Emre Şimşek 7 Eylül 2019 Paylaş 7 Eylül 2019 Bu motorların neyse ki yıllardır jant üreticisi cantürk. Ve eğer dışarıda kaldıysa malesef jantları çok çok kötü durumda oluyor. Diğer parçalara kromaj yaptırdığım için biliyorum hem pahalı hem de çok dayanıklı olmuyor. Bir kaç ıslanmada aşınmaya başlıyor. Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 7 Eylül 2019 Paylaş 7 Eylül 2019 Acayip acayip havuzlarda statik sıvılarda yapılan kromajdan mı bahsediyoruz? Islanmayla çıkmaz be. Kar yağmur çamur rotes herşey geçti benim 124 ümün tamponlarının üzerinden. Şükür hiçbirşey olmadı. 3 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 Eylül 2019 Paylaş 7 Eylül 2019 Valla benim motorun frenlerin bir kaç ıslanmada hafiften kromları açıldı:( 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 7 Eylül 2019 Paylaş 7 Eylül 2019 (düzenlendi) Maşallah çok keyifli olacak, benimde dedemden kalma sanıyorum 1950 yaklaşık 70 yıllık ingiliz Raleigh marka bir bisiklet var. Onu ilerde yapmayı planlıyorum. 7 Eylül 2019 tarihinde Sami Demirpaz tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Gökşen Üner 7 Eylül 2019 Yazar Paylaş 7 Eylül 2019 İzlediğim bir kaç videoda jantlar için pas sökücü, iskelet içinde boya sökücü spreyler görmüştüm. Hırdavatçıdan bugün pas sökücü olarak "Burtech marka pas sökücü sprey" ve "Akfix c108 paint remover" aldım bakalım yarın fırsat bulursam iskelete bi denicem ne kadar etkili olduğunu görmek için. Ama sonrasında eski rengini tutturabilir miyim bilmiyorum. O yüzden hiç bulaşmasam mı acaba dedim bi ara kendime. Boyacıya götürdüğümde halleder mi acaba dedim. Sonrada amaaan diyerek aldım gitti bu ürünleri Pass sökücütü jantlara uygulayacağım. Boya sökücüyü de iskelete. İnşallah bi sorun olmaz. Aklıma takılan şöyle bir konu var. Birleşme yerlerine zarar verir mi acaba bu spreyler. Yaşayıp göreceğiz sanırım Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 Eylül 2019 Paylaş 7 Eylül 2019 Bunlar sadece boyayı kaldırıyor. Dikkat edin teni yakıyor boya sökücüler. Bir zarar gelmez ama boya kalkmışken kaynak yapıpacaksa rahat yapılır. Ben şasede ayaklık kısmına güçlendirme yaptırmıştım mesela. 1 Yorum bağlantısı
Gökşen Üner 8 Eylül 2019 Yazar Paylaş 8 Eylül 2019 Bugün boya sökücü ile bi deneme yaptım. Baktım işe yarıyor hunharca bi kutuyu boşalttım iskelete Ama yetmedi tabi böyle olunca. Sonra jantlara biraz zaman harcadım. Pas sökücü sıkıp biraz bekledim, sonra çelik fırça ile hafif hafif fırçaladım. Sonra ince 220 numara su zımparası ile girebildiğim yerlere kadar zımpara yaptım. Sonra beyaz sirke sıkıp yine aynı işlemi yapınca biraz daha verim aldım. Sonra hırdavatçıya boya sökücü almaya gittiğimde ordakilere sordum zımpara dışında rahat kullanabileceğim bişey var mı diye. Sünger zımparalardan verdiler. Daha onları kullanmadım gerçi ama onunlada millerin diblerine girmeyi düşünüyorum. Hep yol üstünde gördüğüm bir motosiklet tamircisi vardı. Bunları yaptıktan sonra bi şansımı deneyim dedim pazar günü belki açıktır diye. En azından motoru bi gösteririm diye düşündüm. Neyse gittim, baktım açık. İçeri girdim gösterdim ustalara. Silindir, Krank, Piston değişecek, Krank keçesi ve Conta seti alınması lazım Daha yanları açınca bobinlerde sıkıntı varsa onlar yapılacak falan dedi usta. Biraz şevkim kırıldı açıkçası. Sizlere de yazayım dedim, belki bi fikir, belki uygun parça bilen alan birileri vardır diye. Parçalar maliyetli olursa sanırım sadece dekor olarak kullanacağım Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 8 Eylül 2019 Paylaş 8 Eylül 2019 alimmotor.com sitesini bir ziyaret edin öncelikle. Orada bobin parçaları var mesela. Benim 40 liraya sanayiden aldığım şey orada 15 lira. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Eylül 2019 Paylaş 16 Eylül 2019 Dremel bulsan işin çok kolaylaşır.. Parça da bulursun bence.. Yorum bağlantısı
Halil Yakut 8 Mayıs 2021 Paylaş 8 Mayıs 2021 Bu serüvenin sonu ne oldu? Bende av 44 (karpuz depo) var. Motor ve karbüratör lazım. Bulmam konusunda yardımcı olan olursa çok memnun olurum Yorum bağlantısı
Recommended Posts