Çağatay Kılınç 29 Haziran 2019 Paylaş 29 Haziran 2019 Merhaba sayın üyeler...Aracımda rölantide ya da gaza basmadan viteste ilerlerken ltf değeri 7 ile 15 arasında stf ise 0.75 0.80 sabit kalıyor. O anda gaza ani yüklenirsem ltf 0 a yaklaşıyor ve -5 +5 arasında gidiyor. Bu arada stf ise sürekli değişken artı ve ekside. Diyelim 90la gidiyorum ayağımı gazdan çektim motor kompresyona binince yol bilgisayarı 0 tüketimde ya da 2 3 lt tüketimde anlık iken ltf tekrar 7 ile 15 arasında stf yine 0.75 0.80 arasında sabit. Ani gazlarda tama yakın gazlarda ya daa yarım gazlarda ltf değerleri de güzel artı eksi 5 arasında hemen hemen sürekli. Bu değerler için ne söylenebilir? Yorum bağlantısı
Talat Tekin 29 Haziran 2019 Paylaş 29 Haziran 2019 çok şey söylenirAraç lpgli mi dizel mi hybrid mi.modeli ne..soğuk motorda mı bu değerler görünüyorturbo var mı Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 29 Haziran 2019 Yazar Paylaş 29 Haziran 2019 Talat Tekin yazdı: çok şey söylenir Araç lpgli mi dizel mi hybrid mi. modeli ne.. soğuk motorda mı bu değerler görünüyor turbo var mı 2004 focus lpg otomatik vites sıcak motor turbo yok. Yorum bağlantısı
Talat Tekin 30 Haziran 2019 Paylaş 30 Haziran 2019 fakir karşımda araç lpg az geliyor. ltft stft toplamı ortalama - +5 civarı oynamalı lpg de. Bu Aralık ne kadar açılırsa performans düşer. çekiş azalır katalitik ısısı motor iç ısısı artar sorunlar hızla başgösterir Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 30 Haziran 2019 Yazar Paylaş 30 Haziran 2019 Aslında bir süre önce de baktığımda rölantide de sürüşte de iyiydi değerler. 2 3 gün önce lpg bitti benzinde 30 40 km kullandım sonrasında mı böyle oldu bilmiyorum. Benzinde kullanıp lpg aldım 100 km uzun yola gittim 1 buçuk saat kadar durdum sonra aracı çalıştırayım dedim anında marş alan araç birkaç saniye marş basmak zorunda kalıyor ondan beridir. Sıcak motorda bu süre daha kısa ama ilk çalıştırmada birkaç saniye afallamış gibi çalışıyor düzeliyor . Yorum bağlantısı
Talat Tekin 30 Haziran 2019 Paylaş 30 Haziran 2019 aracın beyni nasıl sıfırlanır fordda bilmiyorum. akü kutup başını bir kaç saat söküp taktıktan sonra belki sıfırlar. daha sonra lpg sigortası sökün araç lpg hiç geçmesin 100 km kadar benzinde sürün değerleri kontrol edin. hala sapma fazla ise mor hava alıyor olabilir vs vs Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 30 Haziran 2019 Yazar Paylaş 30 Haziran 2019 Talat Tekin yazdı: aracın beyni nasıl sıfırlanır fordda bilmiyorum. akü kutup başını bir kaç saat söküp taktıktan sonra belki sıfırlar. daha sonra lpg sigortası sökün araç lpg hiç geçmesin 100 km kadar benzinde sürün değerleri kontrol edin. hala sapma fazla ise mor hava alıyor olabilir vs vs Lpg cim kışın forscan programı ile benzin tüketimini kalibre etti fabrika verilerine döndürdü aslında daha sonra kalibre etti lpg ayarını.Aklıma dediğiniz yöntem de geldi onu deneme niyetindeyim şimdi. Regülatör diyaframını değiştirmiştim acaba gaz mı kaçırıyor hala manifolda. Benzinde kullanıp tekrar bakayım duruma bakalım. Balata spreyi ile üst kapak hortum bağlantılarına sıktım hava alıyor mu diye ama motor çalışması stabildi. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 30 Haziran 2019 Paylaş 30 Haziran 2019 Benim bildigim +5 -5 degerleri arasi en iyi olan.. Ama bu degerleri tutturmak bayagi zor.. Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 30 Haziran 2019 Yazar Paylaş 30 Haziran 2019 Alpay Sumer yazdı: Benim bildigim +5 -5 degerleri arasi en iyi olan.. Ama bu degerleri tutturmak bayagi zor.. Sıkıntı rölantide alpay bey... tam gazda veya bir miktar gazda ltf değeri bu değerler arasında. Bir sitede rölantide fakir karışım değerleri varsa vakum kaçağı hava alma durumları olduğunda olur diye okudum. Balata spreyi sıkarak motorun çalışmasına bakılır elimde balata spreyi bitti ama yağsız kontak sprey var onunla deneyecem bir de motorun belli yerlerine sıkarak. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 30 Haziran 2019 Paylaş 30 Haziran 2019 Motorun belirli yerlerine Sprey sıkarak demissiniz ama kastettiginiz nereler? kontak spreyini de bence kullanmayin. Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 30 Haziran 2019 Yazar Paylaş 30 Haziran 2019 Alpay Sumer yazdı: Motorun belirli yerlerine Sprey sıkarak demissiniz ama kastettiginiz nereler? kontak spreyini de bence kullanmayin. Hava hortumları, manifold conta birleşim kısımları hava alabilecek kısımlar... Balata spreyi yerine denenemez mi sizce başka nasıl kontrol edebilirim? Yorum bağlantısı
Recommended Posts