Bekir Çelik 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 Yoldayim. Debriyaj bosa cikti saga cektim durdum. Konyaya yolum Eminlik giselerindeyim. Ulukisla civari. Yola devamedecek bir care var mi? Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 Yoldayim. Debriyaj bosa cikti saga cektim durdum. Konyaya yolum Eminlik giselerindeyim. Ulukisla civari. Yola devamedecek bir care var mi?Hidrolik seviyesini kontrol eder misiniz? 1 Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 9 Haziran 2019 Yazar Paylaş 9 Haziran 2019 2 dakika önce, Furkan Bakırel yazdı: 6 dakika önce, Bekir Çelik yazdı: Yoldayim. Debriyaj bosa cikti saga cektim durdum. Konyaya yolum Eminlik giselerindeyim. Ulukisla civari. Yola devamedecek bir care var mi? Hidrolik seviyesini kontrol eder misiniz? Minimumun altina inmis Yorum bağlantısı
Halit Demir 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 Stop haldeyken 1. Vitese takin debriyaja basip calistirin vites degistirmeden ilerleyebilirsiniz 2 1 Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 Debriyaj merkezi boşalmış olmalı. Debriyajı pompalayı bi deneyin. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 Minimumun altina inmisMerkez bozulmuş muhtemelen bu şekilde ilerlemesi bir hayli güç, geçmiş olsun. 1 Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 9 Haziran 2019 Yazar Paylaş 9 Haziran 2019 Biri attım ilerliyorum debriyaj hidroliği petrolde tamamlarsam acaba sorun düzelir mi ona göre duracağım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 merkez kaçırıyor ise bir süre sonra aynısı olacak maalesef. gidilecek mesafe nedir 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 yol eğimini şartını bilmiyorum ama zaruri bir durum var. fren yağı alınır birkaç kutu bagaja atılır, 4. viteste sabit sürat korunarak gidilebilir. merkez kaçırdıkça fren yağı lambası yandıkça durup hazne doldurulur. fren yağı biterse fren tutmaz amaan dikkat. kasko varsa çekici talep edilebilir. kaçağın yerini de bilmiyoruz tabii, debriyaja basmadıkça kaçırmayabilir de yol boyunca. azami dikkatli sürüş lazım 1 Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 9 Haziran 2019 Yazar Paylaş 9 Haziran 2019 Yağ lambası hiç yakmadı debriyaj ile fren ayrı sanırım Honda jazz 2004 manuel sadece debriyaj yağı seviyesi minimumun altında. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 (düzenlendi) 2 ayrı hazne var ise ayrıdır, bu iyi freni etkilemez 9 Haziran 2019 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 9 Haziran 2019 Yazar Paylaş 9 Haziran 2019 İlk petrolde duralım bakalım yag ekleyince İnşallah düzelir Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 debriyaj olmadan da vitesi değiştirmek mümkün yeterki deviri eşitleyebilin. kolay şey değil ama debriyaj yayları kırılan kia pregio panel van ile 30 km gidip debriyaj değiştirtmiştim zamanında. yani deviri arttırın, sonra gazı yavaştan azaltırken elinizle ikinci vitese geçirmek üzere bakı uygulayın. bir yerde sertte olsa vitesi geçirebilirsiniz. vites küçültürken de aynı. yeterki yeteri kadar yavaşlamış olsun motor hızı. 1 1 Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 9 Haziran 2019 Paylaş 9 Haziran 2019 Aynı durum babamın aracında oldu. Trafik sakinken aracı 2 vitese takip çalıştırdım biraz sallandı sonra yürüdü sanayiye kadar öyle gittim dükkanın önünde devir düşürmem boşa attım debriyaja basmışım gibi vites degisti 1 1 Yorum bağlantısı
Bekir Çelik 16 Haziran 2019 Yazar Paylaş 16 Haziran 2019 Eminlik gişelerinden sonra sanırım bir 20 km rampa yukarı gittim 1. viteste. Aşağı doğru ivmelenince 5'e atıp bir süre ilerledim. Ereğli'de BP'ye girip hidrolik aldım koydum pompaladım ama şişmedi debriyaj. Tekrar yola çıktım 200 km'yi bitirdim 5. vitesle. Sadece Ereğli ve Karapınar merkezde 1-2 trafik ışığına yakalandım, durmak zorunda kaldım. Ertesi gün sanayiye gittim. Üst merkez körüğü patlamış, tamiri yapıldı, 70 TL'ye patladı. Bunu da öğrenmiş olduk. Teşekkür ederim yardımlarınız ve ilginiz için abiler. 2 Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 17 Haziran 2019 Paylaş 17 Haziran 2019 15 saat önce, Bekir Çelik yazdı: Eminlik gişelerinden sonra sanırım bir 20 km rampa yukarı gittim 1. viteste. Aşağı doğru ivmelenince 5'e atıp bir süre ilerledim. Ereğli'de BP'ye girip hidrolik aldım koydum pompaladım ama şişmedi debriyaj. Tekrar yola çıktım 200 km'yi bitirdim 5. vitesle. Sadece Ereğli ve Karapınar merkezde 1-2 trafik ışığına yakalandım, durmak zorunda kaldım. Ertesi gün sanayiye gittim. Üst merkez körüğü patlamış, tamiri yapıldı, 70 TL'ye patladı. Bunu da öğrenmiş olduk. Teşekkür ederim yardımlarınız ve ilginiz için abiler. Geçmiş olsun. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts