İçeriğe Yönlendir

Citroen C5 2006 - 3000 Devri Geçmiyor


Samet Tekeli

Recommended Posts

Emre Şimşek
Samet Tekeli yazdı:

Cok şükür haletirdim ben o işten 2 3 gün ugraşıldı ama sıkıntının kaynağını bulduk biraz zor oldu ama degdi kayseride hasan usta halletti sağolsun 

Nasıl halletti, geçmiş olsun

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Zafer Osmanoğlu
(düzenlendi)

Samet Tekeli bey sorunun kaynağı neydi, bizlerede yardımcı olması bakımından yazarmısınız. Benim araçta halen aynı sorun devam ediyor. Birde bu ustanın yeri nerede nasıl bulabiliriz.

tarihinde Zafer Osmanoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Samet Tekeli

Zafer Osmanoglu kayseride hasan usta yapmıştı sigorta kutusu arızalı oldugunu söyledi turbo valfine nerji az geldiginden dolayı wastegate tam cekiyor bu yüzdende turbo acmıyor dendi ben neler denedim olmadı 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Zafer Osmanoğlu

Samet Tekeli bey sorunun kaynağı neydi, bizlerede yardımcı olması bakımından yazarmısınız. Benim araçta halen aynı sorun devam ediyor.

Bilgilendirme için teşekkür ederim

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Zafer Osmanoğlu
(düzenlendi)

Arkadaşlar 2006 model Citroen C5 aracımın sağ ön amortisöründen ses geliyor, serviste değiştirmek istedim fakat artık bu amörtisörlerin üretilmediğini söylediler. 

Bu aracın muadilinin Peugeot 407 olduğunu söylüyorlar doğrumu bilmiyorum. Peugeot 407 amortisörü C5 e uyarmı, yada bu amortisörü nasıl temin edebilirim. Özellikle bozuk yollarda çok rahatsız ediyor.

 

Diğer bir konu aracı çalıştırınca Depollution system faulty hatası veriyor. Ne olduğu hakkında bilgisi olan arkadaş varmı.

tarihinde Zafer Osmanoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan

Depollution Fault, DPF ile alakalıdır. 3000d/d  üstünde 10dakika kadar kullanın, geçebilir. DPF üniteside tıkanmış olabilir.

Amortisor AIR mi ?

Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
(düzenlendi)

Kamuran OTO :

0507 857 84 82  Yunus Emre, No:8, 4038. Sk., 35130 Karabağlar/İzmir

Buraya Sorunuz. Yardımcı Olacaktır.

 

Ekleme: Denizli Size Daha Yakın.

Çevik Otomotiv Citroen ve Peugeot

Sümer, no33 1, 11. Sk., 20020 Merkezefendi/Denizli

0553 777 07 24

tarihinde Muhittin Kaplan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Zafer Osmanoğlu

Muhittin bey çok teşekkür ederim, her ikisiylede görüşeceğim.

Yorum bağlantısı
Zafer Osmanoğlu

arkadaşlar bu devir konusunu uzun zamandır çözememiştim. Nihayet denizli servisi detaylı inceleme neticesinde bir soketin yerinden çıktığını fark etti, ayrıca turboya hava veren parça yeterli elektrik gelmediği için 6 debi yerine 3 debi hava verdiğini tespit etti. Fakat sorun yine tam olarak geçmeyince yaptıkları incelemelerde hava veren parçanın hortumunun inceldiğini gördüler. Akabinde hortum değişince her şey normale döndü. Bu sorunu yaşayan arkadaşlara belki yardımcı olur. 

herkese arızasız günler diliyorum.

:)

  • Beğen 3
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Coşkun Basan
arkadaşlar bu devir konusunu uzun zamandır çözememiştim. Nihayet denizli servisi detaylı inceleme neticesinde bir soketin yerinden çıktığını fark etti, ayrıca turboya hava veren parça yeterli elektrik gelmediği için 6 debi yerine 3 debi hava verdiğini tespit etti. Fakat sorun yine tam olarak geçmeyince yaptıkları incelemelerde hava veren parçanın hortumunun inceldiğini gördüler. Akabinde hortum değişince her şey normale döndü. Bu sorunu yaşayan arkadaşlara belki yardımcı olur. 
herkese arızasız günler diliyorum.
[emoji4]
Bununla geçmiş olsun
Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan

turboya hava hortumu derken, elektrovana ile turbo arasındaki hortum mu ?

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Servet Aydın yazdı:

Yakıt olmazsa basınç olmaz. Ha Önderin dediği gibi hata var ise zaten araç arızayı görüp yakıtı kapatır. Turbo istediği kadar açık olsun 

jeep de aynısı olmuştu mesela. emme manifoldunun içindeki kapakların motoru bozuluyor, tamir olna kadar araç limp mode da kalıyor . 2 ton araba 80 hp filan oluyor. 5 .8 litre yakıyordu 80 km ye çıkabilirsen. :)

Yorum bağlantısı
Zafer Osmanoğlu

Muhittin bey tam emin değilim bana servisin söylediği egr ye takılı hortum dediler. Araç Denizli'de olduğu için sadece telefonla bilgi alabiliyordum. Denizli'ye aracı almaya gittim, serviste egr ye bağlı olan kalın bir hortumu gösterdiler hortumun kelepçe ile bağlandığı kısım bıçakla keser gibi yırtılmış ve bu kesik yerin içerisinde daha küçük olan bir hortum tamamen çürümüş, bunlar değiştirildi. 

Ayrıca bilgisayarın bağlandığı kısım tamamen sökülüp bakıldığında elektrik soketinin yerinden çıktığı görüldü. Oda yerine takılınca bütün arıza lambaları söndü. İkamet ettiğim yerden denizliye gittiğimde net çeyrek depo yakıyordu (277 km) hortumlar değiştirildi, hortumlar değiştirilip egzos ve katalizör temizlenince  aynı km de net yarı yarıya yakıt düştü. 

Araç şu an mükemmel bir performansta çalışıyor, ve çekiş harika. Umarım bir daha böyle bir sorun yaşamam, tabiki diğer sürücü arkadaşlarda. Uzun bir tamir süreci oldu ama neticesi güzel oldu. Araçta bugüne kadar istisnasız Shell kullanıyordum,

Denizliden gelirken mola verdiğim yerde bir kamyon şoförü ile sohbet ederken bir müddet OPET ve bir müddet de BP kullan dedi bende şimdi aracı opetten fulledim. Sebebi de OPET ve BP nin daha az kurum bağladığı imiş. Sonucunu süreç içerisinde göreceğim.

Herkese arızasız kazasız günler diliyorum.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...