Mehmet Ozyurek 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Başta Mehmet Göktürk hocamın ve Servet Aydın kardeşimin katkıları ve Türkiye'den bir çok üyemizin helva tedariği ile destek verdiği, geçen aylardan birinde gerçekleştirmiş olduğumuz roller test etkinliği videosu nihayet vizyona girdi. Konu teknik içerdiği için teknik bölüme açıyorum. Önemli bir testtir. Türkiye'de bir ilk denebilir. Mesela iki çekere roller test yapmak kimsenin aklına gelmemiştir. Biz yaptık. İzleyin, bilgileneceksiniz. Video kanalımıza da abone olmayı unutmayın lütfen. 30 4 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 En başarılısı beyaz fokuz 3 dü bence... 16:20 den itibaren 1 1 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Qashqai'nin piyasasını yükselten test 4 Yorum bağlantısı
Tahir Ak 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 güzel diagonal test. devamını daha zorlularını da görmek isterik Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2019 Gökhan Albayrak yazdı: 17:21 'de sesli sesli güldüm Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2019 Harun Kocaçalışkan yazdı: Qashqai'nin piyasasını yükselten test Hakediyor... tek bir teker bile tutunsa yürüyor.. gördünüz Mal sağlam.. Yolda bırakmaz.. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Hasan Karabekiroglu yazdı: En başarılısı beyaz fokuz 3 dü bence... 16:20 den itibaren Gökhan Albayrak yazdı: 17:21 'de sesli sesli güldüm Adamlar 2 çeker arabanın 2 tekerine birden roller koymuşlar, beni keklediler Ama normale dönüp tek tekere koyunca "roller" değişti Mehmet Ozyurek yazdı: Hakediyor... tek bir teker bile tutunsa yürüyor.. gördünüz Mal sağlam.. Yolda bırakmaz.. Valla izledim gene hayran kaldım. Tek teker aldı götürdü 4 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Güzel bir gündü. Bu kadar çeşitli binek araçlar için Türkiyede tek olabilecek nitelikte bir video oldu. Roller temini için @Servet Aydın'a Mekan temini için @Mehmet Göktürk hocama tekrar teşekkürler. 3 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 İzlerken çok eğlendim, araçların sağ taraf tekerleri de kamera ile çekilmiş ama görüntülere eklenmemiş, eklenebilirdi. Devamına inşallah katılabilirim. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Valla izledim gene hayran kaldım. Tek teker aldı götürdüMelaba,Beni tanıyanlara selam ederim 1 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Selçuk Bakış yazdı: İzlerken çok eğlendim, araçların sağ taraf tekerleri de kamera ile çekilmiş ama görüntülere eklenmemiş, eklenebilirdi. Devamına inşallah katılabilirim. Yapılacaktı hepsi Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Servet Aydın yazdı: Yapılacaktı hepsi Yapan kimse ödemeyi az bulmuş herhalde... 2 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2019 Köksal Yılmaz yazdı: Melaba, satayım sana 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 satayım sana Nefes almaya gelmiyor arkadaş, biri land diğeri qq kepirt..yani verme peşinde, sevdiğinden yapıyor tabi(portifci sevmeyebilir emin olamıyorum) Yorum bağlantısı
Furkan Sumer 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 roller testte bile emniyet kemerini takmayi ihmal etmeyen 👉 @Mehmet Ozyurek 👍 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Güzel buluşma olmuş. Benim mazda ne yapardı acaba şimdi ben konuda biraz cahilim. Çekiş diferansiyel konusu bende eksik. Çift çeker sistemde güç boşa düşen tekere gidiyor, diferansiyelin kanunu gereği. Ama elektronik sistemler bunu algılayıp boşta dönen tekere fren uygulayıp, sürtünmenin fazla olduğu tekere gücü aktarımı tekrar sağlıyor? Burası doğru mu? Diğer sorum, bu iki çekerlerde diferansiyel kilidi falan yok tabi. Biz burada anti patinaj sisteminin nasıl çalıştığını mı test ettik? Yorum bağlantısı
