Koray Demir 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Evren Erakçora yazdı: Bir hafta kayınpederin torosla dolaştım , öğrenciler bile bir acayip bakıyordu. Sağdan sağdan gidiyorum ,korna çalıyor vatandaş, ilginç bir toplumuz. Önce saygı. Şu temel davranış biçimini öğretebilirsek eminim her şey iyiye gidecektir bizde uçak yere değdiği an sonuç bellidir 😀 4 Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 İnsanımız passatta ki tekerlekli buzdolabı tasarımını ve polo daki yürüyen küçük derin dondurucu tipini seviyor. Ayrıca kokpitin düz kalas hali de ilgi çekiyor. Önünde de Volkswagen amblemi oldu mu tam statü abidesi. Ama hakkını yemeyeyim Ford a göre yarım tık daha sağlam 😀😀 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Eğitim yetersiz ve kötü yine aileler sorumsuz parayı bastırarak çocuk büyütülmüyor büyüse de doyumsuz oluyor. Sahip olduğun araç ile toplumsal statün belirleniyorsa çok yazık... Genelde aşağılık kompleksinden kaynaklı ezilmişlik ve sosyal saygınlık görme egosu yatıyor altında. Yani VW sahiplerini ezik, egitimsiz, cahil, kendini ispatlama cabasi olan, hicbirseyden anlamayip VW si ile gosteris yapan toplumdaki yerini Sari Mercedesteki Bayram gibi gostermeye calisan insanlar olarak mi gormeliyiz? 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Metin Akbal yazdı: Yani VW sahiplerini ezik, egitimsiz, cahil, kendini ispatlama cabasi olan, hicbirseyden anlamayip VW si ile gosteris yapan toplumdaki yerini Sari Mercedesteki Bayram gibi gostermeye calisan insanlar olarak mi gormeliyiz? Olaya bu açıdan değil de biraz geniş baksak kendi aracımızı bile kendimiz üretiriz 😊 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Olaya bu açıdan değil de biraz geniş baksak kendi aracımızı bile kendimiz üretiriz [emoji4]Valla telefon ekranindan bu kadar anlayabildim. Bir dahakine 20" bilgisayardan daha genis aciyla bakarim Ulkede Fenerliler ve Antifenerliler oldugu gibi VAG cilar ve AntiVAGcilar mevcut. Ben VAG gecmisi olan biriyim, Opel servis hizmetlerinden de cok memnun kaldim (ornek sag stop 2 kere som stop 1 kere garantiden degisti, baska bir arkadasimin 20k km de disk balata garantiden degisti vs) ama hala VAG grubuna gecmek istiyorum. Daha az paraya daha cok donanim sahibi oldugum halde degisik bir haz bu. Farkli bir keyif. Cidden tarifi zor. Bana bunu ne servis, ne Doguş ne donanim ne de amblem kazandirdi. Sahip olmak istedigim statu VW statusu de degil, olmak isteyen buyursun olsun.VW gecmisim olmasa belki bende AntiVAG ci olurdum 1 2 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Metin Akbal yazdı: Yani VW sahiplerini ezik, egitimsiz, cahil, kendini ispatlama cabasi olan, hicbirseyden anlamayip VW si ile gosteris yapan toplumdaki yerini Sari Mercedesteki Bayram gibi gostermeye calisan insanlar olarak mi gormeliyiz? Bunun vw sahibi olmayla alakası yok. Şimdiki bir takım genç tayfa aç karın guruldaması gibi ses çıkaran egzos seslerini seviyor. Bi tane vardı dün gece. Gur gur o yana gur gur bu yana gitti geldi. Ne uyuttu ne huzur verdi. Vites geçişlerinden ya vw grubu yada bmw idi araba. Nesil bu yöne doğru kayıyor. Kendi duygularını bastırma adına çevresini hiç önemsemiyor. Belki bu tarzı sevenler genellikle vw bmw bindiği için bizde de böyle ön yargı oluşabiliyor. 3 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Valla nesil Hondaci su an VW vututu yapmiyor ki [emoji16] 2 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 VAG ikinci eldeki başarısı yüzünden çok seviliyor ülkemizde. Tersten gidelim, çok sevildiği için ikinci elde başarılı. Araçlarının hepsi yalıtım konusunda, en yakın rakiplerinden bir tık iyi. Bizim insanımız seviyor sessizliği. Mesela Ford markasında ince detaylar bulamazsınız, Vag’da bulursunuz. Vag’da huzur vardır, o huzurun bedeli de bir o kadar pahalıdır.