Uğur Orşen 5 Haziran 2019 Paylaş 5 Haziran 2019 Arkadaşlar aracım 2005 1.6 benzin/lpg li c4 bugün aracımla yola çıkacaktım 10-15 dk sonra hararetin 4 çizgiye çıktığını gördüm normal diye yola devam ettim tabi bu arada fan çalışıyordu.sonra 5 dk sonra 6 çizgi oldu hararet ikaz verdi ve hemen kenara çekip stop ettim aracı fan çalışmaya devam ediyordu.Biraz bekledikten sonra çalıştırdım giderken dikkat ettim 90 km hız ile gittiğim halde hararet 4 çizgi 5 çizgi arasında gidip duruyodu 10 dk sonra tekrar 6 çizgi oldu eve yakın biryere park edip stop ettim.fan'a baktığımda çalıştığını gördüm.biraz bekledikten sonra tekrar marşa bastım fakat bu sefer araba marş basmadı hatta bilgi ekranındaki tarih bile 2003 yılına döndü heralde busefer akü bitti.Bu şekilde park halinde bıraktım aracımı bayram olduğu için tamirciye götüremedim.Sizce arıza nedendir yardımcı olurmusunuz. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 5 Haziran 2019 Paylaş 5 Haziran 2019 Geçmiş olsun, hararet durumunda yol kenarına çekip rolentide beklemek gerekiyor diye biliyorum, devirdaim devam etsin diye. Km kaç? Devirdaim motoru ne zaman değişti. Yorum bağlantısı
Onur Bulut 5 Haziran 2019 Paylaş 5 Haziran 2019 Su seviyesi ne durumda ? Rölantide bekleyin aracı stop etmeyin. Yorum bağlantısı
Uğur Orşen 5 Haziran 2019 Yazar Paylaş 5 Haziran 2019 Teşekkür ederim.Bende öyle biliyordum fakat araç bilgi ekranında engine stop falan yazınca hemen kenarı çekip aracı stop ettim.aracım 210.000 km de devirdaim pompasını bilmiyorum nezaman değiştiğini ben aracı 204.000 km de aldım 1 sene oldu alalı.Ben bir iki yeri aradım biraz önce hararet müşürü yada termostad arıza yapmış olabilir diyolar belkide ikiside diyolar.Cuma günü tamire götürücem bakalım inşallah büyük bir sorun yoktur. Onur bey suya baktım ben kışın bakıma sokmuştum antifiriz yeni yani motor soğuduktan sonra baktım eksilme yok antifirizde. Yorum bağlantısı
Onur Bulut 5 Haziran 2019 Paylaş 5 Haziran 2019 Bu şekilde kullanmak maliyeti arttırabilir.Hararete bağlı contayı yakabilir veya tahrip edebilirsiniz.Su seviyesini kontrol edin.Ve gerekirse aracı çekici ile götürün. Yorum bağlantısı
Uğur Orşen 5 Haziran 2019 Yazar Paylaş 5 Haziran 2019 Evet doğru söylüyosunuz bende öyle düşünüyorum sanayi çalışmaya başlasın bi göstereyim inşallah büyük bir sorun yoktur. Yorum bağlantısı
Onur Bulut 5 Haziran 2019 Paylaş 5 Haziran 2019 Şimdi, Uğur Orşen yazdı: Evet doğru söylüyosunuz bende öyle düşünüyorum sanayi çalışmaya başlasın bi göstereyim inşallah büyük bir sorun yoktur. Geçmiş olsun tekrardan sonucu tekrardan buradan yazarsınız. Yorum bağlantısı
Uğur Orşen 5 Haziran 2019 Yazar Paylaş 5 Haziran 2019 Teşekkür ederim tamirden sonra buradan yazarım Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Haziran 2019 Paylaş 5 Haziran 2019 Akü bitmiş o ayrı ama, suyunu kontrol ettiniz mi? Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 5 Haziran 2019 Paylaş 5 Haziran 2019 Triger değişimi 90 bin ise 180 binde değişmiş olmalı, değişmemişse ondan yapmış olabilir, kanatları aşıniyor ve performansı düşüyor diyorlar. Yorum bağlantısı
