Serkan şahinoğlu 27 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 27 Temmuz 2019 Mustafa YILDIRIM yazdı: Ateşleme modülünü de değiştirmişsiniz, ısı sensörü yok diye biliyorum ama aklıma ateşleme modülüne motor sıcakken enerji geliyor mu bakmak lazım. Bir ihtimal ateşleme modülüne 12V gönderen rölede sıkıntı varsa ısınınca elektriği kesiyor olabilir. Abi o roleyi nerde bulurum. İptalini veya düz elektrik verme gibi birşeyler yapma şansım var mı + olarak hararet,fan muşurları yaparmı bunu yapma şansı varmıdır ve emme manifold arkasında bi soket var o da yapma şansı var mı. Kafayı yedirtecek abi bana ya Yorum bağlantısı
Mustafa YILDIRIM 27 Temmuz 2019 Paylaş 27 Temmuz 2019 (düzenlendi) Kendi aracım enjeksiyon lu karbüratörlü araçlarda ki elektrik tesisatını bilmiyorum. Hararet ve fan müdüründen yapmaz. Ateşleme ile ilgili elektrik tesisatını Elektronik bilginiz yoksa iyi bir elektrikçiye baktırısanız daha iyi olur. Arızayı çözmeye çalışırken başka bir arızaya neden olmayın. 27 Temmuz 2019 tarihinde Mustafa YILDIRIM tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ömer Kar 14 Kasım 2019 Paylaş 14 Kasım 2019 Serkan şahinoğlu yazdı: Araba vitese verince (vurdurunca) çalışıyor. Ateşleme var, marş ile ateşleme yok. Aşırı derece araba ısındığı zaman söndürüp arkasından hemen marş vurunca araba çalışıyor. Bu tür sorunlar genelde marş motoru yada akü arızasından kaynaklanır. İşinin ehli bir elektrikçi marş anında akü gerilimini ölçüp yorumda bulunmalı. Arızalı akü de akım olması gerektiğinden fazla düşer diğer aksamlara yetişemez, veya marş motorunda problem vardır marş anında çok fazla akım çekiyordur akü yine diğer aksamlara yetiştiremiyordur. Sıcak motorun mekaniği nispeten daha kolay hareket eder marş motoruna daha az yük biner daha az akım çeker, soğuk motorda ise tam tersi durum oluşur. İşinin ehli bir elekrikçi bunu ölçerek anlayabilir tabi işinin ehliden kastım marş anında aküde kaç volt kalması, görmesi gerektiğini bilen ustadır. Serkan şahinoğlu yazdı: Yorum bağlantısı
Recommended Posts