(bkz Dsg)Ford’da huzur yoktur, binicisini rahat ettirmez, ayık tutar hep. (Mondeo hariç)Polo ve Fiesta için konuşalım,Polonun Dizel motoru yüksek devirde çok güçlü, Fiestanın Dizeli ise düşük devirde çok akıcı, sanki hiç turbosu yok, atmosferik gibi, akıyor araç fakat, dipgaz yaptığımızda gitmiyor Polo gibi.Detaylara girdikçe huzuru seven adam Poloya aşık olabilir, Fiestadan nefret edebilir. Hepsini kullanmış biri olarak, Fiestadan sonra Polo ile hep geçtiğim virajlı ve dağlık yolda az daha şarampole uçuyordum.Fiestadaki o kontrol hissi yok. Yoldan bihaber gidiyor Polo. Şimdi bu araç, ağzıyla kuş tutsa benim için tercih sebebi değildir. Varsın ses yalıtımı kötü olsun, aracın içinde uyumuyorum sonuçta. Emmi yukarıda özetlemiş [emoji1376]Tamamen kriter ve tercih meselesi araç satın almak. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Hepsini kullanmış biri olarak, Fiestadan sonra Polo ile hep geçtiğim virajlı ve dağlık yolda az daha şarampole uçuyordum.Fiestadaki o kontrol hissi yok. Yoldan bihaber gidiyor Polo.Bizim sürücülüğümüze yetecek kadar yolu çevremizdeki çoğu araç tutuyor aslında. Sadece alışkanlıklar diyorum ben. Fiesta ile polonun karakteri farklıdır. Poloya fiesta gibi davranınca saçmalayabilir. Adanaya gelirken Kemalin poloyu ben kullandım. Yol tutuşunu da gayet yeterli buldum şahsen. 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Bizim sürücülüğümüze yetecek kadar yolu çevremizdeki çoğu araç tutuyor aslında. Sadece alışkanlıklar diyorum ben. Fiesta ile polonun karakteri farklıdır. Poloya fiesta gibi davranınca saçmalayabilir. Adanaya gelirken Kemalin poloyu ben kullandım. Yol tutuşunu da gayet yeterli buldum şahsen. Yeni kasa Vag araçları, eski fordlar gibi sert karakterde. Benim kullandığım 2012 1.6 TDI idi. Örneğin;B6 Passat ile B8 arasında çok fark var süspansiyon konusunda.B8 daha sert, dolayısıyla yol tutuşu daha iyi. B6 ise uçan halı gibi, B8 de o konfor yok. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Valla ben ikinci el aldıgım tiguan ile mutluyum. Ama sıfırını bu gunun sartlarıyla almazdım. Kaldı ki, baz donanım, manuel klıma ama iyi ses sistemi yeterdi bana. Passat icin de aynı fikrim. O paryı verince 10 yasından kucuk mercedes arabalar var e segment. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Celal Aydın yazdı: Efsane reklamdı bu. Ve gerçekten efsane motordu 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2019 (düzenlendi) Benim için araba endüstrisi ve bilinç demek amerika demek. Refah seviyesi yüksek ve binlerce mil yapan araçların olduğu pazar. Donanım da çok önemli. Güvenlik desen zaten kriterler çok zorlu. Gelelim amerikalılar 2018’de mid size sınıfta neleri tercih etmiş. 1-toyota camry 2-honda accord 3-kia optima 4-hyundai sonata 5-mazda 6 6-nissan altima 7-ford fusion 8-subaru legayc 9-vw passat 10-buick regal 11-chevrolet malibu Fiyat konusuna gelince. Baz donanımda en pahalısı passat. Dolu paketlerde ise en ucuzu passat. Passat’ın ses yalıtımı, iç malzeme kalitesi ve dış görünüşünü ben de seviyorum. Ama kesinlikle daha konforlu, daha güvenli ve daha sağlam diyemem. Daha dayanıklı diyemem. Amerikan halkı da dememiş zaten. Ülkemizde çok çok az bir kesim passat’ın bu olumlu yönlerini bilerek severek alıyor. Çok büyük kısmı gösteriş merakından alıyor. Passat alan kişi mondeo’ya “yaa ford yaa alınmaz o” diye bakıyor. Yani aslında passat’a mercedes gözüyle bakıyor. Ülke potansiyeli beli. Halkımızın bilinç düzeyi belli. Durumumuz yönetilme şeklimiz ve yaptıklarımız belli. Ortalamanın altındaki bu halkın seçtiği arabaya da güvenmiyorum yüzden. Bu halkın seçtiği araba doğru araçtır diyemem. O zaman bu halkın seçtiği siyasiler de doğru demek zorunda kalırım 😁 4 Ağustos 2019 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Iste sonuc su ki Passat a o para verilir mi diyen kesim kadar Ford yaa Ford alinir mi diyen kesim de var Amerika kendi araclarini tercih etmemis mesela bununda sebebi vardir. 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Benim için araba endüstrisi ve bilinç demek amerika demek. Refah seviyesi yüksek ve binlerce mil yapan araçların olduğu pazar. Donanım da çok önemli. Güvenlik desen zaten kriterler çok zorlu. Gelelim amerikalılar 2018’de mid size sınıfta neleri tercih etmiş. 