafiği çok off. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Turbo baba kasmadan ayni mi yaktı yani. Bi de beklemiş kac defa 

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Ali Darbaz yazdı:

Sungurmu songurmu ne kötü bir yer. Yolu bozuk trafiği çok off. 

Sorgun'dur o, EDS aktif edildi orada umarım dikkat etmişsinizdir.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

5.8 litre benim onun ise 6.8 litre çıktı. 
Depoyu doldururken ise 130 TL daha az ödedim. 
iki arabada 60 litre.

 

sivasa kadar ortalama ise 6.6 litre opel

6,3 litre cruze çıktı. Çoksa karışık değil oysaki.

istanbuldan ankaraya kadar 1 lt fazla yakan kalan yolda aynıya yakın yakmış ise, yine olmadı bir gariplik mevcut.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek
istanbuldan ankaraya kadar 1 lt fazla yakan kalan yolda aynıya yakın yakmış ise, yine olmadı bir gariplik mevcut.
Turbo yol boyunca basmış. Cruze ise Ankara'dan sonra basmış.
Turbo Ankara'ya kadar iki kere cruze un gelmesini beklemiş molalarda. Bu yüzden cruze Ankaraya kadar az yakmış sonra ise aynı yakmış gibi birşey , ben ya tam anladım ya da hiçbir şey anlamadım [emoji2957]
  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Yasin Şimşek yazdı:

Turbo yol boyunca basmış. Cruze ise Ankara'dan sonra basmış.
Turbo Ankara'ya kadar iki kere cruze un gelmesini beklemiş molalarda. Bu yüzden cruze Ankaraya kadar az yakmış sonra ise aynı yakmış gibi birşey , ben ya tam anladım ya da hiçbir şey anlamadım emoji2957.png


aynen öyle…

ben full klima ile geldim. 
astrada klima bozuktu

Selim Bilgin yazdı:

Turbo dediğimiz 1.6 180lik mi?


1,4 turbo 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Turbo baba kasmadan ayni mi yaktı yani. Bi de beklemiş kac defa 


yahu hacı dedimya İstanbul Ankara 130 TL fark attım babama. Üstelik benim klimada açık. 
 

Zaten Ankara Sivas hipermil bile yapmadım.. bas bas gittim.. üstelikte klima full açık… 

turbo 1.4 arabanın 6 ileri otomatik ve otobanda 6 ncı vitesse kitleniyor. 3500 devir ile ben 120 km hız yaparken , turbonun deviri 3000 bin civarı 120 yapıyor.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ali Gök yazdı:

klima bozuksa babayı cruze ye alaydın keşke yahu 


babam turboyu vermedik bana. Kaç defa istedim. 6 ileri otomatik ve 140 beygir 240 tork araba. Bırakırım Anadolu adamı. 

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

O kasa fazlaca ağır, 130luk dizeli bile çok seri değil.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Bu arada son dişlinin ağır oranlı olması herzaman az yakacağı anlamına gelmiyor. Focus, escort 5.vites 3000 devir 120 gidiyordu ama 5.vitesle 3 ya da 4 kişiyken yokuş çıkabildiğini görmedim pek. 

Yorum bağlantısı
Koray Demir
İlkay Başaran yazdı:

Focus, escort 5.vites 3000 devir 120 gidiyordu ama 5.vitesle 3 ya da 4 kişiyken yokuş çıkabildiğini görmedim pek. 

Doğrudur. Focusun IB-5 şanzıman ile en az yaktığı devir aralığı 2750-2800 rpm bandıdır. Turbosuz atmosferik klasik herhangi bir stok aracın 5. son vites 3000 devirde dik bir yokuşu çıkması normalde zaten çok zor oluyor.

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Koray Demir yazdı:

Doğrudur. Focusun IB-5 şanzıman ile en az yaktığı devir aralığı 2750-2800 rpm bandıdır. Turbosuz atmosferik klasik herhangi bir stok aracın 5. son vites 3000 devirde dik bir yokuşu çıkması normalde zaten çok zor oluyor.

Benim araba çıkıyor ama oran düşük. Focusun 4 üyle aynı oran bendeki 5.

100 km hızda 3000 devir çeviriyor.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mert Gülkokan yazdı:

turbo 3000 civarı 120 ise oldukça kötü maalesef

benim focus 1 bile 3 bin devirde 120 yapardı 4 ileri tam otomatik

1.2 tsi polo 3000 devirde 130 yapardı


Eğimsiz yolda 110km hızda 1500 devir

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Eğimsiz yolda 110km hızda 1500 devir

şanzıman var mı?

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Ali Darbaz yazdı:


yahu hacı dedimya İstanbul Ankara 130 TL fark attım babama. Üstelik benim klimada açık. 
 

Zaten Ankara Sivas hipermil bile yapmadım.. bas bas gittim.. üstelikte klima full açık… 

turbo 1.4 arabanın 6 ileri otomatik ve otobanda 6 ncı vitesse kitleniyor. 3500 devir ile ben 120 km hız yaparken , turbonun deviri 3000 bin civarı 120 yapıyor.

koskoca pikap bile 3000 devirde 150 civarı gidiyor . iyi değilmiş bu opelin devir hız oranı

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

 

bu da bir garip anlatıyor, çok iyi oranlı falan diyor, sanırım hemşerin aynı zamanda

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Ali Darbaz yazdı:


yahu hacı dedimya İstanbul Ankara 130 TL fark attım babama. Üstelik benim klimada açık. 
 

Zaten Ankara Sivas hipermil bile yapmadım.. bas bas gittim.. üstelikte klima full açık… 

turbo 1.4 arabanın 6 ileri otomatik ve otobanda 6 ncı vitesse kitleniyor. 3500 devir ile ben 120 km hız yaparken , turbonun deviri 3000 bin civarı 120 yapıyor.

 

Bundan emin misin, çok garip geldi turbo araba için

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...