Uğur Orşen 5 Haziran 2019 Yazar Paylaş 5 Haziran 2019 Ahmet bey Tirigeri 205.000 km değiştirdim daha 5000 km yaptım.sani bey su yok antifiriz var acaba antifiriz olduğu için olabilirmi hararet ben bu konularda biraz bilgisizim kusura bakmayın Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 5 Haziran 2019 Paylaş 5 Haziran 2019 (düzenlendi) 1 saat önce, Uğur Orşen yazdı: Ahmet bey Tirigeri 205.000 km değiştirdim daha 5000 km yaptım.sani bey su yok antifiriz var acaba antifiriz olduğu için olabilirmi hararet ben bu konularda biraz bilgisizim kusura bakmayın Yaz kis antifiriz olmasi gerekir zaten aracta. Antifiriz donma noktasini dusurur, kaynama noktasini yukseltir. Karisim orani onemlidir ama degistiren usta ayarlamistir zaten onu. Dedikleri gibi buyuk ihtimal ya hararet musuru ya da termostattandir. Baska sebepler de olabilir ama ilk once bunlara bakilir bu durumlarda 5 Haziran 2019 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 5 Haziran 2019 Paylaş 5 Haziran 2019 Benim kastettiğim ikinci triger değişiminde devirdaim de değişir, değişmedi ise ondan yapabilir. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Haziran 2019 Paylaş 6 Haziran 2019 Ben devirdaimden şüpheleniyorum. Su seviyesi tamammış, bu durumda devirdaim edemiyor gibi. Yorum bağlantısı
Ferhat Yavuz 8 Haziran 2019 Paylaş 8 Haziran 2019 Çalışan arabayı fazla kurcalamak iyi gelmiyor gibi.Yağ suyu değiştir devam et.Nissan aracımda bujileri değiştirdim bakımını yaptırdım araba hoplamaya zıplamaya başladı şundan bundan derken bobin kablo vs 1 ay ve 1.000 tl para verdik durduk yere,407 aracımda trigeri yaştan değiştireyim dedim km ye daha varda ne olur ne olmaz ondada bi ayarsızlık yakıt tüketimi artması falan derken baya bi uğraştık,hiç unutmam peder bey 2000 yılında escort u bakıma soktu tatile gidicez aman ne olur ne olmaz değiştirelim ne varsa diye triger bütün kayışlar buji filtre yağ klima bakımı vs. sonra Muğla sakar rampasında 3 günlük v kayışı koptu , klima bozuldu tatilimiz rezil oldu.Değiştirsen bir dert değiştirmesen bir dert.Benim alt komşu arabayı alır 3 sene biner sadece yakıt alır ve öylece satar ''1 kere yağ değiştirmedim hayatım boyunca,dokundumu bozulur bu meret '' der haklı gibime gelmeye başladı artık önceden gamsız herif derdim ☺️ Yorum bağlantısı
Uğur Orşen 8 Haziran 2019 Yazar Paylaş 8 Haziran 2019 Arkadaşlar arabamı bugün tamirciye götürdüm sonuç devirdaim pompası ve termostat değişti test etmek içinde uzun bi yol yaptım 200 km kadar maaşallah sıkıntı bitti.Fakat usta devirdaim pompasını değiştirirken antifiriz boşaldı su koydu ben tekrar antifiriz koysammı araca acaba. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 8 Haziran 2019 Paylaş 8 Haziran 2019 Keşke fotoğraf çekseydiniz, merak ettim ne haldeymiş. Kesinlikle antifriz koyun, su ile kullanmak korozyona sebep olur. Yorum bağlantısı
Uğur Orşen 9 Haziran 2019 Yazar Paylaş 9 Haziran 2019 Antifiriz koyucam ozaman sıkıntı yaşamak istemiyorum arabamı seviyorum Yorum bağlantısı
Recommended Posts