Önder Özcan 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Melaba,Beni tanıyanlara selam ederim Qq ı ovup ovup fiyatini yukseltiyorlar arkadas. Nereye dustuk anlamadim ki [emoji16] 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Çok çeker arabaları görünce Fiestayı da deneyelim diyemedim. 😥 😂 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Güzel buluşma olmuş. Benim mazda ne yapardı acaba şimdi ben konuda biraz cahilim. Çekiş diferansiyel konusu bende eksik. Çift çeker sistemde güç boşa düşen tekere gidiyor, diferansiyelin kanunu gereği. Ama elektronik sistemler bunu algılayıp boşta dönen tekere fren uygulayıp, sürtünmenin fazla olduğu tekere gücü aktarımı tekrar sağlıyor? Burası doğru mu? Diğer sorum, bu iki çekerlerde diferansiyel kilidi falan yok tabi. Biz burada anti patinaj sisteminin nasıl çalıştığını mı test ettik? Tamamen tesadüf eseri keşfettim esp sisteminin boşa dönen tekerin yükü diğer tekere aktardığını. Tesadüf ise rolleri imal edip deneme için o an elimin altında passatın olması ve makaradan atlaması. İlk başta makara sıkışık sandım ki değilmiş. Esp olamayan araç ile kıyas yapınca yeni bir olayı bulduk. Bunula ilgili hiçbir bilgi bu zamana kadar konuşulmadı ve neredeyse kimse bilmiyor. Esp sadece savrulma ile aktif olan frenleme veya patinaj yaşanırsa frenleme ve tork düşürme biliniyor DU 6 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Tamamen tesadüf eseri keşfettim esp sisteminin boşa dönen tekerin yükü diğer tekere aktardığını. Tesadüf ise rolleri imal edip deneme için o an elimin altında passatın olması ve makaradan atlaması. İlk başta makara sıkışık sandım ki değilmiş. Esp olamayan araç ile kıyas yapınca yeni bir olayı bulduk. Bunula ilgili hiçbir bilgi bu zamana kadar konuşulmadı ve neredeyse kimse bilmiyor. Esp sadece savrulma ile aktif olan frenleme veya patinaj yaşanırsa frenleme ve tork düşürme biliniyor DU Abi bizim araçların kataloğunda dsc (esp) ve tcs (çekiş kontrol sistemi var. Sanırım asr ile aynı ama emin değilim) aynı satırda yazıyor özellik olarak. Tcs için ekstra aç kapa tuşu yok. Ama dsc(esp) aç kapa var. Bu tuşu kapatınca ikisi de kapanıyor. Açınca ikisi de açılıyor. Yani emin değilim size soruyorum eskiden vw’lerde asr tuşu vardı. Şimdi var mı yoksa esp ile birlikte mi çalışıyor bilmiyorum. 27 Ağustos 2019 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Asr sadece torku düşürüyor, esp varsa torku düşürüyor ve gücü yere tutunan tekere gönderiyor. Tcs ise aynı esp gibi. Fren sistemi ile yük altında olmayan tekere fren yaptırıp yere tutunan tekere gücü aktarıyor. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Servet Aydın yazdı: Asr sadece torku düşürüyor, esp varsa torku düşürüyor ve gücü yere tutunan tekere gönderiyor. Tcs ise aynı esp gibi. Fren sistemi ile yük altında olmayan tekere fren yaptırıp yere tutunan tekere gücü aktarıyor. Videodaki iki çekerlerin bu olayı test edildi. Ama sen esp vs ne varsa kapattırdın. Öyle duydum. O halde iş standart diferansiyele döndü. Roller üstündeki tekere gitti güç. O durumda neyi test ettik? Daha kolay çıkan aracın neyi iyi de rollerden çıktı yani? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Ağustos 2019 Paylaş 27 Ağustos 2019 Esp kapalı ve açık yapıldı tüm iki çeker araçlarda Ve esp olmayanlar Asr açık kapalı denendi Rolleri geçenlerin karda veya kaygan zeminde gaza basıp aracın kendini kurtarması öğretildi. Araç hesap kitap yapıyor ve kendini çıkarıyor. Şayet patinaj başlayınca ulen kaldık deyip gazı bırakınca sistem kendini başa alıyor ve yolda kalıyor sürücü. Ne yapacağını öğrendi böyle bir test ile 5 Yorum bağlantısı
Recommended Posts