1-toyota camry 2-honda accord 3-kia optima 4-hyundai sonata 5-mazda 6 6-nissan altima 7-subaru legayc 8-vw passat 9-buick regal 10-chevrolet malibu Fiyat konusuna gelince. Baz donanımda en pahalısı passat. Dolu paketlerde ise en ucuzu passat. Passat’ın ses yalıtımı, iç malzeme kalitesi ve dış görünüşünü ben de seviyorum. Ama kesinlikle daha konforlu, daha güvenli ve daha sağlam diyemem. Daha dayanıklı diyemem. Amerikan halkı da dememiş zaten. Ülkemizde çok çok az bir kesim passat’ın bu olumlu yönlerini bilerek severek alıyor. Çok büyük kısmı gösteriş merakından alıyor. Passat alan kişi mondeo’ya “yaa ford yaa alınmaz o” diye bakıyor. Yani aslında passat’a mercedes gözüyle bakıyor. Ülke potansiyeli beli. Halkımızın bilinç düzeyi belli. Durumumuz yönetilme şeklimiz ve yaptıklarımız belli. Ortalamanın altındaki bu halkın seçtiği arabaya da güvenmiyorum yüzden. Bu halkın seçtiği araba doğru araçtır diyemem. O zaman bu halkın seçtiği siyasiler de doğru demek zorunda kalırım [emoji16]ABD bambaşka bir dünya, Avrupa'yı referans almak lazım. Yorum bağlantısı
Koray Demir 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Metin Akbal yazdı: Valla telefon ekranindan bu kadar anlayabildim. Bir dahakine 20" bilgisayardan daha genis aciyla bakarim Ulkede Fenerliler ve Antifenerliler oldugu gibi VAG cilar ve AntiVAGcilar mevcut. Ben VAG gecmisi olan biriyim, Opel servis hizmetlerinden de cok memnun kaldim (ornek sag stop 2 kere som stop 1 kere garantiden degisti, baska bir arkadasimin 20k km de disk balata garantiden degisti vs) ama hala VAG grubuna gecmek istiyorum. Daha az paraya daha cok donanim sahibi oldugum halde degisik bir haz bu. Farkli bir keyif. Cidden tarifi zor. Bana bunu ne servis, ne Doguş ne donanim ne de amblem kazandirdi. Sahip olmak istedigim statu VW statusu de degil, olmak isteyen buyursun olsun. VW gecmisim olmasa belki bende AntiVAG ci olurdum Eğitim diyorum bilinç vs. 😇. Somut örneği şu şekilde oluyor, mesele araç fanatizmi değil 😀 1 1 Yorum bağlantısı
Serkan Maden 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Benim için araba endüstrisi ve bilinç demek amerika demek. Refah seviyesi yüksek ve binlerce mil yapan araçların olduğu pazar. Donanım da çok önemli. Güvenlik desen zaten kriterler çok zorlu. Gelelim amerikalılar 2018’de mid size sınıfta neleri tercih etmiş. 1-toyota camry 2-honda accord 3-kia optima 4-hyundai sonata 5-mazda 6 6-nissan altima 7-subaru legayc 8-vw passat 9-buick regal 10-chevrolet Bu listedeki araçların passat dışındaki hiç biri bizim ulkemiz icin mantikli değil. Hepsi yüksek hacimli motoru olan araçlar. Çoğu burada yok olanda hacimden dolayı satılmaz zaten. Listede mondeo da yokmuş passat mantıklı bu durumda. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Eğitim diyorum bilinç vs. [emoji56]. Somut örneği şu şekilde oluyor, mesele araç fanatizmi değil [emoji3] Videoyu ve bu mesaji ilk yukarda gorseydim o zaman anlasmamiz daha kolay olacakti ustad [emoji4] 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Metin Akbal yazdı: Valla nesil Hondaci su an VW vututu yapmiyor ki Bizimkiler zengin bebesi. Seat bile yok burada. Golf A3 F30 tayfası. Vututu sesi benim kulağımı tırmalamıyor. Vw grupta akrapoviç çok itici. Gur gur gur... 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 4 Ağustos 2019 Paylaş 4 Ağustos 2019 Yıllardır bu konu konuşulur durur, bir sonuç çıktığını hatırlamıyorum. 2011'de Jetta'yı aldığımda Focus da araba mı demiştim, 2014'te gittim tekrar Focus aldım. Bu işin fanatizmi olmaz, tüm markaların bir karakteri var, her çıkan kasa aynı olmuyor. İhtiyaca ve bütçeye göre seçip almak lazım. Ford'un Mondeo'yu da Türkiye'de satmamak için özel gayret sarfettiğini düşünüyorum ayrıca. 4 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2019 Serkan Maden yazdı: Bu listedeki araçların passat dışındaki hiç biri bizim ulkemiz icin mantikli değil. Hepsi yüksek hacimli motoru olan araçlar. Çoğu burada yok olanda hacimden dolayı satılmaz zaten. Listede mondeo da yokmuş passat mantıklı bu durumda. Fusion. Eklemeyi unuttum. Mondeo demek. Passat Amerika 2.0 turbo motorla satışta. 1.4 yok zaten diyorum ya, amerikalı 2 litreden küçük araba almaz. Önemli olan güç değil. Diğer saydığım modeller passattan daha güçsüz bakın. Hele 2.0 ve 2.5 motorlular. Ama adamlar ona rağmen büyük hacim seçiyor. Çünkü küçük motor yüksek km yapmaz. Daha kırılgandır dayanıksızdır. Yorum bağlantısı
Recommended Posts